Ik ben lievquote:Op zondag 24 juli 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH vindt het wel wat eng - zo'n puber in de buurt
Inderdaad wat een geweldige overwinningquote:
jij hebt zitten googelenquote:
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIEquote:Op zondag 24 juli 2005 17:32 schreef SCH het volgende:
Wat is DutchGooner toch een klein kind zeg, wel grappig eigenlijk
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat ben jij toch een ontzettende HUILLIE
wrom eik?
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
Het is leuk om nog even over je heen te zeiken zolang je nog blauw bentquote:Op zondag 24 juli 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik weet totaal niet waar je het over hebt maar het kan mij helemaal niets schelen wat jij van mij vindt,best moeilijk he,mij negeren....?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kickt zo op je macht, dat is gewoon grappig om te zien. Zijn weinig modjes die daar zo mee te koop lopen, zeker vanaf de eerste dag dat ze blauw zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier zijn de tuinkussens ook alweer naar binnenquote:
begin nou niet weer... je hebt jezelf destijds al genoeg voor lul gezet met die negers van je...quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Hey de rechtse vrindjes van DG duiken meteen op, heerlijk om te zien
Is TerroRobbie zo'n lekker ding dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:45 schreef SCH het volgende:
Hey de rechtse vrindjes van DG duiken meteen op, heerlijk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |