Ik krijg het er warm van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bupatih, ik vind je een koele mod.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:00 schreef Bob-B het volgende:
Is er een modje die de admins mods aanpast in het topic "Huisregels....."
Graag gedaan. Jullie zouden je nog aan het toetsenbord bezeren zeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
Pool, tof dat je mij en kornuiten moeite wilde besparen, hierbij geef ik jou virtuele credits
Ik heb zojuist de reeks [JOOD] dichtgegooid en alle topics verwijderd. Zie dat als een eerste stap.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Renmaestro het volgende:
Hallo? Wanneer wordt er nou iets gedaan aan dat internationale Jodendom?
Niet liegen want anders houdt ik een razzia!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de reeks [JOOD] dichtgegooid en alle topics verwijderd. Zie dat als een eerste stap.
Probeer jij hier nu het feit te ontkennen dat ik alle joodse topics heb dichtgegooid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet liegen want anders houdt ik een razzia!
Ik ontken helemaal niets hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu het feit te ontkennen dat ik alle joodse topics heb dichtgegooid?
Dat er niets gebeurd is?
Dat het allemaal wel meeviel?
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef plopman het volgende:
je hebt fans Bupatih weet je dat ?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef Pool het volgende:
Ja, Bupa, je gooit zo'n topic met een briljante smiley-OP en een pakkende TT toch niet zomaar dicht! En de vervolgreacties waren ook bijna grappig!
![]()
intresse waarin?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, het was een kuttopic. Maar bedankt voor de interesse.![]()
WFL Feedback, deel 9Aquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Voor moeilijke vragen ga je maar naar de FB van WFL.![]()
Jawel, want ik voel feilloos aan wat de rest ervan vindt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef zalmsalade het volgende:
Zeg bupatih als jou het niet boeit wil niet zeggen dat andere het ook niet boeit.!
nerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, want ik voel feilloos aan wat de rest ervan vindt..
geef ons dan op z'n minst een eigen topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Speciaal voor Mr-Z en snellejelle
jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geef ons dan op z'n minst een eigen topic
Topic iderdaad gesloten. OP mag iemand naar kijken die daar verstand van heeft en momenteel niet aangeschoten is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef onderjas het volgende:
Pool!: Shoarma
En de O van ONZ in de op doet het niet helemaal (1tje doet het niet)
http://www.parkyourpic.com/uploads/9500724525.gif is niet meer beschikbaar en geeft dus niet weer. Daardoor verschuift de onderste regel naar links. Gewoon op die bestandsnaam zoeken en willekeurige andere 'leuke' user er in plaatsen. Op die manier is het logo in de op weer normaal en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staanquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Topic iderdaad gesloten. OP mag iemand naar kijken die daar verstand van heeft en momenteel niet aangeschoten is.
Okey, dank je wel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
http://www.parkyourpic.com/uploads/9500724525.gif is niet meer beschikbaar en geeft dus niet weer. Daardoor verschuift de onderste regel naar links. Gewoon op die bestandsnaam zoeken en willekeurige andere 'leuke' user er in plaatsen. Op die manier is het logo in de op weer normaal en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staan.
maakt niet uit, what ever floats your boatquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Okey, dank je wel!Ik heb even mother-mother toegevoegd.
Hmm, ik zie nu dat je ook net al een ander voorbeeld hebt gemaakt. Bedankt voor de moeite! Klopt de OP nu? In mijn browser was net namelijk niets mis met de onderste regel, dus misschien zie ik hem nu ook net iets anders.
Okey, top!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
maakt niet uit, what ever floats your boat.
Ziet er zo goed uit in mijn browser.
Ah gutquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zie mijn plaatje niet meer in de OP staan.
Nee, ik sta onder druk van de joodse lobby om Renmaestro niet in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah gut.
Geef em mijn plekkie maar hoor Pool. Issie ook blij.
je stond er nooit in lul
Neem een willekeurig plaatje uit het logo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zie mijn plaatje niet meer in de OP staan.
Maar wat moet er dan van Otto worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Neem een willekeurig plaatje uit het logo.
Opgeslot.
Zoals ik!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Havoc het volgende:
en je hoort vanzelf wel iemand miepen als die zijn/haar plaatje niet meer in de op ziet staan.
Ik zou niet durven, PeRi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Fijn Bu. Ik dacht al dat je me zomaar negeerde!
Je wordt overruled door een meisje van 14.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Cool
Brechtje edit gewoon over mij heen.
Jajaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Je wordt overruled door een meisje van 14.
Gelukkig zijn er nog mensen die mijn superieure mod-kwaliteiten wél op waarde kunnen schatten.quote:
ow ja, hoe is het trouwens met de josti band?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die mijn superieure mod-kwaliteiten wél op waarde kunnen schatten.
Goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef gfree het volgende:
[..]
ow ja, hoe is het trouwens met de josti band?
Valt ook niet mee, op zo'n triangel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.We mogen het nu zonder stickertjes proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |