ik vind het een kuttopic, totaal niet grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Xlarge het volgende:
ik wou dit topic eens onder de aandacht brengen voor de TTT , het is niet zo'n meedoetopic , maar dat is meer de schuld van alle medeusers dan van de TS , er word door haar iig aardig wat aandacht aan besteed , die het topic tot aangenaam leesvoer maakt
Fok!an legends...
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind het een kuttopic, totaal niet grappig
ik sta op de zwarte TTT-lijstquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Alleen mensen die ook daadwerkelijk een topic in de TTT-lijst hebben staan mogen daar over oordelen ja![]()
ben je neger dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik sta op de zwarte TTT-lijst
Tofheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Bupatih het volgende:
Het is leuk dat ze een TTT heeft. En het is nog een leuk topic ook, maar het is onnodig om er een felicitatietopic over te openen.
Janetje komt er vroeg of laat zélf wel achter dat haar Fok!an Legends-topic in het TopTipTopic staat.
Iig bedanktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he! Ik had een een felicitatie topic geopend maar dat mag niet schijnbaar![]()
Welk topic?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:01 schreef Eightball het volgende:
Zit je net iets lekkers te tikken, gaat ie dicht.
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
Welk topic?
Niet als je geen punt hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
Oh, tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil gewoon effe lekker ouHollandsch kankeren op de nieuwe ONZ-mod
Mag dat niet ofzo?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:13 schreef Eightball het volgende:
Jesus, het gaat met ONZ de verkeerde kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |