ik vind het een kuttopic, totaal niet grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het een kuttopic, totaal niet grappig
ik sta op de zwarte TTT-lijstquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen ja![]()
ben je neger dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik sta op de zwarte TTT-lijst
Tofheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Het is leuk dat ze een TTT heeft. En het is nog een leuk topic ook, maar het is onnodig om er een felicitatietopic over te openen.
Janetje komt er vroeg of laat zélf wel achter dat haar Fok!an Legends-topic in het TopTipTopic staat.
Iig bedanktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he! Ik had een een felicitatie topic geopend maar dat mag niet schijnbaar![]()
Welk topic?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:01 schreef Eightball het volgende:
Zit je net iets lekkers te tikken, gaat ie dicht.
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
Welk topic?
Niet als je geen punt hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
Oh, tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:13 schreef Eightball het volgende:
Jesus, het gaat met ONZ de verkeerde kant op.
Eightball, voor dit soort opmerkingen is dit topic niet bedoeld. Als je niets toe te voegen hebt, blijf dan gewoon weg. Ben eigenlijk wel zat van dit gezemel namelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:39 schreef Eightball het volgende:
"kappen' zeg je maar tegen je schoonmoeder.
Ah het humorloze onzinmodje kan het niet alleen af en heeft hulp nodig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eightball, voor dit soort opmerkingen is dit topic niet bedoeld. Als je niets toe te voegen hebt, blijf dan gewoon weg. Ben eigenlijk wel zat van dit gezemel namelijk.
Belachelijk dat jij nu inneens het hele beleid gaat afzeiken. Je deed je werk als mod goed, je stopt, en gaat door als user. Waarom is het dan toch nodig om te gaan baggeren hier? Denk je dat je het zelf beter kon? Dan had je moeten blijven. Ben je niet tevreden hoe het nu loopt? Dan had je maar niet moeten stoppen en kan je beter opbokken in plaats van overal te posten dat alles zo slecht is. En ik vind jou op z'n minst net zo humorloos!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah het humorloze onzinmodje kan het niet alleen af en heeft hulp nodig?
Als bupa het niet wil kan hij de boel deleten hoor.
Maar als hij nu al steun van een FA nodig heeft, sja dan gaat ie het heel zwaar krijgen. Remember Tessje.
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef SuperJeffrey het volgende:
Havoc deed z'n werk helemaal niet goed!![]()
Tis gewoon een verzuurde ex-mod die er niet tegen kan dat ie het nu niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.
Havoc kon helemaal niet tegen kritiek ging ie helemaal over de zeik. En ging ie editten e.d. Verder vond ie het ook leuk om mensen uit te schelden maar als iemand iets terug zei liet ie ze bannen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
Ja hoor, hij is voor jan lul weggegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
Belachelijk dat jij nu inneens het hele beleid gaat afzeiken.
Ik heb nooit beweerd humor te hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:48 schreef Mr-Z het volgende:
En ik vind jou op z'n minst net zo humorloos!
Alsof Havoc geheel vrijwillig is gestopt als modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hij deed z'n werk wel goed ben ik van mening, maar inderdaad zoals veel ex-mods moet ook hij nu tegen het beleid gaan aantrappen.
jou commentaar boeit ook niemand..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd humor te hebben.
Verder hoef ik gelukkig niet naar jou te luisteren, dus doe er je voordeel mee en hou je commentaar behouden aan mensen die het wel een fuck interesseren.
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof Havoc geheel vrijwillig is gestopt als mod
Dat was een dubbele zin gij peniskoker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef SuperJeffrey het volgende:
Gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren...
En jou commentaar boeit ook niemand..
gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren.....
Je herhaalt jezelf. Moeilijk hè om zelf met woorden te komen die je zelf geformuleerd hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren...
En jou commentaar boeit ook niemand..
gelukkig hoeft er ook niemand naar jou te luisteren.....
Nja maar ik heb gehoord dat die lezing in MED niet de officielle reden was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.
Oh okquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup, ik hecht namelijk totaal niet aan een kleurtje of zogenaamde 'status' op een forum.
Dan moet je ook niet over andersmans 'humor' praten als je zelf al niet eens weet wat humor is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd humor te hebben.
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!quote:Verder hoef ik gelukkig niet naar jou te luisteren, dus doe er je voordeel mee en hou je commentaar behouden aan mensen die het wel een fuck interesseren.
zucht.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf. Moeilijk hè om zelf met woorden te komen die je zelf geformuleerd hebt.
Ja én? Concludeer jij met je gelimiteerde IQ dus maar meteen dat het niet vrijwillig was?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Nja maar ik heb gehoord dat die lezing in MED niet de officielle reden was.
(dit heb ik trouwens van jou vrouw)
Als het goed is heb jij helemaal niks van doen met de vrouw van Havoc. Stukkie poep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef SuperJeffrey het volgende:
(dit heb ik trouwens van jou vrouw)
Vreemd dat je nu pas overal op begint te zeiken en dat je dat niet deed toen je blauw was..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is ie altijd...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Mr-Z het volgende:
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!![]()
Wij verschillen in mening over de mate van belangrijkheid dat een virtueel platform als dit forum is. Geeft niet, in de toekomst kom je er nog wel eens achter dat buiten de zon schijnt en ook mensen rondlopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over andersmans 'humor' praten als je zelf al niet eens weet wat humor is.
[..]
Ik wens je dan het beste in de toekomst en ik weet zeker dat je nog wel ooit gaat inzien dat je nogal kinderachtig bezig bent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |