Ik vecht nietquote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval buiten aan het knokken, ipv binnen.
dan neem ik nog een bier!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens wat aardappeltjes bruin bakken![]()
Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa singing in the rainquote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien dat een verfrissend regenbuitje helpt
ik zet de pc wel uitquote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef Eilanden het volgende:
Zolang ze maar niet zwart worden JustAardappel!
Noca weer aan het koken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het eten ook zo goed als klaar. Aardappels, doperwtjes en boontjes en gemarineerde speklapjes
Hee SCH, loiverd!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef SCH het volgende:
Ik ga hier wel even zitten om genegeerd te worden
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Niet doen, ik ben een slecht menSCHquote:
Jullie komen toch niet kijken.quote:Wanneer kom je weer theatersport in Groningen doen?
quote:
Clau zei dat ze niet verder kwam dan een gebakken eitje, dus toen ze al die zaken opnoemde was ik er vrij zeker van dat Noca aan het kokkerellen wasquote:
Whehe, ik ging laatst bij vrienden draadloos internet installeren. Vonden we ook wat niet beschermde netwerkjes van de burenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Againzender het volgende:
Zo, mijn netwerkkaartje praat nu ook met de buitenwereld.
En met de buren, want ik heb hier nog twee niet beveiligde netwerken gedetecteerd
nou zijn ze wel gaarquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef pfaf het volgende:
Kut SCH, door die actieve FB-posts overal, zijn m'n kroketten geknapt.
Wellus!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet doen, ik ben een slecht menSCH
[..]
Jullie komen toch niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |