Ik ben lievquote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH vindt het wel wat eng - zo'n puber in de buurt
Inderdaad wat een geweldige overwinningquote:
jij hebt zitten googelenquote:
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIEquote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
Wat is DutchGooner toch een klein kind zeg, wel grappig eigenlijk
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIE
wrom eik?
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
Het is leuk om nog even over je heen te zeiken zolang je nog blauw bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier zijn de tuinkussens ook alweer naar binnenquote:
begin nou niet weer... je hebt jezelf destijds al genoeg voor lul gezet met die negers van je...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Hey de rechtse vrindjes van DG duiken meteen op, heerlijk om te zien
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Kan misschien langer duren dan jou lief isquote:Op zondag 24 juli 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is leuk om nog even over je heen te zeiken zolang je nog blauw bent
Aan jou worden geen woorden meer vuil gemaakt, johquote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
begin nou niet weer... je hebt jezelf destijds al genoeg voor lul gezet met die negers van je...
We zullen zienquote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan misschien langer duren dan jou lief is
Liever rechts dan linksquote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Als je van nageboortes houdt....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?
Kijken hoe lang je dat weer vol gaat houden...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan jou worden geen woorden meer vuil gemaakt, joh
Ik populair?????? Hellupie, wat een beledigingquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
nouja, je doet net alsof je hier welkom bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik populair?????? Hellupie, wat een belediging
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomerquote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
AZ, weerman van Hools, krijgen we nu nog een beetje zomer of niet?
Issie populairquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, je doet net alsof je hier welkom bent
maar dat zal wel door bluezz en golfer komen dan
och, blijf jij hier maar lekker komen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.
Ga maar lekker met die CMT spelen dan![]()
Anders zout je gewoon lekker op. Iedereen blij.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomer
Morgen bakken met regen zoals het er nu uitziet. Donderdag moet het weer eens echt warm worden, maar dat wordt dan weer gevolgd door knallend onweer en een voortzetting van het kwakkelweer.
Maar dit soort weer heb ik wel vaker met mijn verjaardag, augustus pakt vaak warmer uit.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef popolon het volgende:
Het wordt met de dag leuker hier he?
mannen die ongesteld zijnquote:
Ik vecht nietquote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval buiten aan het knokken, ipv binnen.
dan neem ik nog een bier!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens wat aardappeltjes bruin bakken![]()
Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa singing in the rainquote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien dat een verfrissend regenbuitje helpt
ik zet de pc wel uitquote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
Zolang ze maar niet zwart worden JustAardappel!
Noca weer aan het koken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het eten ook zo goed als klaar. Aardappels, doperwtjes en boontjes en gemarineerde speklapjes
Hee SCH, loiverd!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef SCH het volgende:
Ik ga hier wel even zitten om genegeerd te worden
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Niet doen, ik ben een slecht menSCHquote:
Jullie komen toch niet kijken.quote:Wanneer kom je weer theatersport in Groningen doen?
quote:
Clau zei dat ze niet verder kwam dan een gebakken eitje, dus toen ze al die zaken opnoemde was ik er vrij zeker van dat Noca aan het kokkerellen wasquote:
Whehe, ik ging laatst bij vrienden draadloos internet installeren. Vonden we ook wat niet beschermde netwerkjes van de burenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn netwerkkaartje praat nu ook met de buitenwereld.
En met de buren, want ik heb hier nog twee niet beveiligde netwerken gedetecteerd
nou zijn ze wel gaarquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Wellus!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet doen, ik ben een slecht menSCH
[..]
Jullie komen toch niet kijken.
Ik had de laptop laatst mee inde auto omdat ik nog wat moest uitwerken, stonden we voor een stoplicht even zoeken naar netwerken. 10 onbeveiligde netwerkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, ik ging laatst bij vrienden draadloos internet installeren. Vonden we ook wat niet beschermde netwerkjes van de buren
*zet MTV aan...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
Dank U voor de tipquote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
* geen MTV heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
Sweetquote:Op zondag 24 juli 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is trouwens een marathonDus tot 22.00!
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef just me het volgende:
de honing-mosterd dressing schudden terwijl de dop er niet goed op zit is niet handig JustKeukenprinses
Dus we kunnen het nu overal vanaf likken ??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef just me het volgende:
de honing-mosterd dressing schudden terwijl de dop er niet goed op zit is niet handig JustKeukenprinses
Mooi,tot 22.00 dus MTVquote:Op zondag 24 juli 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is trouwens een marathonDus tot 22.00!
Ongelovelijk hoeveel mensen dat wel niet hebben.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had de laptop laatst mee inde auto omdat ik nog wat moest uitwerken, stonden we voor een stoplicht even zoeken naar netwerken. 10 onbeveiligde netwerken
Idd het staat hier op.... geweldig!!quote:
Ach jah het is zo moeilijk om even de handleiding te lezen en een webkey in te stellen hequote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoeveel mensen dat wel niet hebben.
Je kunt tegenwoordig bijna overal gaan zitten en met je laptop via onbeveiligde netwerken internetten
Er schijnen ook criminelen te zijn die gewoon door wijken rijden in een auto met een laptop en zoeken naar zulke netwerken. Vervolgens proberen ze dan gevoelige informatie te krijgen zoals bankgegevens.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef just me het volgende:
de keukendeur, het aanrecht, het raam, mijn spijkerjasje
dan had ik laatst pech toen ik in R'dam was, grote flat ik dacht dat moet toch lukken met mijn laptopje maar hélaas, niks te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bijna overal gaan zitten en met je laptop via onbeveiligde netwerken internetten
Ik moet de onze hier ook nog steeds beveiligen. Het werkte totaal niet toen ik hem hier beveiligde. Zijn ook nog 4 andere onbeveiligde netwerken in deze flat.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Er schijnen ook criminelen te zijn die gewoon door wijken rijden in een auto met een laptop en zoeken naar zulke netwerken. Vervolgens proberen ze dan gevoelige informatie te krijgen zoals bankgegevens.
Dat heeft dus niks me je pc te maken, gewoon de router beveiligen met een wepkeyquote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet de onze hier ook nog steeds beveiligen. Het werkte totaal niet toen ik hem hier beveiligde. Zijn ook nog 4 andere onbeveiligde netwerken in deze flat.
In augustus ga ik mijn computer toch weer formatteren, dan ga ik wireless ook weer proberen te beveiligen.
Arme koe.....quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
*zet TV nu dus even af
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach jah het is zo moeilijk om even de handleiding te lezen en een webkey in te stellen he
En het leuke is dat er niks illegaals aan is zolang je maar niks slooptquote:Op zondag 24 juli 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.
Een van die onbeveiligde netwerken die we tegenkwamen was gewoon van iemand met kantoor aan huis..je kon dus gewoon in zijn werk pc kijken. Hoe dom ben je dan!?
Je kan ook via je buurman op internetquote:Op zondag 24 juli 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.
Een van die onbeveiligde netwerken die we tegenkwamen was gewoon van iemand met kantoor aan huis..je kon dus gewoon in zijn werk pc kijken. Hoe dom ben je dan!?
Weet ikquote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks me je pc te maken, gewoon de router beveiligen met een wepkey
Aha. tjah het geeft soms problemen idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet ikIk heb ook verschillende dingen geprobeert. Ik kon het maar niet werkend krijgen. Of ik kon niet meer connecten, of mijn huisgenoten niet met hun laptop. Of mijn broer niet. Verder was ie om een of andere reden ook veel instabieler en disconnectte die ook om de haverklap.
Maar ik heb geen zin om dat nu te fixen. In Augustus wil ik mijn hele comp weer opnieuw formatteren etc, en dan ga ik gelijk ook even daar naar kijken.
* JaWi vuurtje geeftquote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Net ff mijn garage vloer geterpetineerd
Dat is ook een leukequote:Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan ook via je buurman op internet
Had een keer een klant aan de lijn.. die kon geen mail versturen.. wel ophalen...
mail en alles stond goed ingesteld... bleek dat hij via zijn buurman verbonden wasen dat was een andere provider.. maar dat was echt al 6 amaanden
![]()
![]()
Dan ontploft echt heel de boelquote:
Klopt.. en veel minder gezeur...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gewoon geen wireless gebruiken als het makkelijk met kabel kan is en blijft de beste oplossing imo
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ontploft echt heel de boel![]()
Net een doekje gespoten.. maar er niks onder gelegdDus de tekst van het doek stond ook op de garagevloer
![]()
ik ben juist blij dat ik van die kabels door mijn huis afben!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gewoon geen wireless gebruiken als het makkelijk met kabel kan is en blijft de beste oplossing imo
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuisquote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net een doekje gespoten.. maar er niks onder gelegdDus de tekst van het doek stond ook op de garagevloer
![]()
Doet het nietquote:
Hint;Woensdag ben ik er nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee 1tje die jij nog minder leuk vind waarschijnlijk![]()
Hint: woensdag![]()
In IE openen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuis.
[..]
Doet het niet.
De techniek is ook nog lang niet ver genoeg, veel conflicten met andere netwerken in de buurt en dat soort ongeinquote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. en veel minder gezeur...
ik heb altijd zoveel problemen met klanten die een draadloze modem hebben.. dat ding doet echt nooit wat ik wil....
4 x 5quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nice![]()
4 x 3 m?
Die van ons is iets minder mooi, maar is dan ook maar voor 1 malig gebruik.
Ik heb er al zat gemaakt.. maar we dachten dat het wel lukte en mn onderlegger is kapotquote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuis.
Je mag hem komen bezichtigen bij de competitiestart (of JC schaal maar dan ben ik er niet)quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag ik die hier voor mijn raam hangen ?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
*oeps*quote:
Wir sind keine fussballfansquote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lurling, Bier und Bratwursten sind toll
aber er geht nchts uber ein bossche boll!
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou er spontaan honger van krijgen als ik het zie staan
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.
En ik heb al een katerquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
auw auw ..... je billen laten piercen.... auw...
Nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je de Freggels uitleggen aan iemand die ze nooit heeft gezien, maar wel serieus?
* TerroRobbie kijkt naar garagevloerquote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.
Nee... Heb vanmiddag verwoede pogingen ondernomen, maar toch... Misschien eens kijken of er ergens een videoband of DVD van ze is.quote:
gewoon zeggen dat ie de dvd moet kopenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je de Freggels uitleggen aan iemand die ze nooit heeft gezien, maar wel serieus?
niet meer... Ik zat erop maar ze namen geen nieuwe registraties meer aan destijds (nu nog steeds niet volgens mij) en toen had ik mijn account gedeeld met een maat van mij en dat mocht schijnbaar niet en toen ben ik gebanned.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:22 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, over dat Casualsnl forum, zit jij daarop?
R.A.M?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige R.A.M. aflevering op NL3 nu!!!!
Anthony & The Johnstons, daarna ook nog Andrew Bird ( die van dat gele beest uit m'n vorige avatar ) en daarna Daniël Johnston ( een geestelijk gestoord genie )
Oh...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
niet meer... Ik zat erop maar ze namen geen nieuwe registraties meer aan destijds (nu nog steeds niet volgens mij) en toen had ik mijn account gedeeld met een maat van mij en dat mocht schijnbaar niet en toen ben ik gebanned.
Erg interessant cultureel programma van de VPRO.quote:
Echt geweldig.. hoe gek kan je zijnquote:
Checkingquote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg interessant cultureel programma van de VPRO.
Alleen jammer dat Grunberg altijd met z'n irritante geneuzel voorbij komt.
Was een zij, maar goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie de dvd moet kopen
De vraag kan beter zijn hoe ver wil je gaan voor geld. Trouwens Dirty Sanchez is ook geweldigquote:Op zondag 24 juli 2005 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt geweldig.. hoe gek kan je zijn
Nu Andrew Bird, toch zekerheidje voor m'n jaarlijst.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was een zij, maar goed.
En pfaf, Antony hoor ik liever dan dat ik hem zie eerlijk gezegd.
Dat is ook zo... nou ja ik zou nooit zo ver gaan...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De vraag kan beter zijn hoe ver wil je gaan voor geld. Trouwens Dirty Sanchez is ook geweldig
Destijds (een jaar geleden ofzo) waren de joden en hagenezen daar in de meerderheid volgens mij en zat er voor de rest van alles wat... Veel echte jongens die al jaren meedraaien. Wel een leuk forumpje..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh...
Ik wil erop. Ik ben benieuwd wat voor tuig er allemaal opzit. Volgens mij niet zo veel van Ajax
Yup.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ook met Art Brut nu gereleased?
nou hoor je erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee mijn @fok mail adres doet het eindelijk zie ik
zeiden ze.....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Veel echte jongens die al jaren meedraaien. Wel een leuk forumpje..
Dat zeiden ze niet.. dat was op te maken uit de verhalen..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeiden ze.....
Mooi he,de anonimiteit die internet heet?
Ik ken ook heel wat verhalen...ben ik nou ook een "echte"quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet.. dat was op te maken uit de verhalen..
Wou net zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar wordt er over voetbal gepraat?
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef pfaf het volgende:
Laatste herrinering (), nu Daniel op r.a.m.
echt een kippenvel-docu.
Vindt jij jezelf niet een beetje kansloos? De hele dag een beetje over onbereikbare wijven en Balkenende praten?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Vinden jullie jezelf niet een beetje kansloos? Hele dag over voetbal praten enzo?
Probeer je het aan je vriendin uit leggen?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Vraag me ook niet waaromquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.
Sandman, jij bent toch al tijden bij fok en dan geen @fok ??
Ik heb ook nog steeds geen fok adres,hoef hem trouwens ook niet meer als ik de verhaaltje over spam leesquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.
Sandman, jij bent toch al tijden bij fok en dan geen @fok ??
Hey, daar hebben we het nu niet over!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vindt jij jezelf niet een beetje kansloos? De hele dag een beetje over onbereikbare wijven en Balkenende praten?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
vanavond de eerste zomergasten met Cees Nooteboom, en helaas dit jaar gepresenteerd door Conny Palmen.
Biertje graag.
Gisteren was de fotodag daar, en Wilco is gewoon op de foto gegaan bij de selectie van Hoekquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, idd, m'n vriendin.. Die heeft ze gek genoeg nooit gezien, zegt ze.
En DG, die spam valt wel mee hoor, geloof ik. Niet meer dan anders.
Sandman, gaat Wilco de Valk nou nog naar Hoek? Staat bij VoZ niet in de selectie!
Ze zijn tegenwoordig weer op tv MM. Ik zie ze zo af en toe voorbij komen, weet alleen niet op welke zender en wanneer precies..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk hilarischquote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige R.A.M. aflevering op NL3 nu!!!!
Anthony & The Johnstons, daarna ook nog Andrew Bird ( die van dat gele beest uit m'n vorige avatar ) en daarna Daniël Johnston ( een geestelijk gestoord genie )
Palmen kan het intellect van Johan niet aan, dus die is niet uitgenodigd.quote:
Wie is dat?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik krijg nu 0,0 spammailtjes dus dat lijkt mij sterkquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
En DG, die spam valt wel mee hoor, geloof ik. Niet meer dan anders.
18:00 - 18:25quote:Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde gehad!! Zij had ze ook nooit gezien!!! En ik kon het ook niet uitleggen!
Ik sla over. Wie komen er nog meer?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
vanavond de eerste zomergasten met Cees Nooteboom, en helaas dit jaar gepresenteerd door Conny Palmen.
Biertje graag.
Nou je draait in ieder geval al heel wat jaartjes mee in het fanatieke supporters gebeuren...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat verhalen...ben ik nou ook een "echte"![]()
En daar zit je dan als Noca....... een vriendin die elk uur kwijlend en van haar stoel glijdend TV zit te kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben niet zo'n tv'er, vin dr dus ook weinig aan vandaag. Gelukkig komt de herhaling van Nevland-in-z'n-nakie elk uur voorbij
Tom Barman van dEUS, Katja Schuurman, Willem Anker de advocaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik sla over. Wie komen er nog meer?
Jammer van Zwagerman trouwens.
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En tsjah.. je kunt ook een keer niet zo moeilijk doen..
Heb er wel een dubel gevoel bij, het is ook triest om imand zo te zien.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van zaterdag 24 juli 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 345
2. qu63 305
3. aloa 286
4. Dr_Flash 259
5. D.Rose 195
6. CherrymoonTraxx 192
7. Sjowhan 135
8. Eilanden 132
9. Mukie 131
10. cerror 130
11. Gizmore 130
12. Duderinnetje 129
13. BObNL 127
14. Arcee 124
15. Imberr 120
16. SCH 116
Op mijn @home adres idd,kwestie van je nergens aanmelden met dat adresquote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
En DG, 0 op dat ene speciale adres neem ik aan dan? Dat is wel netjes! Met Internet Explorer??
Precies, erg ontroerend als hij ineens begint over de sadness in z'n hart, of als hij zegt dat de enige manier om vrij te zijn komen, is om te dood te gaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er wel een dubel gevoel bij, het is ook triest om imand zo te zien.
Ik ga daar nooit kijken haha, maar ik zal mn best doen...quote:Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Hmm, goeie tip dan Noca. Even opschrijven. Is vast wekelijks.
En idd, Eilanden, niet uit te leggen. De Muppets kende ze gelukkig wel.
En DG, 0 op dat ene speciale adres neem ik aan dan? Dat is wel netjes! Met Internet Explorer??
@Sandman: foutje op VoZ dus. Vertrouwen in Hoek? Jij moet het A topic gaan dragen nu he.
Hij haalde het sleuteltje uit de vliegtuig cockpit en ze stortten naar beneden.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, erg ontroerend als hij ineens begint over de sadness in z'n hart, of als hij zegt dat de enige manier om vrij te zijn komen, is om te dood te gaan.
Inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij haalde het sleuteltje uit de vliegtuig cockpit en ze stortten naar beneden.
Ik sta al in de top 300.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Dagcijfers van zaterdag 24 juli 2005 (00:00 - 23:59)
1. tong80 345
2. qu63 305
3. aloa 286
4. Dr_Flash 259
5. D.Rose 195
6. CherrymoonTraxx 192
7. Sjowhan 135
8. Eilanden 132
9. Mukie 131
10. cerror 130
11. Gizmore 130
12. Duderinnetje 129
13. BObNL 127
14. Arcee 124
15. Imberr 120
16. SCH 116
Kloetinge is er ook. Twee Zeeuwse teams, dat schept verplichtingen hoor. Desnoods maak ik wel een OP voor je.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga daar nooit kijken haha, maar ik zal mn best doen...
Hoek moet gewoon voor de titel gaan, de selectie is goed, het is rustig op Denoek dus het beloofd wel wat...
Veel plezier.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()
Prettige vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee maar je avatar is eng... geweldig goed..
Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hèquote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef appelsientje het volgende:
Clauwheee... je .. je ... bent zo ... anders.....
Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hè
Nou deze blijft wel even hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennen
oo okequote:
quote:
Deze meneer gaat topscorer worden Spidey, dan weet je dat alvastquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Spideyman het volgende:
Waarom heeft die meneer z'n handen omhoog?
Groningen scoort toch nooit
Ja, want er is ook maar 1 club met rood-wit in het tenue of als kleuren heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke![]()
dan ga ik hier wel aan wennen
Jammer geen Rood wit er tussen
oo ? is deze meneer Venegoor ??quote:Op zondag 24 juli 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Deze meneer gaat topscorer worden Spidey, dan weet je dat alvast
ach dan blijft het lekker 'neutraal'quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, want er is ook maar 1 club met rood-wit in het tenue of als kleuren heeft
Was het maar zo, het duurt nog evenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is nooit gestoptquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Was het maar zo, het duurt nog even
Zit je er al op?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Was het maar zo, het duurt nog even
Leuke docu!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
is de film 9/11 fahrenheit wat?
ik had imiddels in de gaten dat het een docu was,dan gaan we hem kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leuke docu!
Je moet wel in je achterhoofd houden dat Moore die docu maakte met als doel Bush weg te krijgen, maar zelfs als maar 25% waar zou zijn, is het nog schokkend.
Pro-Bush vindt het kut, anti-Bush vindt het geweldig.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
Die manipulatie valt op zich wel mee, dat is met name propaganda van het Bush-kamp. Maar zoals ik al zei, al zou slechts een klein percentage waar zijn, dan zitten er nog schokkende zaken inquote:Op zondag 24 juli 2005 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pro-Bush vindt het kut, anti-Bush vindt het geweldig.
Veel gemanipuleerd naar wat ik gelezen heb, veel van een kant. Maar wel interessant om te zien.
Vooral mooi gemonteerd en verder heel erg M. Moorequote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een scheit film was dat zegquote:Op zondag 24 juli 2005 21:22 schreef SCH het volgende:
Boez, niet aan de amperbroekies zitten hoor - veel plezier
War of the Worlds is vooral lekker Tom kijken, verder word ik altijd wat lacherig van dat soort films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |