Knientje!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
'Lekker' zo'n gefrustreerde Villeneuve, parkeert zijn auto achterin de Minardi van Doornbos.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 gaat beginnen. Ik zeg een mooi moment om even te stoppen met studeren
Soms haal ik nog wel eens door, meestal thuisquote:Op zondag 24 juli 2005 14:01 schreef clauwheee het volgende:
Vroegahging ik altijd vrijdagmiddag naar m'n stamkroeg, dan ff eten, vrijdagavond/nacht stappen, zaterdags van 7.00 uur tot 18.00 uur werken en dan zaterdags weer op stap tot een uurtje of 5 in de ochtend. Maar dat kan ik volgens mij nu echt niet meer
![]()
Rondje op kosten van Robbie McEwen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:08 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Tom Boonen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.
Inderdaad. Echt een belachelijke kutactie.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Lekker' zo'n gefrustreerde Villeneuve, parkeert zijn auto achterin de Minardi van Doornbos.Villeneuve
Ja wij liggen ook nooit zo heul vroeg op bed als we thuis zijn, maar echt stappen enzo is toch..euhm..andersquote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms haal ik nog wel eens door, meestal thuis, en een paar keer 3 uurtjes slapen gaat dan wel.
Maar ik moet op den duur wel ff slaap inhalen, anders trekt oma het niet meer
Lullig voor Webber zeg.
Volgens mij ben jij de enige die het zagquote:Op zondag 24 juli 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Hee clau stond je nou in je blootje te zwaaien naar dat konijn?
prima prima zoooquote:
Krijgt nu wel mooi de rekening terug!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rondje op kosten van Robbie McEwen, de man die vandaag in Parijs had moeten winnen.
dat doet Robbie zo evenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Krijgt nu wel mooi de rekening terug!
zoow van de joden?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:40 schreef Bananenman het volgende:
Seizoenskaart is binnen
Van Basten staat erop dit jaar
Ik krijg 'm volgende week van de FCTquote:
Krijgen jullie ieder jaar een nieuwe? Of heb je voor het eerst een seizoenskaart (op die plaats).quote:Op zondag 24 juli 2005 14:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik krijg 'm volgende week van de FCT![]()
Ik heb op McLaren gegokt dit weekenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut raikkonen... en mijn manager....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |