Als je van nageboortes houdt....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?
Kijken hoe lang je dat weer vol gaat houden...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan jou worden geen woorden meer vuil gemaakt, joh
Ik populair?????? Hellupie, wat een beledigingquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
nouja, je doet net alsof je hier welkom bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik populair?????? Hellupie, wat een belediging
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomerquote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
AZ, weerman van Hools, krijgen we nu nog een beetje zomer of niet?
Issie populairquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, je doet net alsof je hier welkom bent
maar dat zal wel door bluezz en golfer komen dan
och, blijf jij hier maar lekker komen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.
Ga maar lekker met die CMT spelen dan![]()
Anders zout je gewoon lekker op. Iedereen blij.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomer
Morgen bakken met regen zoals het er nu uitziet. Donderdag moet het weer eens echt warm worden, maar dat wordt dan weer gevolgd door knallend onweer en een voortzetting van het kwakkelweer.
Maar dit soort weer heb ik wel vaker met mijn verjaardag, augustus pakt vaak warmer uit.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef popolon het volgende:
Het wordt met de dag leuker hier he?
mannen die ongesteld zijnquote:
Ik vecht nietquote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval buiten aan het knokken, ipv binnen.
dan neem ik nog een bier!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens wat aardappeltjes bruin bakken![]()
Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa singing in the rainquote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien dat een verfrissend regenbuitje helpt
ik zet de pc wel uitquote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
Zolang ze maar niet zwart worden JustAardappel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |