Veel plezier.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()
Prettige vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Okey, hier Boez vanaf zn ouders
Ik wens allen nog een prettige vakantie, ik vlieg morgenochtend om half 10 richting Zuid-Afrika, en kom in september terug. Ik verwacht iig een 10-augustus-BoezelaarJarig topic te kunnen bewonderen bij terugkomst
Tot in September![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee maar je avatar is eng... geweldig goed..
Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hèquote:Op zondag 24 juli 2005 20:50 schreef appelsientje het volgende:
Clauwheee... je .. je ... bent zo ... anders.....
Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah het voetbalseizoen begint zo weer hè
Nou deze blijft wel even hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 20:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... maar ik moet iedere keer weer wennen
oo okequote:
quote:
Deze meneer gaat topscorer worden Spidey, dan weet je dat alvastquote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef Spideyman het volgende:
Waarom heeft die meneer z'n handen omhoog?
Groningen scoort toch nooit
Ja, want er is ook maar 1 club met rood-wit in het tenue of als kleuren heeftquote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke![]()
dan ga ik hier wel aan wennen
Jammer geen Rood wit er tussen
oo ? is deze meneer Venegoor ??quote:Op zondag 24 juli 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Deze meneer gaat topscorer worden Spidey, dan weet je dat alvast
ach dan blijft het lekker 'neutraal'quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, want er is ook maar 1 club met rood-wit in het tenue of als kleuren heeft
Was het maar zo, het duurt nog evenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is nooit gestoptquote:Op zondag 24 juli 2005 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Was het maar zo, het duurt nog even
Zit je er al op?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Was het maar zo, het duurt nog even
Leuke docu!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
is de film 9/11 fahrenheit wat?
ik had imiddels in de gaten dat het een docu was,dan gaan we hem kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leuke docu!
Je moet wel in je achterhoofd houden dat Moore die docu maakte met als doel Bush weg te krijgen, maar zelfs als maar 25% waar zou zijn, is het nog schokkend.
Pro-Bush vindt het kut, anti-Bush vindt het geweldig.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
Die manipulatie valt op zich wel mee, dat is met name propaganda van het Bush-kamp. Maar zoals ik al zei, al zou slechts een klein percentage waar zijn, dan zitten er nog schokkende zaken inquote:Op zondag 24 juli 2005 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pro-Bush vindt het kut, anti-Bush vindt het geweldig.
Veel gemanipuleerd naar wat ik gelezen heb, veel van een kant. Maar wel interessant om te zien.
Vooral mooi gemonteerd en verder heel erg M. Moorequote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een scheit film was dat zegquote:Op zondag 24 juli 2005 21:22 schreef SCH het volgende:
Boez, niet aan de amperbroekies zitten hoor - veel plezier
War of the Worlds is vooral lekker Tom kijken, verder word ik altijd wat lacherig van dat soort films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |