Ze zijn wel ietwat verlaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
We hebben hoog bezoek!
Verdorie. Ik moets lachen. Nu denkt mn verloofde dat ik aan het MSNnen was met mn geheime geliefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
We hebben hoog bezoek!
Dat zag ik zelf wat anders, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:19 schreef bankstel97 het volgende:
POOL! Waarom sluit je nou het beste topic van de 4 topics die ik heb geopendSluit dan het topic: wat is er aan de hand! Het tompouce topic heeft meer potentie!
quote:En ik was vandaag niet van plan om meer topics te openen..![]()
Dank..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zag ik zelf wat anders, maar vooruit, ik ben de beroerdste niet.
Mits je je hier aan houdt dus:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
B is een goede mod
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.
Positieve feedback is altijd welkom.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik vind je een toffe mod.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Positieve feedback is altijd welkom.
Idee? Welk idee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwoah, dat idee van die mods die tussen de users staan ipv er boven, slaat wel aan jaBevlat mij ook wel.
Je verbetert hem echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idee? Welk idee?
Zo heb ik het altijd al willen doen hoor
Ik vond het wel een mooie fout.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je verbetert hem echt niet!
Oh, dat.quote:Oh, en: Losser modereren.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwoah, dat idee van die mods die tussen de users staan ipv er boven, slaat wel aan jaBevlat mij ook wel.
mods en admins sluiten niet op elkaar aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:00 schreef Pool het volgende:
Ja, hier zitten we dus niet echt op te wachten. Vraag maar in het FB-topic of in dat andere waarom-topic.
Tuurlijk staan we er keihard boven. Alleen soms moet je ze even het gevoel geven dat ze ook iets voorstellen. Bij de Romeinen noemde de keizer zich ook de "eerste onder de gelijken".quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat kan helegaar niet. Mods hebben de rechten om posts te editten/wissen en om topics te sluiten/wissen. Hoezo sta je dan niet boven de users?
Tuurlijk sta je als mod boven de users, het klootjesvolk. FoK is geen fucking geitenwollensokkenclubje.
Zo hebben wij als users wat te mekkeren tegen die omhooggevallen kutmods en de mods hebben de kans om naar beneden (waar wij zitten) te trappen. Een andere mogelijkheid is er niet, en dat moet zo blijven.
Yvonne zei: "Ga het in het betreffende forum vragen."quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
mods en admins sluiten niet op elkaar aan.
Beantwoord 'm nou maar gewoonquote:
Nou, ik zit hier nog niet zo lang, zoals je weet. Maar het is een beetje wat Dago zegt:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beantwoord 'm nou maar gewoon
Verder hebben we geen homo-subforum en willen we toch dat ze ergens een plekje hebben voor hun reeks. En blijkbaar voelen de homo's zich hier wel thuis. ONZ ademt waarschijnlijk een beetje de Songfestival-sfeer uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Omdat HOMO daar al sinds het begin zit en de singles uit R&P gegooid werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |