abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_29142691
Wie kent ze niet.. de urban legends? Verhalen die mensen al jaren vertellen, die mensen intrigeren, bang maken..
Ondanks hevige protesten van FA's en andere belanghebbenden vind ik dat het tijd wordt dat we eindelijk de Fok!an legends eens in de openbaarheid brengen..
De Fok!legendes, wie kent ze niet.. maar.. wie durft ze te vertellen?



Alberto..

Iedereen kent de foto van Alberto die de park checkt. Maar bijna niemand kent het werkelijk grúwelijke verhaal dat aan die foto vooraf is gegaan.. En hoe het met hem is afgelopen..


Op een mooie zonnige dag zat Alberto in zijn kamer en besloot dat hij Fok! weer eens zou opstarten.
Tamelijk ontmoedigd door topics als: "WTF doe jij binnen met dit mooie weer" en "Ben jij al bruin?" besloot hij Fok! te laten voor wat het was. Hij ging wat doelloos surfen over het internet totdat hij bij een tamelijk lugubere site kwam. Óp die site zag hij mensen, in parken.. heel veel foto's van mensen in parken. Hij kreeg een pop-up scherm. Wat hij tamelijk raar vond omdat hij de add-blocker aan had staan. In die pop-up stond geschreven:

"Beste Alberto

Jij zal sterven binnen 1337 minuten als jij hier geen foto van jezelf post, waarop jíj in een park staat

Groetjes,

Yvanne"

Alberto begon te lachen.. dit was wel het raarste wat hij had ooit had gehoord. Hij surfte weer terug naar Fok! Echter, iedere 10 minuten kreeg hij die pop-up weer. "Nou ja", dacht Alberto "wat kan het voor kwaad". Alberto lockte zijn PC en ging naar buiten met zijn fototoestel. In het park aangekomen zette hij zijn fototoestel op een boomstam en stelde de zelfonstpanner in. Nog 3, 2... eyy.. wat is dat voor schim? Alberto strekte zijn nek uit om het te kunnen zien. *FLITS*
"Zo" dacht Alberto.. "die foto is gemaakt.. weer snel naar huis".

Thuis aangekomen zette hij meteen de foto op zijn pc. "Wel een beetje rare houding" dacht Alberto.. "whehehe.. dit ga ik op Fok! posten.. Misschien word ik wel de fok!neger."

Hij postte zijn foto op Fok, waar deze foto met veel gelach werd onthaald.. "Alberto checkt de park" werd er geroepen door een Fok!ker die zichzelf veel te grappig vond. Alberto had er zo'n schik in, dat hij niet op de tijd lette. Op een gegeven moment kwam er weer een pop-up...

"Beste Alberto

Jouw 1337 minuten zijn om.
Jij zult sterven.

Groetjes,

Yvanne"



Vanaf dat moment hebben we niks meer van Alberto gehoord.. Wat er gebeurd is? Geen idee.. wel vreemd, niet?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29142747
Ongehoord! Hier zullen bans gaan vallen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:22:01 #3
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_29142807
Janetje...jij hebt serieus teveel vrije tijd
pi_29142825
Wat is 1337?
pi_29142848
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef richie29 het volgende:
Janetje...jij hebt serieus teveel vrije tijd
Jazeker


Nou mensen, vertellen die legendes!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29142875
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef BobRooney het volgende:
Wat is 1337?
Dat is het aantal minuten dat hij nog te leven had..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29142907
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:23 schreef Sjoe538 het volgende:
baukel

;-)))
Beste Sjoe,

Vergelijk jouw post eens met de Op en zie wat je verkeerd doet.

Mvg,
T_L
pi_29142935
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef Janetje het volgende:

[..]

Dat is het aantal minuten dat hij nog te leven had..
Wat een kutgetal.
pi_29143026
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Janetje het volgende:


Vanaf dat moment hebben we niks meer van Alberto gehoord.. Wat er gebeurd is? Geen idee.. wel vreemd, niet?
Ken je zijn nickname wel?
pi_29143051
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:28 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ken je zijn nickname wel?
Jazeker..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143097
alberto.... de arme jongen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29143105
De legende van 14.gif

Sommige users gebruiken het om iets positiefs aan te duiden. Maar ís het wel zo positief?

Er was een groep van 14 users. De [gif]-clan. Deze users hielden zich bezig met het maken van gifjes voor users die graag een nieuwe ava wilden.
Op een dag was er een échte meet.. nee, niet op msn zoals ze zo vaak al deden.. een échte meet.. Ze besloten af te spreken in het kroegje 'het keldertje' in Dordrecht. Ze hadden die meet van te voren al aangekondigd op Fok!

Terwijl ze daar zaten kregen ze een rondje aangeboden.. Nou, échte Fok!kers slaan dat toch nooit af? Ze namen het rondje aan. Maar.. leek die barman niet verdacht veel op...? Nee.. natuurlijk niet. Ze dronken het bier op en bestelden er nog eentje. "Oh, zei de barman, dit briefje hoorde nog bij het rondje."

Van die Fok!kers is nooit meer iets vernomen op Fok!, maar van de barman heb ik vernomen dat er zoiets op het briefje stond:

"Beste heren,

Ik was toch niet zo heel tevreden met mijn ava. Bij deze een echt gifje.


Groetjes,

BH..nogiets.. "

(de barman wist de naam niet helemaal meer)
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143137
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:29 schreef Janetje het volgende:

[..]

Jazeker..
Hij is in Checkt Alberto de park nog? dit jaar nog herrezen.
pi_29143155
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hij is in Checkt Alberto de park nog? dit jaar nog herrezen.
shush
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143231
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:25 schreef Sjoe538 het volgende:
Er, valt verder niks over hem te vertellen.

*zucht.
Natuurlijk wel,

Luister maar:

Op een donkere Fok!avond, toen Baukel nog een normale newbie was, zat hij weer eens achter zijn PC te Fok!en. Er was niets aan de hand en Baukel vermaakte zich als niet opvallende user op het forum.

Tot het moment dat plotseling het weer veranderde. Donkere wolken pakten zich samen boven de woning van Baukel. Onheilspellend barste het donder en bliksem los. De storm was zo hevig dat door de bliksem een stroomkabel was losgelaten... deze kabel raasde met een donderende kracht op het dak van Baukels woning.

Op datzelfde moment typte Baukel een berichtje, maar hij werd geraakt door een ontzettende stroomstoot! Het resultaat dat hij postte.... ;-))

En zo is het gekomen.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:40:53 #16
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_29143369
maar maar
alberto deed toch wat hij moest doen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_29143400
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:40 schreef timbob het volgende:
maar maar
alberto deed toch wat hij moest doen
Maar hij postte het niet op de site waar hij de opdracht van kreeg...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143416
in de tt staat fok!an legends..en in de op heb je het over urban legends
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29143490
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef Bennie_K het volgende:
in de tt staat fok!an legends..en in de op heb je het over urban legends
Mensen. wat doet iedereen moeilijk...

De urban legends geef ik als voorbeeld, wíj moeten de Fok!an legends vertellen om de duistere kanten van Fok! aan het licht te brengen..

quote:
Ondanks hevige protesten van FA's en andere belanghebbenden vind ik dat het tijd wordt dat we eindelijk de Fok!an legends eens in de openbaarheid brengen..
Nu posten die legendes!!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143527
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:45 schreef Janetje het volgende:

[..]

Mensen. wat doet iedereen moeilijk...

De urban legends geef ik als voorbeeld, wíj moeten de Fok!an legends vertellen om de duistere kanten van Fok! aan het licht te brengen..


[..]

Nu posten die legendes!!
Fuck de legendes. Live today.
pi_29143666
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Fuck de legendes. Live today.
Nee bedankt..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29143689
Yvonne..

Iedereen weet dat Yvonne een voorkeur heeft voor 19-jarige jongens.
Minder bekend zijn de meets, die Yvonne gehad heeft met een aantal van die jongens. Jongens die daarna nooit meer op Fok! geweest zijn.
Dit is het verhaal van.. om veiligheidsredenen zullen we hem "Erik" noemen..


Erik zat op een mooie dag achter zijn pc.
Hij was vandaag 19 jaar geworden en zat zich te verkneukelen over de mogelijkheid van een verjaardagstopic. Hij zat al 95 minuten te F5-en en op een gegeven moment.. JAAA.. een verjaardagstopic: "Erik O is jarig, feliciteer hem hier". Blij keek hij wie de TS was. Yvonne? Stoeeeer! Hij werd door vele users gefeliciteerd en hij was echt werkelijk blij.

De volgende dag stond er in ONZ een meet-oproep van Yvonne. Erik zag daar wel wat in, vooral ná dat lieve verjaardagstopic. Hij meldde zich aan. De meet zou zijn op een zaterdag. Een dag en een nacht zuipen. "Héérlijk" dacht hij.. dácht hij..

Die zaterdag zat hij zenuwachtig in de bus. Wauw, zijn eerste meet. In de kroeg aangekomen zaten er al een aantal users. Yvonne herkende hij meteen want ze zat te 14.giffen. Hij liep naar ze toe, kreeg een biertje in zijn handen gedrukt en genoot van de avond.

Tegen het eind van de avond vroeg Yvonne of Erik even mee wilde lopen naar haar auto, ze moest even iets pakken. Túúrlijk wilde Erik dat wel, Yvonne kun je toch niets weigeren?

Een half uur later kwam Yvonne terug, de andere compleet straalbezopen users hadden niet eens door dat ze was weggeweest. Ze had een dienblad met biertjes bij zich, dus het was allang goed.
Aan het eind van de avond vroeg iemand: "Hey, waar is Erik O?" Yvonne antwoordde terwijl ze een roodkleurige vlek uit haar blouse probeerde te poetsen: "Die is naar huis, die voelde zich niet zo lekker". "Pffffrt wat een watje" was de respons.

De dagen, weken, maanden daarna is Erik O niet op Fok! geweest. Zijn ouders hebben hem sinds die dag ook niet meer gezien. Zelfs zijn vriendin (Jahahaaaa.. deze Fok!ker had een vriendin) heeft sinds die dag niets meer van hem gehoord.

Is dat toeval? Ik weet het niet..

Het is wel raar.. of niet?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29144544
sorry Yvonne..

Ik krijg toch geen ban he?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:33:02 #24
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_29146456
Leuk topic.
Ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om de smilieposts en de offtopic te verwijderen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Admin dinsdag 26 juli 2005 @ 17:35:30 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29146520
Ik een blouse?????????
Wat mot ik met een blouse
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29146560
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef yvonne het volgende:
Ik een blouse?????????
Wat mot ik met een blouse
Ehmm.. aantrekken?
Let wel. het is al weer een poosje geleden.. Ik weet dat ik het niet mocht vertellen.. maar toch..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29147009
De legende van de eerste fok!mascotte..

Cavia Mike was in een democratische procedure op Fok! verkozen tot mascotte van Fok!
Iedereen vond het een lief beest, schattig, mooi.. echt werkelijk tof.
Zijn einde was echter minder mooi.


Op een regenachtige dag zat een user (een ferfent F&F user en eigenaar van Mike) voor het kooitje van mike. (Wederom om veiligheidsredenen zullen wij deze user "Tommy" noemen)

"Ik had die fok! sticker nóóit op dat kooitje moeten plakken.. hij zit telkens vast aan die stickers..." Met een krachtige beweging trok hij de sticker los van Mike. Wederom kwamen hele plukken haar los van het lijfje van het arme beestje. Hij maakte een foto van Mike en postte deze in het topic dat hij net had geopend: "Haaruitval bij cavia" (hij was nogal een aandachtshoer). Na de goede raad van enkele users te hebben gelezen besloot hij er eens uit te gaan, hij zat al dagen achter zijn pc, dus hij besloot iets te gaan drinken bij een semi-vriend.

Toen Tommy zijn kamer had verlaten, zat Mike verdrietig en eenzaam in zijn kooitje. Hij likte aan zijn zij en pootje, waar net de haartjes uit waren getrokken. De cavia dacht: "Had ik maar een vriendje". (Nou ja, ik weet niet zeker of het beestje dat dacht, maar dat gok ik.) Hij liep door zijn kooitje en schopte tegen stukjes zaagsel. Plotseling, uit het niets, begon de Fok!sticker die op zijn kooitje geplakt was (aan de buitenkant natuurlijk) te gloeien. Eerst een klein beetje, daarna iets feller, en feller en feller. Tot uiteindelijk de hele kamer verlicht werd. Dit werd van buiten gezien en bevestigd door voorbijgangers. De kamer baadde in het licht, Mike werd verblind. Hij merkte dat er iets langzaam op hem af kwam.

Toen Tommy een paar uur later terug kwam in zijn kamer, zag hij iets wat zijn hart een slagje deed overslaan. Arme Mike, Mike was compleet in de fok!sticker gewikkeld. Dood.
Is dit toeval? Ik denk het niet..


De Fok!mascotte is nooit meer hetzelfde geweest. Het is tijdenlang afgeschaft, totdat Brechtje deze titel kreeg.
Anyhow, moraal van dit zeer droevige verhaal:

Geloof me, fok!stickers buiten bereik van kleine huisdieren houden, en zorg dat je nóóit fok!mascotte wordt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 26-07-2005 18:02:42 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29147749
NJ

Wie?
Dat zullen vele users gedacht hebben toen ze deze naam in het mod-rijtje zagen opduiken. Dat was ook mijn reactie, tot ik de gruwelijke achtergrond vernam, die deze user verborgen probeert te houden.
Zijn terugkeer werd mogelijk gemaakt door Yvonne en Havoc. Dit zou natuurlijk al iets moeten zeggen. Niet? Laat me het uitleggen.


Deze user heeft hetzelfde leed geleden als Erik, in één van de eerdere legendes. Het verschil tussen hém en Erik was, dat Yvonne hem nog even wilde bewaren en besloot hem op te sluiten in haar keldertje.
Na een flink aantal maanden had Yvonne echter genoeg van hem. Ze besloot hem vrij te laten. Maar ja.. dan zou hij gaan praten. Hoe kon ze hem stil krijgen?

"Nou", zei Havoc, die natuurlijk alles wist van het keldertje dat Yvonne samen met Conflict gebouwd had, "Je kan hem mod maken". Yvonne begon te lachen "Van welk sub zou híj nou mod moeten worden?" Havoc lachte duivels. "Binnekort is er een vacature op ONZ" "ONZ, dat is een goed idee.. mocht hij zijn verhaal naar buiten brengen, dan geloof toch niemand hem.

Aldus geschiede.

Moraal van dit verhaal:
Een meet met Y. kan je zuur opbreken.. je kan er zelfs ONZ-mod door worden
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29147820
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:22 schreef Janetje het volgende:
-NJ verhaal-
mental note: nooit meeten met yvonne
pi_29147887
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:22 schreef Janetje het volgende:

Moraal van dit verhaal:
Een meet met Y. kan je zuur opbreken.. je kan er zelfs ONZ-mod door worden
Ga ik toch altijd naar de verkeerde meets.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_29148678
Online-anger


Omgaan met woede is lastig. Vooral als je een fok!user bent. Zielige verwensingen zijn één ding, die verwensingen terug krijgen, is iets anders.

Er was eens een user, die we (wederom om veiligheidsredenen) Ka. zullen noemen. Hij was nogal een zeiksnor en vond het ontzettend leuk, andere users af te zeiken. Op een duistere avond, terwijl de wind zijn huis omsloot, zat hij op Fok!. Waar anders? Zijn sociale leven was toch al niets. Dus.. ja.. fok!ken. Hij was al in verscheidene subs gebanned, dus besloot hij het maar eens in ONZ te gaan proberen. Daar vond hij een topic van ene A. Zijn vrouw was zwanger en Ka besloot A eens goed te treiteren. Na wat flamen over en weer was toch duidelijk te merken dat A wat oververhit begon te raken.

"Geef me je adres dan, WATJE" typte A. Ka zat met een glimlach op zijn gezicht achter zijn computer. "Dat watje slaat nog geen deuk in een pakje boter" dacht hij. Hij typte zijn adres in, met de bijgevoegde mededeling: "Kom maar langs, dan zal ik je bewerken met iets dat voornamelijk door oude vrouwen gebruikt wordt om te breien".

Op dat moment ging A offline, het plusje veranderde in een minnetje. Ka moest lachen. "Die lul is uitgeluld."

Na nog ongeveer een uurtje fok!ken, viel opeens zijn stroom uit. Ka vloekte inwendig, want hij had net zo'n mooi baby-verdrinktopic klaarstaan voor OUD.

De volgende dag werd Ka gevonden, in zijn kamer, voor zijn pc, vastgebonden aan zijn bureaustoel. Hij was gedood op een manier die te gruwelijk is om te omschrijven, maar iets te maken had met haaknaalden.

Is dit toeval?
Misschien...
Ik denk het niet....
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29149746
Het inteelt lijstje Boe's neuklijstje

Boe's lijstje is tamelijk uitgebreid. Véél users zijn hierop terug te vinden, of ze het nu leuk vinden of niet. Wat is het geheim achter deze uitgebreide lijst? Waarom staan veel users er vaak in? Lees het hier.

Boe is slechts een pion, een pion in een veel uitgebreider plan. Deze user is een marionet van een admin die we voor het gemak "D" zullen noemen. Ter verduidelijking. Sinds het neuklijstje al een poosje niet in de AT staat, opent deze admin tegenwoordig midden in de nacht vaak "tieten-voor-tagjes-topics". De bron, van wie ik dit verhaal heb vernomen wenst anoniem te blijven.

Deze admin is evil. Hij drogeerde users en sloot ze bij elkaar op in een gesloten kamer. Ze kregen een libido-verhogende drug toegediend, en dan was het een kwestie van wachten. Nee, deze vuige actie was nog niet genoeg, hij keek toe en maakte er foto's van. Het ís overigens mogelijk dat die binnekort in zipjes uitlekken. Met deze foto's werden de users gechanteerd, zodat ze hun mond zouden houden.

Om deze users nog verder te vernederen droeg hij Boe op een lijstje in elkaar te zetten. Dit was natuurlijk ook goed voor zijn toch al slechter wordende geheugen, onthouden wie hij al had gehad. Dit is ook de reden dat een aantal users meerdere malen in de lijst staan, D was vergeten dat hij hen al gebruikt had.

Is dit waar? Misschien..
Zit er een kern van waarheid in? Mwah.. ik denk het wel.

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29151548
De Jambakikker op de FP

Jullie dachten dat die kutkikker zonder slag of stoot van de FP verdwenen is? MIS!!!

De banner was op de FP aangebracht. Users leverden slag, zij wílden die (ik quote) kutkikker van de FP. De crew was echter halsstarrig. "Neen", zeiden ze. Die kikker blijft daar tot het eind der tijden (of tot het eind van Fok!).

Op een nacht lag Breuls in bed. Hij kon de slaap niet vatten, zeer vervelend. Terwijl hij luisterde naar het geluid van de krekels in het gras, vernam hij een ander geluid. Het leek onder zijn bed vandaan te komen. dindindingding.. ding ding.. .

Breuls stapte uit bed, ging op zijn knieen zitten om te kijken wat er onder zijn bed lag. Niets.. Dat was vreemd.. nu ja.. maar weer in bed gaan liggen. En weer.. ding ding ding ding toeeeet ding .. Pissig kwam hij weer uit bed, tilde zijn matras, dekens, kussen op.. maar helemaal niks.. hélemaal niks. Hij ging weer liggen, geirriteerd door het aanhoudende geluid.

Hij had er nu echt genoeg van!! Hij pakte zijn deken, kussen en ging naar de logeerkamer. Dan maar hier maffen, er zat niets anders op.

Wederom legde hij zijn hoofd op zijn kussen. ding ding ding ding. Zuchtend liep hij naar de bank. ding ding ding ding

Zo ging het een paar dagen door. Breuls kon de slaap niet vatten door dat constante geding ding ding ding

Uiteindelijk begreep hij de boodschap en liet de banner weghalen..

Waar kwam het geluid vandaan? Niemand weet het.. het hield op zodra de banner weg was..
Toevallig? Ja..
Raar? Zeker..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29152526


best legendarisch
pi_29152978
Alberto leeft nog hoor

Zo is ie nu
pi_29153145
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Alberto leeft nog hoor
[afbeelding]
Zo is ie nu
Het zijn toch ook legendes..
Die zijn niet altijd waar...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29162912
Staat ie al in de TTT?
pi_29176509
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:41 schreef The_Langolier het volgende:
Staat ie al in de TTT?
Een topic met één (naast mij) on topic post? Nahhhh..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29184340
De legende van AMD

AMD ja. Grote mysterie rondom deze overbekende (beruchte) beroeps-spammer.

Hoe zit het nou? Zijn z'n oom en tante nou nog in leven of zijn ze dan uiteindelijk toch gestorven in de tsunami? Één ding is zeker: de hartoperatie met een slagingspercentage van liefst 10% heeft hij overleeft, na zes dagen op de operatietafel en twee keer een hartstilstand. En dan heb ik het nog niet eens over honderden zakken bloed die hij heeft verbruikt. Nee, deze knul is een lopend medisch wonder, als zijn benen niet inmiddels ge-amputeerd zijn. Maar het gerucht gaat dat zijn kansen om te een dag te overleven stijgen per post die hij op Fok! achterlaat. Vandaar dat we helaas tot op de dag van vandaag nog onnodig veel van hem vernemen...
pi_29187238
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:12 schreef rompompom het volgende:
De legende van AMD

--verhaal--
Tof.. zo moet het..

*HINT HINT HINT*
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29187267
Dit is net zo'n goed topic als Diss de landmacht van mij.
pi_29187275
Bijna dan.
pi_29187309
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef Janetje het volgende:
Online-anger


Omgaan met woede is lastig. Vooral als je een fok!user bent. Zielige verwensingen zijn één ding, die verwensingen terug krijgen, is iets anders.

Er was eens een user, die we (wederom om veiligheidsredenen) Ka. zullen noemen. Hij was nogal een zeiksnor en vond het ontzettend leuk, andere users af te zeiken. Op een duistere avond, terwijl de wind zijn huis omsloot, zat hij op Fok!. Waar anders? Zijn sociale leven was toch al niets. Dus.. ja.. fok!ken. Hij was al in verscheidene subs gebanned, dus besloot hij het maar eens in ONZ te gaan proberen. Daar vond hij een topic van ene A. Zijn vrouw was zwanger en Ka besloot A eens goed te treiteren. Na wat flamen over en weer was toch duidelijk te merken dat A wat oververhit begon te raken.

"Geef me je adres dan, WATJE" typte A. Ka zat met een glimlach op zijn gezicht achter zijn computer. "Dat watje slaat nog geen deuk in een pakje boter" dacht hij. Hij typte zijn adres in, met de bijgevoegde mededeling: "Kom maar langs, dan zal ik je bewerken met iets dat voornamelijk door oude vrouwen gebruikt wordt om te breien".

Op dat moment ging A offline, het plusje veranderde in een minnetje. Ka moest lachen. "Die lul is uitgeluld."

Na nog ongeveer een uurtje fok!ken, viel opeens zijn stroom uit. Ka vloekte inwendig, want hij had net zo'n mooi baby-verdrinktopic klaarstaan voor OUD.

De volgende dag werd Ka gevonden, in zijn kamer, voor zijn pc, vastgebonden aan zijn bureaustoel. Hij was gedood op een manier die te gruwelijk is om te omschrijven, maar iets te maken had met haaknaalden.

Is dit toeval?
Misschien...
Ik denk het niet....
Nog nooit van O-A gehoord/gelezen, dus geen legend
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_29187334
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Nog nooit van O-A gehoord/gelezen, dus geen legend
Ken ik ook niet. Jou wel weer.
pi_29187369
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:40 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ken ik ook niet. Jou wel weer.
Waarom sta ik dan niet in dit topic??
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_29187392
Ik ook niet
De status 'bagger-user' voorbij
pi_29187490
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:39 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Nog nooit van O-A gehoord/gelezen, dus geen legend
Lees het fucking verhaal, misschien dat je het dan snapt.
Dat verhaal gaat niet over een user die OnlineAnger heet..
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Waarom sta ik dan niet in dit topic??
Maak er eentje dan!! Desnoods over elkaar.. mogen jullie samen afspreken er eentje te maken.. Aww.. is dat nou niet leuk?

On topic

[ Bericht 31% gewijzigd door Janetje op 28-07-2005 00:07:52 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_29187543
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef Janetje het volgende:

[..]

Maak er eentje dan!! Desnoods over elkaar.. mogen jullie samen afspreken er eentje te maken.. Aww.. is dat nou niet leuk?

On topic
Slotje
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_29187570
Vertel mijn legende eens
pi_29187613
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Slotje
Ga maar vragen
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')