ik ben juist blij dat ik van die kabels door mijn huis afben!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gewoon geen wireless gebruiken als het makkelijk met kabel kan is en blijft de beste oplossing imo
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuisquote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ontploft echt heel de boel![]()
Net een doekje gespoten.. maar er niks onder gelegdDus de tekst van het doek stond ook op de garagevloer
![]()
Doet het nietquote:
Hint;Woensdag ben ik er nietquote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee 1tje die jij nog minder leuk vind waarschijnlijk![]()
Hint: woensdag![]()
In IE openen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuis.
[..]
Doet het niet.
De techniek is ook nog lang niet ver genoeg, veel conflicten met andere netwerken in de buurt en dat soort ongeinquote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. en veel minder gezeur...
ik heb altijd zoveel problemen met klanten die een draadloze modem hebben.. dat ding doet echt nooit wat ik wil....
4 x 5quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nice![]()
4 x 3 m?
Die van ons is iets minder mooi, maar is dan ook maar voor 1 malig gebruik.
Ik heb er al zat gemaakt.. maar we dachten dat het wel lukte en mn onderlegger is kapotquote:Op zondag 24 juli 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou mij ook zo kunnen overkomen denk ik. Ben daar niet zo in thuis.
Je mag hem komen bezichtigen bij de competitiestart (of JC schaal maar dan ben ik er niet)quote:Op zondag 24 juli 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag ik die hier voor mijn raam hangen ?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ontploft echt heel de boel![]()
Net een doekje gespoten.. maar er niks onder gelegdDus de tekst van het doek stond ook op de garagevloer
![]()
*oeps*quote:
Wir sind keine fussballfansquote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lurling, Bier und Bratwursten sind toll
aber er geht nchts uber ein bossche boll!
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |