Open er een topic over jankzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg Havoc, als ik zeg dat ik jou een vervelende en kinderachtige user vind, vind je mij dan stom?
Idd, zeer verwarrend, m'n oppo's wat deed je!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Havoc het volgende:
Hey M-M ik hoop dat je in de toekomst het verschil weet tussen EDIT en DELETE.
hallo verloofdequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan dit topic weer open? Leukste ONZ topic van de avond
Oh en mn verloofde zei dit toen ze net naast me stond: who the fock is modder modder?
Dus. Stel je een svoor aan mn verloofde.
Ja, nu slaapt ze alquote:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit FB-topic loopt een stuk beter dan de onze. Wat doen wij toch verkeerd?
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:55 schreef Havoc het volgende:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude..
gewoon doen, dan wordt TRV ook nog es leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
Een ONZ-mod die geen P.I's gebruikt. Dat heb ik sinds Knut niet meer gezien.
We wachten geduldig af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
Mooi, posten die tieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
da's al de tweede keer , zeker net verloofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn verloofde over een paar maanden ook
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef mother-mother het volgende:
thx , maar ik bedoelde hier:
Zeg skiczukie
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geef niet , je weet het nu
![]()
sinds 14 februari 2002. of 2003, dat kan iookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
da's al de tweede keer , zeker net verloofd
gelukkig , hij had gewoon honger zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn poesje
mag dicht, poes is weer onder de kast vandaan
eens!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:08 schreef TC03 het volgende:
TopTip nominaite wat mij betreft.
Als ik ga posten op Fok!.mp3
nou,nou,nou relax je bent net terug van vakantie dan zijn er toch wel andere dingen om je druk over te maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
Ga ik een keer op vakantie, is er een nieuwe onz crew. (zo'n beetje) Wat is het volgende? Knut weer Onzin mod? NOU? Willen we daar naartoe? Dat heel Onzin weer wordt beheerst door een humorloze pisnicht?
Oh, eh... hoi Bupatih en MotherM.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:17 schreef Dirkh het volgende:
Ga ik een keer op vakantie, is er een nieuwe onz crew. (zo'n beetje) Wat is het volgende? Knut weer Onzin mod? NOU? Willen we daar naartoe? Dat heel Onzin weer wordt beheerst door een humorloze pisnicht?
Oh, eh... hoi Bupatih en MotherM.
ik vind het ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef cerror het volgende:
Ps Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik... is wel TTT waard.
Whehe, tof topic ja!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef cerror het volgende:
Ps Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik... is wel TTT waard.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:08 schreef TC03 het volgende:
TopTip nominaite wat mij betreft.
Als ik ga posten op Fok!.mp3
1 liedje, geen meedoe topic misschien?quote:
Moet dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:30 schreef cerror het volgende:
[..]
1 liedje, geen meedoe topic misschien?
Alleen de eerste post is interessant, de rest is gewoon lofzang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |