Dan hebben wij hetzelfde team denk ikquote:Op zondag 24 juli 2005 15:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb op McLaren gegokt dit weeken![]()
Gelukkig heb ik Alonso nog...
Ik denk het ookquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hebben wij hetzelfde team denk ik
Moet zo werken dus ga de overwinning van McEwen helaas missen.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
Zoooooo
dat was de F1... zometeen overgaan op Le tour...
Wat spookt Xena nu weer uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Is spidey al gesignaleerd? Ik heb nog een tapje water staan
Ik ga mijn poes redden
He, da's wel handigquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgen jullie ieder jaar een nieuwe? Of heb je voor het eerst een seizoenskaart (op die plaats).
Mijn kaart voor PSV ga ik dit seizoen voor de derde keer gebruiken namelijk. Krijg dus geen nieuwe opgestuurd.
Sporza heeft wel gewoon livebeelden. Discovery ging bijna volledig op hun snuffert. Amstrong kon zich nog net redden, Hincapie oa ging onderuitquote:Op zondag 24 juli 2005 16:18 schreef golfer het volgende:
Wat een saai geneuzel bij de Tour de France.
Waarvoor ben je die nodig danquote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef appelsientje het volgende:
Zooo gezellig net 40 min bezig geweest samen met mijn ouders om het zonnenscherm op te hangenmaar hij doet het nu ...
\quote:Op zondag 24 juli 2005 16:18 schreef golfer het volgende:
Wat een saai geneuzel bij de Tour de France.
Dr is nu dubbel zo niks aan met die stomme jury vandaagquote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden vindt de laatste etappe nooit spannend en kijkt alleen maar het einde
Je had moeten roepen van heel Delft en omstrekenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Ik sta buiten op straat heel hard "JustMe is de hoer van heel Delft" te schreeuwen - maar er reageert niemand
Dat klinkt niet - van heel Nederland dan maar?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je had moeten roepen van heel Delft en omstreken![]()
Inderdaad, de spanning die er nog inzat hebben ze eruit gehaaldquote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dr is nu dubbel zo niks aan met die stomme jury vandaag
Wat een bullshitquote:Op zondag 24 juli 2005 17:03 schreef Eilanden het volgende:
Uiteraard is er achter de schermen bij wielerwedstrijden ook een jury aanwezig om toe te zien of alles goed gaat en kunnen ook besluiten nemen met betrekking tot de koers.
Doordat het is gaan regenen, heeft men besloten dat na de eerste passage op de C.E. er geen tijdsverschillen meer opgelopen kunnen worden. Daarnaast waren er ook geen bonificatieseconden meer te winnen bij de laatste tussensprint, waardoor de strijd om de 5e plaats tussen Vino en Leipheimer ook gelijk gestreden was.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat zo wat cameraatjes plaatsen in de Mgr. vd Weteringstraat![]()
Die willen we ook zien ja, hoe ranziger hoe beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |