R.A.M?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige R.A.M. aflevering op NL3 nu!!!!
Anthony & The Johnstons, daarna ook nog Andrew Bird ( die van dat gele beest uit m'n vorige avatar ) en daarna Daniël Johnston ( een geestelijk gestoord genie )
Oh...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
niet meer... Ik zat erop maar ze namen geen nieuwe registraties meer aan destijds (nu nog steeds niet volgens mij) en toen had ik mijn account gedeeld met een maat van mij en dat mocht schijnbaar niet en toen ben ik gebanned.
Erg interessant cultureel programma van de VPRO.quote:
Echt geweldig.. hoe gek kan je zijnquote:
Checkingquote:Op zondag 24 juli 2005 19:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg interessant cultureel programma van de VPRO.
Alleen jammer dat Grunberg altijd met z'n irritante geneuzel voorbij komt.
Was een zij, maar goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie de dvd moet kopen
De vraag kan beter zijn hoe ver wil je gaan voor geld. Trouwens Dirty Sanchez is ook geweldigquote:Op zondag 24 juli 2005 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Echt geweldig.. hoe gek kan je zijn
Nu Andrew Bird, toch zekerheidje voor m'n jaarlijst.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was een zij, maar goed.
En pfaf, Antony hoor ik liever dan dat ik hem zie eerlijk gezegd.
Dat is ook zo... nou ja ik zou nooit zo ver gaan...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De vraag kan beter zijn hoe ver wil je gaan voor geld. Trouwens Dirty Sanchez is ook geweldig
Destijds (een jaar geleden ofzo) waren de joden en hagenezen daar in de meerderheid volgens mij en zat er voor de rest van alles wat... Veel echte jongens die al jaren meedraaien. Wel een leuk forumpje..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh...
Ik wil erop. Ik ben benieuwd wat voor tuig er allemaal opzit. Volgens mij niet zo veel van Ajax
Yup.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ook met Art Brut nu gereleased?
nou hoor je erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee mijn @fok mail adres doet het eindelijk zie ik
zeiden ze.....quote:Op zondag 24 juli 2005 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Veel echte jongens die al jaren meedraaien. Wel een leuk forumpje..
Dat zeiden ze niet.. dat was op te maken uit de verhalen..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeiden ze.....
Mooi he,de anonimiteit die internet heet?
Ik ken ook heel wat verhalen...ben ik nou ook een "echte"quote:Op zondag 24 juli 2005 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet.. dat was op te maken uit de verhalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |