Singles zijn nergens welkom. Behalve op RelatiePlanet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Omdat HOMO daar al sinds het begin zit en de singles uit R&P gegooid werden.
Ja, maar GC heeft toch niet drie slowchatreeksen nodigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Mukie het volgende:
Singles hebben het over vanalles, niet alleen over relaties
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik vind HOMO helemaal niet in ONZ passen eigenlijk..
En in [ZWA]quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Singles zijn nergens welkom. Behalve op RelatiePlanet.
Weer zo'n grap die ik niet begrijp.quote:
ZWA?quote:
Da`s cultuurquote:
Zwarte Humor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ZWA?
Zwanger?
Zwager?
Zwenkwoal?
Zwenkwieloan?
Zwansch?
Van Gogh werd ook niet altijd begrepen, en laat ik over James Joyce maar zwijgenquote:
De Gijsjes horen in dar rijtje thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Van Gogh werd ook niet altijd begrepen, en laat ik over James Joyce maar zwijgen
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ga het in het betreffende forum vragen, niet baggeren in FB
Ik was trouwens helemaal niet aan het baggeren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ga het in het betreffende forum vragen, niet baggeren in FB
De rest welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was trouwens helemaal niet aan het baggeren.! Het was een serieuze vraag
!
Dat is geen serieus antwoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest wel
En HOMO hoort in ONZ, klaar, opgelost en slotje
Maar geen slotje, wees blij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord..
Mag best een slotje op anders, Pool heeft toch al antwoord gegeven.quote:
Heeft Pool hier wel gepost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag best een slotje op anders, Pool heeft toch al antwoord gegeven.
Nee, Ik moest van Pool in FB komen.quote:
woarquote:
Dood aan Dos37, domme teringmongool.quote:
Ja n?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dood aan Dos37, domme teringmongool.
Nou, ik cares dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja n?
Je hebt altijd van die "who cares"topics
Grapje hoor Yvonne, dit is geen doodverwensingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dood aan Dos37, domme teringmongool.
En hij is nog láng niet vol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut, nu staat ie in m'n AT natuurlijk...
Daar heb ik je mooi te pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut, nu staat ie in m'n AT natuurlijk...
Ik wel homo's zijn onzinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik vind HOMO helemaal niet in ONZ passen eigenlijk..
Ja precies, homo's denken dat ze van mannen houden, maar dat is onzin. Ze houden gewoon van hun vader, en hun moeder had mannelijke hormonen. Daarom vallen ze voor mannen, of voor vrouwen met een baard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest wel
En HOMO hoort in ONZ, klaar, opgelost en slotje
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik cares dus
En doe nou dat beloofde slotje eens!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja precies, homo's denken dat ze van mannen houden, maar dat is onzin. Ze houden gewoon van hun vader, en hun moeder had mannelijke hormonen. Daarom vallen ze voor mannen, of voor vrouwen met een baard.
Of zoiets in ieder geval. Denk ik.
Papaaaaaaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |