quote:Bupadinges zei in het vorige topic:
Tsja, we hadden hem misschien een paar keer 'belachelijk' kunnen maken, omdat we bij god niet weten wie of wat het is.
Maar ik vind het echt zo'n standaard 13-in-een-dozijn-topic van iemand die een keer weg is geweest en waarvan wij moeten weten dat hij weer terug is.
Maar ik kan het ook mis hebben, hoor.
Jeetje, en het gaat nu al mis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Omdat ik altijd van ONZ zal houden..
En ik zal het proberen leuk te maken voor de users.
Je hebt de straat weer aangeveegd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Nou nou.. "mis" is wel een groot woord.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:45 schreef Snakey het volgende:
Jeetje, en het gaat nu al mis.![]()
Het is al zo saai hier en dan gooi je een potentieel bash topic op slot.![]()
Serieus, het topic stelde niks voor. Leuk, een lyric. Leuk, Marvin Gaye.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:40 schreef Eightball het volgende:
die is sweet...)
Laat ik maar meteen van wal steken:
[..]
Onzin! Ik heb hem moeten opzoeken!
Maar goed, kon je het niet gewoon laten doodbloeden?
Wat is dat toch met figuren die opeens blauw worden? Een stempeltje willen zetten?
Zat het topic je in de weg ofzo?
Bedankt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef livEliveD het volgende:
Opgeruimd. En weer open.
Daar heb ik ook een tijdje over gedaan maar de conclusie is dat hij én sweet is én okay.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef Snakey het volgende:
Who the hell is NJ
Pardon?!quote:Klotenewbies.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Goed idee! Ik denk dat ik dat laatste maar doe
ontopic: weet iemand een manier om mijn tvp te verkappen?
tvp.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
En als je dat niet wilt, kun je gewoon in een topic vragen of iemand een mooie manier heeft op jouw tvp te verkappen. Want dan heb je namelijk meteen een bericht gepost, wat weer een niet-verkapte tvp scheelt.
idd , ik kan niet 1 topic vinden om op te reagerenquote:
Bleekmiddelquote:
Nja het is wel superveel werk enzo het topic... Maar echt grappig is het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Hoe bedoel je grappig ? , als in tegenstelling tot deze juweeltjes ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
Nja het is wel superveel werk enzo het topic... Maar echt grappig is het niet natuurlijk
als iemand anders niet grappig is wil niet automatisch zeggen dat dat andere wel grappig is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je grappig ? , als in tegenstelling tot deze juweeltjes ?
http://forum.fok.nl/user/history/126104
Kweet niet.. omdat ik er 'niet bij hoor' ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom sta jij niet bij de avatars in de OP?
Kijk eens aan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Fotoboek, mail, postduif, IRC.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Mr-Z het volgende:
En waar mogen we Janetje nou feliciteren dan?![]()
Het is geen nieuw beleid of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
dan mag dit topic ook dicht als dit het nieuwe beleid is: Jullie mogen me aanraken!
Maar voor de meesten is dat niet mogelijk. En zo vaak wordt er niet een TTT toegevoegd..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Bupatih het volgende:
Als je het goed doet, heb je vaker een TTT in het jaar dan dat je jarig bent.
Hmmz.. vooruit.. omdat jij het bentquote:Maar laat het nou maar gewoon rusten...
Tsja.. die verdienen 'als' ze jarig zijn een extra groot topicquote:P.S.
En wat met mensen die geboren zijn op 29 februari?
Dat klopt. Wees dus eens creatief en open nog een TTT.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar voor de meesten is dat niet mogelijk. En zo vaak wordt er niet een TTT toegevoegd..
Great.quote:Hmmz.. vooruit.. omdat jij het bent
Die komt er nog aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat klopt. Wees dus eens creatief en open nog een TTT.
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Die komt er nog aanEr liggen stapels grootse plannen, maar ik wacht tot na de vakantie om mijn genialiteit hier te uiten!
Tsja wacht toch maar afquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Al heb ik eerlijk gezegd geen zin om te wachten tot na de vakantie.![]()
ik hoor er ook niet bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Kweet niet.. omdat ik er 'niet bij hoor' ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |