Heet dat zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, heb je ook een Cat's Empire Luxor?
OMG, ik zit compleet te smelten hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:27 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Heet dat zo?
Die van mij is trouwens maar 1 hokje met zo'n paal + plank erop. Maar wel dezelfde bekleding enzo
en mijn poes:
[afbeelding]
mijne is wat gevleker en heeft witte pootjes
wowquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ons meubel is dan wat groter denk ik
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, ik zit compleet te smelten hier![]()
bij ons zijn ze er alle 4 gek op. Bij de Jumper is ie te koop voor maar 200 euro, geen geld voor zo'n gigantquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:29 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
wow
mijn poes zou helemaal uit dr dak gaan
veel geld voor een student, helaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ons zijn ze er alle 4 gek op. Bij de Jumper is ie te koop voor maar 200 euro, geen geld voor zo'n gigant
ik weet het, toen wij m kochten was ik ook nog maar student. Het ding heeft me een maand studiefinanciering gekostquote:
quote:
Ik zou die poes gewoon flink slaan met een stuk hout. Daarna 1 week zonder eten opsluiten in een kast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ze is lastig aan het doenZe is achter een doos gaan zitten ;9 En klimt telkens in de kast bij mn boeken
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik zou die poes gewoon flink slaan met een stuk hout. Daarna 1 week zonder eten opsluiten in een kast.
Dan leert ze die fratsen wel af...
Je denkt toch niet dat ik daar tijd voor heb?????quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]anders lees je het topic eerst even door voor je iets doms zegt
Het doe eens normaal jij!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:33 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik zou die poes gewoon flink slaan met een stuk hout. Daarna 1 week zonder eten opsluiten in een kast.
Dan leert ze die fratsen wel af...
als je tijd hebt om in OVJL te komen, heb je daar ook tijd voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:43 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar tijd voor heb?????
Ik lees alleen de echte kwaliteitstopics. Kwaliteit, dat is waar het om gaat. Ik zou willen dat jullie daar eens wat meer bij zouden stilstaan dames.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je tijd hebt om in OVJL te komen, heb je daar ook tijd voor.
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef eBay het volgende:
[..]
Juist Brainvoyager, jij hebt helemaal gelijk. Die kudkatten denken altijd dat ze alles mogen!
Viezequote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:00 schreef Brainvoyager het volgende:
Je kan die kudpoes natuurlijk ook heel humaan laten inslapen bij de dierenarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |