Wou net zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar wordt er over voetbal gepraat?
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef pfaf het volgende:
Laatste herrinering (), nu Daniel op r.a.m.
echt een kippenvel-docu.
Vindt jij jezelf niet een beetje kansloos? De hele dag een beetje over onbereikbare wijven en Balkenende praten?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Vinden jullie jezelf niet een beetje kansloos? Hele dag over voetbal praten enzo?
Probeer je het aan je vriendin uit leggen?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan je de Freggels uitleggen aan iemand die ze nooit heeft gezien, maar wel serieus?
Vraag me ook niet waaromquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.
Sandman, jij bent toch al tijden bij fok en dan geen @fok ??
Ik heb ook nog steeds geen fok adres,hoef hem trouwens ook niet meer als ik de verhaaltje over spam leesquote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriendin kijkt TV en ik luister Strokes nu. Zal een andere keer zijn.
Sandman, jij bent toch al tijden bij fok en dan geen @fok ??
Hey, daar hebben we het nu niet over!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vindt jij jezelf niet een beetje kansloos? De hele dag een beetje over onbereikbare wijven en Balkenende praten?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
vanavond de eerste zomergasten met Cees Nooteboom, en helaas dit jaar gepresenteerd door Conny Palmen.
Biertje graag.
Gisteren was de fotodag daar, en Wilco is gewoon op de foto gegaan bij de selectie van Hoekquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, idd, m'n vriendin.. Die heeft ze gek genoeg nooit gezien, zegt ze.
En DG, die spam valt wel mee hoor, geloof ik. Niet meer dan anders.
Sandman, gaat Wilco de Valk nou nog naar Hoek? Staat bij VoZ niet in de selectie!
Ze zijn tegenwoordig weer op tv MM. Ik zie ze zo af en toe voorbij komen, weet alleen niet op welke zender en wanneer precies..quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk hilarischquote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Geweldige R.A.M. aflevering op NL3 nu!!!!
Anthony & The Johnstons, daarna ook nog Andrew Bird ( die van dat gele beest uit m'n vorige avatar ) en daarna Daniël Johnston ( een geestelijk gestoord genie )
Palmen kan het intellect van Johan niet aan, dus die is niet uitgenodigd.quote:
Wie is dat?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ik krijg nu 0,0 spammailtjes dus dat lijkt mij sterkquote:Op zondag 24 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
En DG, die spam valt wel mee hoor, geloof ik. Niet meer dan anders.
18:00 - 18:25quote:Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde gehad!! Zij had ze ook nooit gezien!!! En ik kon het ook niet uitleggen!
Ik sla over. Wie komen er nog meer?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
vanavond de eerste zomergasten met Cees Nooteboom, en helaas dit jaar gepresenteerd door Conny Palmen.
Biertje graag.
Nou je draait in ieder geval al heel wat jaartjes mee in het fanatieke supporters gebeuren...quote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ken ook heel wat verhalen...ben ik nou ook een "echte"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |