Ik ben lievquote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH vindt het wel wat eng - zo'n puber in de buurt
Inderdaad wat een geweldige overwinningquote:
jij hebt zitten googelenquote:
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIEquote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
Wat is DutchGooner toch een klein kind zeg, wel grappig eigenlijk
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIE
wrom eik?
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
Het is leuk om nog even over je heen te zeiken zolang je nog blauw bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier zijn de tuinkussens ook alweer naar binnenquote:
begin nou niet weer... je hebt jezelf destijds al genoeg voor lul gezet met die negers van je...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Hey de rechtse vrindjes van DG duiken meteen op, heerlijk om te zien
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Kan misschien langer duren dan jou lief isquote:Op zondag 24 juli 2005 17:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is leuk om nog even over je heen te zeiken zolang je nog blauw bent
Aan jou worden geen woorden meer vuil gemaakt, johquote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
begin nou niet weer... je hebt jezelf destijds al genoeg voor lul gezet met die negers van je...
We zullen zienquote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan misschien langer duren dan jou lief is
Liever rechts dan linksquote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Als je van nageboortes houdt....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?
Kijken hoe lang je dat weer vol gaat houden...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan jou worden geen woorden meer vuil gemaakt, joh
Ik populair?????? Hellupie, wat een beledigingquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
nouja, je doet net alsof je hier welkom bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik populair?????? Hellupie, wat een belediging
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomerquote:Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
AZ, weerman van Hools, krijgen we nu nog een beetje zomer of niet?
Issie populairquote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
dat jij hier zo populair bent SCH, niet te begrijpen.
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef mitt het volgende:
[..]
nouja, je doet net alsof je hier welkom bent
maar dat zal wel door bluezz en golfer komen dan
och, blijf jij hier maar lekker komen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik hier niet welkom dan? Je zegt het maar hoor, herr oppermeister.
Ga maar lekker met die CMT spelen dan![]()
Anders zout je gewoon lekker op. Iedereen blij.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig een echte Nederlandse kwakkelzomer
Morgen bakken met regen zoals het er nu uitziet. Donderdag moet het weer eens echt warm worden, maar dat wordt dan weer gevolgd door knallend onweer en een voortzetting van het kwakkelweer.
Maar dit soort weer heb ik wel vaker met mijn verjaardag, augustus pakt vaak warmer uit.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef popolon het volgende:
Het wordt met de dag leuker hier he?
mannen die ongesteld zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |