Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling, Bier und Bratwursten sind toll
aber er geht nchts uber ein bossche boll!
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou er spontaan honger van krijgen als ik het zie staan
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.
En ik heb al een katerquote:Op zondag 24 juli 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
auw auw ..... je billen laten piercen.... auw...
Nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je de Freggels uitleggen aan iemand die ze nooit heeft gezien, maar wel serieus?
* TerroRobbie kijkt naar garagevloerquote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dat dan met diezelfde schrijffout op dat doek hebt gekalkt maak je jezelf leuk belachelijk.
Nee... Heb vanmiddag verwoede pogingen ondernomen, maar toch... Misschien eens kijken of er ergens een videoband of DVD van ze is.quote:
gewoon zeggen dat ie de dvd moet kopenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je de Freggels uitleggen aan iemand die ze nooit heeft gezien, maar wel serieus?
niet meer... Ik zat erop maar ze namen geen nieuwe registraties meer aan destijds (nu nog steeds niet volgens mij) en toen had ik mijn account gedeeld met een maat van mij en dat mocht schijnbaar niet en toen ben ik gebanned.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:22 schreef Bananenman het volgende:
Robbie, over dat Casualsnl forum, zit jij daarop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |