Dus we kunnen het nu overal vanaf likken ??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef just me het volgende:
de honing-mosterd dressing schudden terwijl de dop er niet goed op zit is niet handig JustKeukenprinses
Mooi,tot 22.00 dus MTVquote:Op zondag 24 juli 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is trouwens een marathonDus tot 22.00!
Ongelovelijk hoeveel mensen dat wel niet hebben.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had de laptop laatst mee inde auto omdat ik nog wat moest uitwerken, stonden we voor een stoplicht even zoeken naar netwerken. 10 onbeveiligde netwerken
Idd het staat hier op.... geweldig!!quote:
Ach jah het is zo moeilijk om even de handleiding te lezen en een webkey in te stellen hequote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ongelovelijk hoeveel mensen dat wel niet hebben.
Je kunt tegenwoordig bijna overal gaan zitten en met je laptop via onbeveiligde netwerken internetten
Er schijnen ook criminelen te zijn die gewoon door wijken rijden in een auto met een laptop en zoeken naar zulke netwerken. Vervolgens proberen ze dan gevoelige informatie te krijgen zoals bankgegevens.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef just me het volgende:
de keukendeur, het aanrecht, het raam, mijn spijkerjasje
dan had ik laatst pech toen ik in R'dam was, grote flat ik dacht dat moet toch lukken met mijn laptopje maar hélaas, niks te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bijna overal gaan zitten en met je laptop via onbeveiligde netwerken internetten
Ik moet de onze hier ook nog steeds beveiligen. Het werkte totaal niet toen ik hem hier beveiligde. Zijn ook nog 4 andere onbeveiligde netwerken in deze flat.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Er schijnen ook criminelen te zijn die gewoon door wijken rijden in een auto met een laptop en zoeken naar zulke netwerken. Vervolgens proberen ze dan gevoelige informatie te krijgen zoals bankgegevens.
Dat heeft dus niks me je pc te maken, gewoon de router beveiligen met een wepkeyquote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet de onze hier ook nog steeds beveiligen. Het werkte totaal niet toen ik hem hier beveiligde. Zijn ook nog 4 andere onbeveiligde netwerken in deze flat.
In augustus ga ik mijn computer toch weer formatteren, dan ga ik wireless ook weer proberen te beveiligen.
Arme koe.....quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
*zet TV nu dus even af
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach jah het is zo moeilijk om even de handleiding te lezen en een webkey in te stellen he
En het leuke is dat er niks illegaals aan is zolang je maar niks slooptquote:Op zondag 24 juli 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.
Een van die onbeveiligde netwerken die we tegenkwamen was gewoon van iemand met kantoor aan huis..je kon dus gewoon in zijn werk pc kijken. Hoe dom ben je dan!?
Je kan ook via je buurman op internetquote:Op zondag 24 juli 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel mensen snappen er gewoon niks van en zijn al blij dat het werkt.
Een van die onbeveiligde netwerken die we tegenkwamen was gewoon van iemand met kantoor aan huis..je kon dus gewoon in zijn werk pc kijken. Hoe dom ben je dan!?
Weet ikquote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks me je pc te maken, gewoon de router beveiligen met een wepkey
Aha. tjah het geeft soms problemen idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet ikIk heb ook verschillende dingen geprobeert. Ik kon het maar niet werkend krijgen. Of ik kon niet meer connecten, of mijn huisgenoten niet met hun laptop. Of mijn broer niet. Verder was ie om een of andere reden ook veel instabieler en disconnectte die ook om de haverklap.
Maar ik heb geen zin om dat nu te fixen. In Augustus wil ik mijn hele comp weer opnieuw formatteren etc, en dan ga ik gelijk ook even daar naar kijken.
* JaWi vuurtje geeftquote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Net ff mijn garage vloer geterpetineerd
Dat is ook een leukequote:Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan ook via je buurman op internet
Had een keer een klant aan de lijn.. die kon geen mail versturen.. wel ophalen...
mail en alles stond goed ingesteld... bleek dat hij via zijn buurman verbonden wasen dat was een andere provider.. maar dat was echt al 6 amaanden
![]()
![]()
Dan ontploft echt heel de boelquote:
Klopt.. en veel minder gezeur...quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gewoon geen wireless gebruiken als het makkelijk met kabel kan is en blijft de beste oplossing imo
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan ontploft echt heel de boel![]()
Net een doekje gespoten.. maar er niks onder gelegdDus de tekst van het doek stond ook op de garagevloer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |