En ik hoef niet te beargumenteren dat ik bepaalde mensen hier op fok het doodschieten nog niet waard vindquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:09 schreef SuperJeffrey het volgende:
[..]
je gebruikt de tool niet eens....
en ik ben niet een van de makers...
Maar je beargumentatie slaat inderdaad nooit ergens op...
Ik herriner met het topic met SC het enige wat je deed was hem uitschelden toen je nog crew was. Goede argumentatie hoor.
En deze![]()
![]()
en
maken je post niet automatisch grappig
nja jij communiceert goed gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
En ik hoef niet te beargumenteren dat ik bepaalde mensen hier op fok het doodschieten nog niet waard vind. Maar dat is te hoog gegrepen voor je.
Leer coherent te communiceren neanderthaler en kom dan nog maar een keertje terug.
Mijn klomp brak ook , maar het gaat heel aardig ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg Bupatih, je bent mod!
Sapristi!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg Bupatih, je bent mod!
Ik vind het ook niks voorslellen nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk mag dat.
Maar doe je het wel een beetje met niveau, want dit slelt natuurlijk niks voor.
Wat zij zegt.quote:
OK!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd mother-mother.. ik ken je helemaal niet!!!
Dus je mag je hier ff voorstellen
Ja, ik ook niet, terwijl ik best wel vaak in ONZ kom.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd mother-mother.. ik ken je helemaal niet!!!
raar , want je hebt toch een paar x in mn fobo gepostquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet, terwijl ik best wel vaak in ONZ kom.
CW.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Buup, is m'n stem toen toch niet voor niets geweest.
Helemaal goed!![]()
Inso sliep nooit.quote:
Inso was buitengewoon! Een ONZ mod die nooit geevenaard zal worden! Toen Inso nog mod in ONZ was, ging 90% van mn topics hier op slot. Door HAAR hand. En nu... pf, het laatste slotje wat ik heb gezien in een topic van mijn hand in onz, was omdat ie vol wasquote:
bedankt voor de kans ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:51 schreef Havoc het volgende:
Nou bupa ik neem mijn woorden terug hoor, je bent een geweldige mod in vergelijking tot dat M-M wezen.
Alles is relatiefquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:51 schreef Havoc het volgende:
Nou bupa ik neem mijn woorden terug hoor, je bent een geweldige mod in vergelijking tot dat M-M wezen.
Nee helaas.... Het was een nachtbaggertopic, had dat ook in de titel vermeld.. het was gewoon vol voor er een mod aan te pas kwamquote:Op maandag 8 augustus 2005 03:01 schreef Dagonet het volgende:
Misschien was het wel een goed topic? Ja, het klinkt vreemd, ik weet het maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt men.
Open er een topic over jankzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg Havoc, als ik zeg dat ik jou een vervelende en kinderachtige user vind, vind je mij dan stom?
Idd, zeer verwarrend, m'n oppo's wat deed je!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Havoc het volgende:
Hey M-M ik hoop dat je in de toekomst het verschil weet tussen EDIT en DELETE.
hallo verloofdequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan dit topic weer open? Leukste ONZ topic van de avond
Oh en mn verloofde zei dit toen ze net naast me stond: who the fock is modder modder?
Dus. Stel je een svoor aan mn verloofde.
Ja, nu slaapt ze alquote:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit FB-topic loopt een stuk beter dan de onze. Wat doen wij toch verkeerd?
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:55 schreef Havoc het volgende:
Gewoon wat doodsverwensingen gebruiken bij je slotjes dude..
gewoon doen, dan wordt TRV ook nog es leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot nog toe weet ik de neiging daartoe bij het zoveelste h0i ik g4 n44r l0rre7 duh m4r-topic te onderdrukken. Maar misschien moet ik me eens laten gaan.
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
Een ONZ-mod die geen P.I's gebruikt. Dat heb ik sinds Knut niet meer gezien.
We wachten geduldig af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
Mooi, posten die tieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je zal nog wel meer dingen zien , die je voorheen nooit gezien hebt![]()
da's al de tweede keer , zeker net verloofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn verloofde over een paar maanden ook
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:35 schreef mother-mother het volgende:
thx , maar ik bedoelde hier:
Zeg skiczukie
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Uitgestrekte_Weideland het volgende:
[..]
Oh, dan was er enigzins sprake van miscommunicatie.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geef niet , je weet het nu
![]()
sinds 14 februari 2002. of 2003, dat kan iookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
da's al de tweede keer , zeker net verloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |