Noca weer aan het koken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het eten ook zo goed als klaar. Aardappels, doperwtjes en boontjes en gemarineerde speklapjes
Hee SCH, loiverd!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef SCH het volgende:
Ik ga hier wel even zitten om genegeerd te worden
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Niet doen, ik ben een slecht menSCHquote:
Jullie komen toch niet kijken.quote:Wanneer kom je weer theatersport in Groningen doen?
quote:
Clau zei dat ze niet verder kwam dan een gebakken eitje, dus toen ze al die zaken opnoemde was ik er vrij zeker van dat Noca aan het kokkerellen wasquote:
Whehe, ik ging laatst bij vrienden draadloos internet installeren. Vonden we ook wat niet beschermde netwerkjes van de burenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn netwerkkaartje praat nu ook met de buitenwereld.
En met de buren, want ik heb hier nog twee niet beveiligde netwerken gedetecteerd
nou zijn ze wel gaarquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Wellus!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet doen, ik ben een slecht menSCH
[..]
Jullie komen toch niet kijken.
Ik had de laptop laatst mee inde auto omdat ik nog wat moest uitwerken, stonden we voor een stoplicht even zoeken naar netwerken. 10 onbeveiligde netwerkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe, ik ging laatst bij vrienden draadloos internet installeren. Vonden we ook wat niet beschermde netwerkjes van de buren
*zet MTV aan...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
Dank U voor de tipquote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
* geen MTV heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe. Jackass op MTV.
Ze blijven leuk
Sweetquote:Op zondag 24 juli 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is trouwens een marathonDus tot 22.00!
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef just me het volgende:
de honing-mosterd dressing schudden terwijl de dop er niet goed op zit is niet handig JustKeukenprinses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |