Jazekerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef richie29 het volgende:
Janetje...jij hebt serieus teveel vrije tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is het aantal minuten dat hij nog te leven had..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:22 schreef BobRooney het volgende:
Wat is 1337?
Wat een kutgetal.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is het aantal minuten dat hij nog te leven had..
Ken je zijn nickname wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Janetje het volgende:
Vanaf dat moment hebben we niks meer van Alberto gehoord.. Wat er gebeurd is? Geen idee.. wel vreemd, niet?
Jazeker..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken je zijn nickname wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is in Checkt Alberto de park nog? dit jaar nog herrezen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is in Checkt Alberto de park nog? dit jaar nog herrezen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Natuurlijk wel,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:25 schreef Sjoe538 het volgende:
Er, valt verder niks over hem te vertellen.
*zucht.
Maar hij postte het niet op de site waar hij de opdracht van kreeg...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:40 schreef timbob het volgende:
maar maar
alberto deed toch wat hij moest doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef Bennie_K het volgende:
in de tt staat fok!an legends..en in de op heb je het over urban legendsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu posten die legendes!!quote:Ondanks hevige protesten van FA's en andere belanghebbenden vind ik dat het tijd wordt dat we eindelijk de Fok!an legends eens in de openbaarheid brengen..
Fuck de legendes. Live today.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:45 schreef Janetje het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mensen. wat doet iedereen moeilijk...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De urban legends geef ik als voorbeeld, wíj moeten de Fok!an legends vertellen om de duistere kanten van Fok! aan het licht te brengen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Nu posten die legendes!!
Nee bedankt..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop