Gewoon een binnendienst baan en van te voren vanaf mijn 13e elk weekend en elke vakantie en later ook doordeweeks dagen of avondenquote:I'm confused... Of hard werken in NL om dan daar de beest uit te kunnen hangen? Wat voor werk?
Ha! Wilde je niet onderdoen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
en ik ga overigens dit weekend naar Hamburg
Nee ik moet een beetje bij blijven... kreeg al ontwenningsverschijnselen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
Ha! Wilde je niet onderdoen?
Zaterdag heen, zondag terug? En wat ga je doen?
Een baan vinden lukt wel, al roept een gat van één jaar op een CV altijd vragen op. Een werkgever zal dan toch sneller het vermoeden hebben dat je er weer een jaar gaat reizen als je weer wat geld op je rekening hebt staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je uperhaubt een baan kan vinden(op het zelfde niveau) als je een gat van een jaar in je CV hebt
Inmiddels ruim 6 jaar werkervaring bij een groot accountantskantoor, dus daar zal het niet aan liggen. Verder kan ik het vast goed uitleggen waarom ik een gat van een jaar heb, daar kan je best een positieve draai aan geven lijkt me. Goed voor je contactuele eigenschappen, je laat zien dat je ondernemingsgeest hebt, je kan goed zelfstandig werken etc... Alleen maar voordelenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je uperhaubt een baan kan vinden(op het zelfde niveau) als je een gat van een jaar in je CV hebt
Wat heb je het afgelopen jaar gedaan, Flipsen?
Ja, ik heb een jaar in BsAs gezeten
Wat heb je daar gedaan?
Ik heb 3 maanden Spaans geleerd
En verder?
uhmmm, ja ik gekeken of ik een reisbureau kon opstarten
Waarom deed je dat niet?
Ja, lastig allemaal en ik had geen geld
Maar je spreekt wel goed Spaans?
Ja ik kan me goed verstaanbaar maken
Alleen jammer dat we niet iemand nodig hebben die Spaans spreekt maar iemand met werkervaring
Dat ook natuurlijkquote:Een baan vinden lukt wel, al roept een gat van één jaar op een CV altijd vragen op. Een werkgever zal dan toch sneller het vermoeden hebben dat je er weer een jaar gaat reizen als je weer wat geld op je rekening hebt staan.
Verder dan een Sabitical(wat moet iemand van jou leeftijd met een sabatical) en een idee om een bedrijfje te beginnen en de taal te leren zal je niet komen vermoed ikquote:Verder kan ik het vast goed uitleggen waarom ik een gat van een jaar heb, daar kan je best een positieve draai aan geven lijkt me.
'Iets in de nieuwe media'. Jaja, klinkt vaag, was het ook. Beetje grafisch ontwerp, beetje site-ontwerp, wat bedrijfspresentaties en -video's en verder wat los langslopende klusjes.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FL 75.000 aflossen is niet niets natuurlijk. Met een goede baan is ¤ 15.000 ook snel af te lossen natuurlijk, zeker als je enige zekerheid hebt dat je eenmaal in Nederland meteen weer een goedbetaalde baan kan vinden.
Wat voor bedrijfje heb je gehad?
Dat klinkt vaag inderdaad, maar ik weet wel wat je er mee wordt bedoeld. Er zijn de laatste jaren wel veel van dat soort bedrijfjes op de fles gegaan volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
'Iets in de nieuwe media'. Jaja, klinkt vaag, was het ook. Beetje grafisch ontwerp, beetje site-ontwerp, wat bedrijfspresentaties en -video's en verder wat los langslopende klusjes.
Mocht ik solliciteren, dan zal ik dat er weer niet bij zeggen. Het zou neerkomen op iets als:quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder dan een Sabitical(wat moet iemand van jou leeftijd met een sabatical) en een idee om een bedrijfje te beginnen en de taal te leren zal je niet komen vermoed ik
Tja, te jong, te onervaren en niet met geld kunnen omgaan, dat waren bij mij vooral de redenenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt vaag inderdaad, maar ik weet wel wat je er mee wordt bedoeld. Er zijn de laatste jaren wel veel van dat soort bedrijfjes op de fles gegaan volgens mij.
Veel van die bedrijfjes waren ook wel van jonge gasten. Een tijd heeft het erg meegezet met die bedrijfjes, veel mensen werden overmoedig en veel zijn er ook heel hard op hun bek gegaan. Goede leerschool, maar ik zou het toch liever niet meemaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, te jong, te onervaren en niet met geld kunnen omgaan, dat waren bij mij vooral de redenenGoeie leerschool, dat wel, ook geen spijt van gehad gelukkig...
Ja die verschilt heel veel, het is geen 1998 meerquote:alsof de cultuur in BsAs zo verschilt
Van beslissingen moet je zowiezo geen spijt hebben dus het is een goede manier om er tegenaan te kijkenquote:Goeie leerschool, dat wel, ook geen spijt van gehad gelukkig...
De sfeer is wel een stuk beter nu K_man hier niet actief is.quote:
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit onderwerp is interessanter![]()
In elk geval gezelliger.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit onderwerp is interessanter![]()
Heb je, naast op het strand liggen, wel plannen om iets te gaan doen wat euh, iets meer van je vergt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef Vogue het volgende:
dag 1 ging ik naar het strand
dag 2 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 3 Italianen
dag 3 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 2 Spanjaarden
dag 4 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 5 Engelsen
dag 5 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 6 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 7 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 8 ging ik naar huis en slapen
DutchTrain toch![]()
Ik ga 15 dagen!!![]()
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef Douwe het volgende:
[..]
Heb je, naast op het strand liggen, wel plannen om iets te gaan doen wat euh, iets meer van je vergt?
Je gaat wel in een goede periode naar Sevilla. Ik geloof dat het eergister was, dat Sevilla in de krant stond met de eervolle vermelding 'Warmste plek van Europa'quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil een dag naar Granada, Sevilla, Cordoba, Malaga en Tanger. Ik weet alleen niet of dat haalbaar is omdat we maar 14 dagen hebben, dat ligt ook aan de vriendin met wie ik ga. Verder schijn je een mooi wandelgebied te hebben in de omgeving dat ik ook graag wil zienOp het strand liggen is leuk, maar dat ben ik na een uur of 2, 3 wel zat. Het lijkt me ook geweldig om een dagje het binnenland in te trekken en dan kleine dorpjes aan te doen.
Ja das waar... Het schijnt er heel heet te zijn inderdaad. We zien het wel. Ik heb altijd zoiets, als ik een jaar Mexico overleefd heb dan moet dit ook wel lukken qua hitte. Maar deze hitte schijnt anders te zijn. Ik kan er niet over oordelen, ben niet bekend met Spanjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:49 schreef Douwe het volgende:
[..]
Je gaat wel in een goede periode naar Sevilla. Ik geloof dat het eergister was, dat Sevilla in de krant stond met de eervolle vermelding 'Warmste plek van Europa'
Is Tanger niet wat ver weg voor een dagtripje? Je kunt ook Nederlandse bierbuiken gaan spotten in het naastgelegen Torremolinos
Hang je deze quote boven je bed, Diego?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:49 schreef Vogue het volgende:
Gaaf! Ik print deze tips gelijk even uit!! Dankjulliewel
Ik pasquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef Vogue het volgende:
Bierbuiken spotten in TorremolinosMisschien dat ik er wel een fotowedstrijd van ga maken! Wie weet volgt er dan toch wel een reisverslag, dan zet ik de foto's daar in
Ik houd het op foto's van Zweedse kroonprinsessen, ook leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Vogue het volgende:
Ach, ik denk dat je zo best een leuke middag kan hebben. Zet de meest weerzinwekkende Engelsman op de foto. Een keer wat anders dan gebouwen of de standaard vakantiekiekjes
een camera meenemen naar het strand is so not-done.. alhoewel dit soort plaatjes natuurlijk wel leuk zijn:quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef Douwe het volgende:
Ik heb op het strand van Barcelona met een collega wel eens een wedstrijdje gedaan wie de lelijkste buik op de foto kon krijgen
Als er hier wat minder gediscussieerd wordt, dan zou het een stukje sneller gaan... maar dag zes en zeven hoop ik vanavond toch wel te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Douwe het volgende:
Ik zat niet echt op het strand, maar vanaf de aangrenzende boulevard is genoeg te 'spotten'.
Leuke foto trouwens, die me er aan doet herinneren: waar blijft de rest van je reisverslag?
Martin Parr.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Vogue het volgende:
Ach, ik denk dat je zo best een leuke middag kan hebben. Zet de meest weerzinwekkende Engelsman op de foto.
Goh, schoenen op het strand. Leuk thema!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
een camera meenemen naar het strand is so not-done.. alhoewel dit soort plaatjes natuurlijk wel leuk zijn:
[afbeelding]
Ik moet toegeven dat die rode schoentjes inderdaad niet van mij zijn.quote:
wellicht een autist, die de zee in was gelopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
Er was niemand te zien van wie ze konden zijn
Neuh, van een lelijke dikke vrouw die ze een tijd later kwam halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wellicht een autist, die de zee in was gelopen![]()
foto's?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
Neuh, van een lelijke dikke vrouw die ze een tijd later kwam halen.
Hoezo de illusie bederven....?![]()
Vrouwen en schoenen.. het kon natuurlijk ook weer niet uitblijven na het plaatsen van een foto van een paar schoenenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef Pandorah het volgende:
Vogue: als je leuk wilt winkelen moet je in Sevilla zijn. Gelukkig is het ook nog een beetje overdekt en er zijn een boel leuke schoenen(voor achter te laten op het strand)winkels (naja, dat was 8/9 jaar geleden alweer toen ik er was
)...
Ja, zeg, wie begint er met schoenen? Door die foto's bedacht ik me wat je ook alweer goed in Sevilla kon doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vrouwen en schoenen.. het kon natuurlijk ook weer niet uitblijven na het plaatsen van een foto van een paar schoenen![]()
En in Brussel, Dublin, Kopenhagen, Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Parijs, London, New York, Dusseldorf, Nice, Athene, Helsinki, San Francisco,...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Pandorah het volgende:
Ja, zeg, wie begint er met schoenen? Door die foto's bedacht ik me wat je ook alweer goed in Sevilla kon doen![]()
I dunno!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
En in Brussel, Dublin, Kopenhagen, Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Parijs, London, New York, Dusseldorf, Nice, Athene, Helsinki, San Francisco,...
![]()
Er is nog geen plek waar ik ooit met een vrouw geweest ben waar ik niet in een schoenenwinkel ben geweest... wat is dat toch?
goed idee, sweet dreams!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Pandorah het volgende:
Anyway: ik ga slapen (en niet dromen over schoenen)![]()
In Nederland worden vrouwen nog gerantsoeneerd als het om het aantal schoenenwinkels gaat, in buitenlandse steden lijkt het soms wel of elke 3e winkel een schoenenwinkel is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
Er is nog geen plek waar ik ooit met een vrouw geweest ben waar ik niet in een schoenenwinkel ben geweest... wat is dat toch?
Ja, dat spreekt voor zich. Om te eten heb je een tas nodig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:59 schreef Vogue het volgende:
Ik heb ook zelden tot nooit een handtas bij me als ik uitga (tenzij ik uit eten ga natuurlijk).
M'n ex-vriendin had 26 paarquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:59 schreef Vogue het volgende:
Ik heb dat nooit zo met schoenen. Ik heb geloof ik 7 of 8 paar, waarvan ik 4 regelmatig draag.
Want? Ik krab er niet mee hoor (althans, niet buitenbedsquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*noteert niet in de buurt van Hik zitten bij de TRV-meet
Zolang je je nagels niet bijwerkt / lakt of nagellakremover gebruikt tijdens het eten vind ik het best (ja, die vrouwen zijn er die dat doen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:50 schreef Hik het volgende:
Want? Ik krab er niet mee hoor (althans, niet buitenbeds)!
Soms kunnen we dit soort dingen gewoon maar beter even van te voren wetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Hik het volgende:
Dat ik veel nagellak in huis heb wil niet zeggen dat ik de godganse dag zit te lakken!![]()
Portemonnee heb je immers niet nodig omdat er genoeg mannen zijn om je van drank te voorzien!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Vogue het volgende:
Dan kan je daar je portemonnaie in kwijt en je telefoon en wat andere frutsels. Dingen die ik normaal nooit meeneem als ik ga dansen.
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Vogue het volgende:
Nagellak had ik heel erg veel, maar sinds ik vitiligo op mijn handen heb gekregen durf ik mijn nagels niet meer te lakken, omdat het dan extra opvalt (volgens mijn vrienden zie ik spoken).
Oke, dankzij jou heb ik uiteraard ook even 'vitiligo' ingetypt op Googlequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!![]()
Ik had je nog gewaarschuwd... 't zijn ook net kleine kinderen hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Oke, dankzij jou heb ik uiteraard ook even 'vitiligo' ingetypt op Google
Nu weet ik het nog precies niet, ik zie verkleuringen, rare puntjes/pukkeltjes, een vagina, blote tieten en een blote kont. Wat is het nou?![]()
Nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor, om vitiligo te hebben. Het zijn alleen maar pigmentloze plekken, wit dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!![]()
En zonder portemonnee uitgaan moet ik ook eens gaan proberen... geëmancipeerde samenleving toch?![]()
Ik denk dat ik handschoenen aantrek op de trv meetquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de TRV meet zullen we er achter komen of Vogue in het bezit is van de door jou genoemde kenmerken
Ja, wat verwacht je nou als je zo'n reactie typt waarin je iedereen iets afraadquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd... 't zijn ook net kleine kinderen hier![]()
Ik hoop niet dat je - zoals ik nu - aan het lunchen bent.![]()
Op de TRV meet zullen we er achter komen of Vogue in het bezit is van de door jou genoemde kenmerken
Let op de overeenkomsten:quote:
slingback:quote:(Kun je me gelijk even het verschil uitleggen tussen slingbacks enzo...ben blijkbaar niet zo metroseksueel als jij)
Kijk das nou ook wat nuttige info om te weten voor de TRV meet...quote:I'm a lesbian trapped in a male body.
Ooooooooh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
Mooie uitleg, maar ik doelde toch meer op de uiterlijke overeenkomst tussen de pomphandle en de pump en de pompende beweging die een pump maakt als er op gelopen wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
[..]
Helemaal niets tenzij het over vakantiekleding gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dit alles heeft met Travel te maken¿
Nou ja, dan wel weer een leuk 4* hotel voor 55 euro per nacht (ik had nog even in gedachten om bij de echte studenten in de gymzaal te slapen, maar toen bedacht ik me dat ik woensdag wel weer gewoon moet kunnen werken):quote:Zondag
Licht bewolkt. Hoog 71° F / 22° C Wind ZzW 6 m/u / 10 km/u
Zondagnacht
Kans op regen. Laag 55° F / 13° C Wind ZzW 4 m/u / 7 km/u
Maandag
Half bewolkt. Hoog 68° F / 20° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
Maandagnacht
Licht bewolkt. Laag 55° F / 13° C Wind West 6 m/u / 10 km/u
Dinsdag
Licht bewolkt. Hoog 62° F / 17° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
quote:In unserer exklusiven "LUX-Bar" mit den speziellen Lichteffekten und Live Piano Musik erwartet Sie unser Barkeeper bereits, um Sie mit seinen Cocktails zu verwöhnen.In unserer Showküche werden Tagesgerichte à la minute zubereitet und das Lunchbuffet bietet von der grossen Salatauswahl bis zum süssen Dessert für jeden Geschmack etwas.
Neben einem großzügigen Pool bieten wir Ihnen Sauna, Dampfsauna, Solarium und einen komplett ausgestattenen Fitnessraum.
Thank god, ik ben er nog een paar dagen langerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er op zondag echt niets te beleven valt in Valencia
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, dit is wel cool om gezien te hebben:
[afbeelding]
en die gebouwen ook
Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Douwe het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?
Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.quote:
Wat een teleurstellingquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.
En er is ook nog een leuk trammetje, wat kerkjes enzo en een groot strand met veel vervallen huizen.
Maar één raad: je mag niet je eend meenemen in de tram, dus wellicht dat je die beter thuis kunt laten:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Als m'n eend niet meemag blijf ik wel thuis hoor.
Ja die oude rivierbedding kun je vanaf die gebouwen helemaal aflopen richting centrum. Kun je voor 2 euro ook nog midgetgolfen.... (ja, we konden het niet laten om dat niet te doen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef Douwe het volgende:
Wat een teleurstelling![]()
Wat ik uit allemaal informatie over Valencia kan vinden is het centrum het grootste historisch centrum van Europa, en die gebouwen van Calatrava in de oude rivierbedding lijken me ook wel de moeite. Ik vermaak me wel
Ha, die heb ik ook nog niet gezien. Ook omdat ze per OV lastig te bereiken zijn. En omdat ze over een slootje liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.
Geen idee. Seinfeld-fans kijken niet naar Friends.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
TV-n00b opmerking: was dat niet iets met 'Friends' en een eend?
Oh ja, Barcelona natuurlijk ook, Bilbao nog altijd niet geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef k_man het volgende:
Wel Calatrava's gezien in Barcelona, Lissabon en Bilbao. Wat is er in Berlijn van hem te zien?
Ik heb wat met markten...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb wat met winkelcentra.. maar dat heb ik hier geloof ik al eens gemeld.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
TV-n00b opmerking: was dat niet iets met 'Friends' en een eend?
En dat je beter wél sex voor de wedstrijd kunt hebben!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Brainiac is inderdaad wel een leuk zondagochtendprogramma.
Ik weet nu hoe je van een paraplu een moordwapen maakt én dat je langzaam moet lopen in plaats van rennen in de regen om zo droog mogelijk te blijven.
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef Hik het volgende:
Het viel me trouwens regelmatig op dat veel mannen in Spanje hun vrouwen/vriendinnen actief meehelpen met winkelen (misschien om eerder weer voetbal te kunnen kijken wellicht?).
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberen
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...![]()
Oh, voor je boek zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.
't zal me een boek worden:quote:
Wat jij wil, liefje, wat jij wil.quote:
UIO's boek of Harry Potter?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:44 schreef Hik het volgende:
Ik wil naar huis. Ik wil met mijn boek in bed kruipen (ik heb een leuk boek en krijg echt zo'n wintergevoel van dit weer)![]()
Toch wel in het Spaans he?quote:
Indeed. Ik had vanmorgen een afspraak met (dacht ik) 2 mensen van een HBO-instelling, zaten er plotseling 12 man/vrouw die blijkbaar niets te doen hadden en het wel leuk leek om een presentatie te zien. En maar oeverloos discussieren die onderwijsmensen, en maar koffiedrinken.quote:
Waarom zou ik als het origineel in het Portugees is?quote:
Maak jij dan nooit een vergaderbingo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Litman het volgende:
Het favoriete woord in onderwijsland is trouwens 'paradigma' heb ik ontdekt, vooral in combinatie met 'verschuiven' heb ik het zeker 30 keer gehoord.![]()
Dit was echt specifiek voor onze afdeling. Eén keer een vergadering opletten en aantekeningen maken en daar heb je dan jarenlang plezier van!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik mis Win-Win situatie
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Waarom zou ik als het origineel in het Portugees is?
(Hoewel: ik heb ook de Da Vinci Code in het Spaans gelezen)
Ik heb nog wel ergens een engelse bullshit-bingo liggen, maar een nederlandse had ik nog niet. Ik heb die van jou even uitgeprint (met uw welnemenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
[..]
Maak jij dan nooit een vergaderbingo?
Ideaal tijdens slepende monologen van afdelingshoofden met veel stopwoorden.
Ik heb deze een keer gemaakt:
[afbeelding]
Ik ken een bedriif waar ze een aantal consultants van een bedrijf waar ik de naam niet van zal noemen (CMGquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef DutchTrain het volgende:
de bekende UNOX reclame:
"Als we overnight willen deliveren dan moeten we toch een deel van de bussiness outsourcen. Het lijkt me goed om nog even te levellen, ik ga nu lunchen."
zo praten ze hier dan weer niet
Ja, dat is echt verschrikkelijk, ik had vroeger al een hekel aan die uitzendmiepjes die heel blij 'Hoi [voornaam], ik heb nu echt een héle leuke baan voor je' riepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Hik het volgende:
Ik ben blij dat mijn werkje zoveel aftrek vind!![]()
Engelse termen komen eigenlijk allemaal van mijn baas. De rest van de afdeling is veel te bejaard voor zulke snelle kreten!![]()
"De lopende rekeningen"![]()
![]()
Briljant!
Consultants zijn![]()
Mooie truukjes ook altijd, zoals 36x in één zin je naam noemen... Tjonge, wat voel ik me speciaal!![]()
Ja hoor je mag als Nederlander gewoon naar binnen. 't IJ is ook leuk, maar daar moet je geloof ik reserveren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef DutchTrain het volgende:
Ja. zo'n idee had ik ook al.. maar mag je tegenwoordig bij de Heinekenbrouwerij als Nederlander naar binnen dan (anders moeten we naar 't IJ, wat natuurlijk ook helemaal niet erg is)
En als dresscode: de toerist, en vervolgens iedereen op straat vragen: "can you tell me the way to this coffeeshop" en uiteraard bij elke straathoek roepen: "wow, isn't it fantaaaaastic" .
Even serieus: kom maar met een voorstel in het meet-topic, ik had al aangeboden om een wandeling te verzorgen over Java, KNSM en Borneo, maar dat is wellicht niet zo interessant. Een stadstour als toerist lijkt me wel leuk. Ondanks dat ik dat al vele malen met buitenlandse studenten heb gedaan.
O god... heb je die Standupper gezien bij Comedyfactory?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Litman het volgende:
Ja, dat is echt verschrikkelijk, ik had vroeger al een hekel aan die uitzendmiepjes die heel blij 'Hoi [voornaam], ik heb nu echt een héle leuke baan voor je' riepen.
Das wel een goeie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:52 schreef Litman het volgende:
Het is ook leuk om Japanse toeristen lastig te vallen, met de vraag of ze even een foto willen maken.
Jammer...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef DutchTrain het volgende:
en je kan alles van me zeggen, maar ik zie er niet echt uit als een gemiddelde Spanjaard of Italiaan.
*Mental note maaktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Hik het volgende:
36x in één zin je naam noemen... Tjonge, wat voel ik me speciaal!![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:54 schreef Hik het volgende:
[..]
O god... heb je die Standupper gezien bij Comedyfactory?![]()
Ging ook zo'n intercedente nadoen...
"I immediately had to think of you: picking fruit in Tjuana! 3 dollars an hour!!!!"
or:
"We sold you to a brothel in Thailand... It has FREE PARKING"
![]()
32 lentes jong...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Bridgen, gut... ik wist niet dat er ook 65+ers in de zaal waren...![]()
Kamperen. In Emmeloord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Noem het maar geen succes k_man: [Wedstrijd] Campingreviews
Och, ik denk dat ze daar niet eens van opkijken. Japanners zijn én beleefd én fotograferen graag. Dus als jij op de foto wilt, dan mag jij best op de foto.quote:
'Quick and dirty'quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Dit was echt specifiek voor onze afdeling. Eén keer een vergadering opletten en aantekeningen maken en daar heb je dan jarenlang plezier van!![]()
Dus we kunnen vaker een CMT verwachten die post vanuit Lima?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg binnenkort een flinke promotie op het werk.$$$
Van de ene kant wel, andere kant niet. Het is een extra dagje vrij en het is handig in te plannen. Tot donderdag vrijnemen en je ADV-dagen op vrijdag en maandag zetten, dan hoef je dinsdag pas weer te beginnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee maar die verplichte ATV dag is wel lekker met plannen
kun je mij bijles geven a.u.b.:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:09 schreef Hik het volgende:
(..) ... en tevens voorlopig einde van mijn cursus "Organiseren met Brazilianen"...![]()
(..)
Lijkt mij ook wel cool om in Rio te zijn dan.. beetje druk en warm, maar het is weer eens wat anders dan tussen bergen sneeuw in een Pools kuuroord...quote:
Ik leer snel: ik heb gewoon de hele dag vrijgehouden voor een training van twee uurtjes, want je weet nu eenmaal nooit wanneer we beginnen en wanneer we stoppen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:13 schreef qwerty_x het volgende:
kun je mij bijles geven a.u.b.:
na al die tijd wil het af en toe nog steeds niet echt lukken
Oeh, Salta, ook een zeer prettige stad om te verblijven! Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat ik dan in Salta ben al wil ik zowiezo met Kerst in Nederland zijn
Honderd procent meegevallen na alle horror verhalen. Best een leuk stadje. Genoeg te zien voor zo'n weekendje, maar ook niet veel meer dan dat. Alleen vrijwel geen moment droog geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer, is dat even balen.
Nee geintje, hoe was het?
Je gaat er dus niet snel meer terug?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Honderd procent meegevallen na alle horror verhalen. Best een leuk stadje. Genoeg te zien voor zo'n weekendje, maar ook niet veel meer dan dat. Alleen vrijwel geen moment droog geweest.
Nee, lijkt me niet. Het is ook wel een leuke winkelstad, maar daar ga ik geen 4,5 uur voor reizen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je gaat er dus niet snel meer terug?
Nog foto's gemaakt?
In Parijs regende het ook al flink, een beetje de Tour zitten kijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. Het is ook wel een leuke winkelstad, maar daar ga ik geen 4,5 uur voor reizen.
Foto's... tja. Mijn camera hield er gisteren na de tweede foto mee op. Na inchecken in het hotel nog eens rustig gekeken en het ding weer werkend gekregen. Toen in de zonsondergang nog wel een aantal fraaie foto's (hopelijk) kunnen maken. En vandaag dus, maar ja, in de stromende regen...
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?quote:Deze zomer is er iedere week, van 21 juli t/m 14 september een andere Almodovar film te zien. Tijdens het festival zijn er vanaf 18.00 uur tapas verkrijgbaar aan de bar en in het restaurant.
Het was ontzettend druk inderdaad! (Gelukkig niet bij Madagascar, maar wel bij andere films) Vooral ook veel verregende toeristen...quote:Op maandag 25 juli 2005 08:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor de bioscopen een goed zomerseizoen denk ik zo.
Ik ga d'r zeker wel een dag heen. Dit klinkt leuk.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef flipsen het volgende:
In Amsterdam heeft The Movies een zomerprogramma vol Almodovar movies! Een aanrader...
www.themovies.nl
[..]
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?
Op zich wel leuk idee, maar volgens mij staat de tapastent vast.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef flipsen het volgende:
In Amsterdam heeft The Movies een zomerprogramma vol Almodovar movies! Een aanrader...
www.themovies.nl
[..]
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?
In één recensie werd Be Cool vergeleken met Spiceworld. En als je die gezien hebt (quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Hik het volgende:
Is Be Cool leuk? Ik las er zo'n waanzinnig slechte recensie over dat de lust me een beetje verging...
Eh, da's toch het vervolg op Get Shorty? Ik was een tijdje geleden naar de bios (noodgedwongen) en de enige film die binnen 10 minuten zou beginnen was Be Cool. Nu weet ik nog dat ik bij Get Shorty weggelopen ben omdat ik het zo'n draak vondquote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Hik het volgende:
Is Be Cool leuk? Ik las er zo'n waanzinnig slechte recensie over dat de lust me een beetje verging...
in principe is het overal min of meer hetzelfde:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef DutchTrain het volgende:
Oh kijk, q_x is er ook... een mooi moment om te vragen in welke stad in Brazilië je het beste oud&nieuw kan vieren.. ergens nog iets speciaals ofzo?
Hm laat dat geworden maar wegquote:Op maandag 25 juli 2005 13:03 schreef Hik het volgende:
Ik zag een voorstukje voor Madagascar... Johnny Depp is echt éng geworden...![]()
Dat is het vervolg op Get Shorty inderdaad, met zo ongeveer precies dezelfde cast en in zekere zin dezelfde verhaallijn. Ik vind deze film wel beter dan Get Shorty, komt niet vaak voor met een vervolg. Ik heb hem in de bios gezien heb hem nu op DVD (Tomalo con calme). Ik vind het een superleuke film.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eh, da's toch het vervolg op Get Shorty? Ik was een tijdje geleden naar de bios (noodgedwongen) en de enige film die binnen 10 minuten zou beginnen was Be Cool. Nu weet ik nog dat ik bij Get Shorty weggelopen ben omdat ik het zo'n draak vond, dus ik tartte het noodlot, maar ik heb de film uitgezeten en vond hem bij vlagen best wel leuk
![]()
zolang je het over Braziliaanse gauchos hebt: geen probleem !!quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Florianopolis schijnt inderdaad heel leuk te zijn alleen koos ik vorig jaar voor Punta del Este?
Kan een plaats waar veel Gauchos zitten eigenlijk wel leuk zijn, Qwerty?
Geen koppijn wel een zware hoest en een stem die nergens op lijktquote:Hey Diego, al weer beter?
Lees dan eerst even Sex danwel geslachtsdeel blunders deeltje 14 alweerquote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vandaag maar eens de sauna in
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lees dan eerst even Sex danwel geslachtsdeel blunders deeltje 14 alweer![]()
Kun je één keer proberen.quote:
Uuuuuuuuuuuuuh! Sometimes I forget how powerfull you can be...quote:
Die laatste smilie is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuh! Sometimes I forget how powerfull you can be...![]()
Ja, moet je vooral bij ons komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef flipsen het volgende:
Zeg, serieuze typjes hier, kjik eens op Een productieve dag... en geef me feedback! Ik heb het zo nodig![]()
Inspirerend genoeg?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef flipsen het volgende:
Zeg, serieuze typjes hier, kjik eens op Een productieve dag... en geef me feedback! Ik heb het zo nodig![]()
De kans dat je in een kwartiertje tijd veel posters trekt met een topic over Mozambique is natuurlijk niet groot. Gun het wat tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:08 schreef Hik het volgende:
Ik open ook stormlooptopics vandaag...![]()
Mozambique
Het assessment
Ja opa!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kans dat je in een kwartiertje tijd veel posters trekt met een topic over Mozambique is natuurlijk niet groot. Gun het wat tijd.
De mijne is al doodgebloed, ook omdat ik nu vreselijk productief bezig ben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja opa!
(Ik voelde me even miskend naast flipsen...)
Huh hoezo vroeg, jij zit toch in Buenos Aires? Vroeg op de avond of zo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier is het vroeg
Nee! Scheer je weg, kutnewbiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef DonVincenzo het volgende:
Hai, is dit de goede topic om vragen te stellen?
Dat is dan wel vroeg hoor, in BsAs. In ieder geval ruim voor etenstijd (diner)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Huh hoezo vroeg, jij zit toch in Buenos Aires? Vroeg op de avond of zo?Want 02.40 in Nederland is 21.40 in Argentinië (vijf uur vroeger).
Kijk hier: [Overzicht centrale topics] Landen, streken en stedenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef DonVincenzo het volgende:
Hai, is dit de goede topic om vragen te stellen?
Is d'r al eens iets gepost over reizen door de -stan landen? Uzbekistan, Kazachstan, en zo?
Die van die appelmeiskes die hoeft niet meer, die zijn terecht (foto volgt later)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef k_man het volgende:
Alweer bijna vol....
Tijd voor een nieuwe titel?
ik ben ook niet echt inspiratievol op dit moment...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:12 schreef k_man het volgende:
Wat suf trouwens dat topics waar je wél in gepost hebt, niet terugkomen in je AT als die post al een tijd geleden is.
banaan-vragen in komkommertijd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef flipsen het volgende:
HTL 45 - Voor antwoord op al je banaan-vragen
Ja, das toch stom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef DutchTrain het volgende:
Alles tot aan 1 januari dit jaar komt terug in je postgeschiedenis / active topics. De rest zul je met de search terug moeten vinden...
*ook sig aanpassen gaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
** Florence *** Jemen *** Keulen *** Lille *** Antwerpen
ja, ik hoop ook op een beetje fototechnisch mooi weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:57 schreef Hik het volgende:
Ik ben voor de BLING-BLING van Dutchtrain! (natuurlijk, ik ben een vrouw)
En wordt hier nog een beetje geduimd voor goed weer op zaterdag? Als ik me een beetje in m''n kleine pakkie sta uit te sloven?!![]()
Als je dit topic een week eerder had geopend hadden we wel leukere reacties gehad denk ik, maar ik wacht nog af totdat iemand iemand anders naar de maan of verder stuurtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo wakker geloof ik...
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?![]()
whehehehequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo wakker geloof ik...
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?![]()
Waar anders dan naar de camping;quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef k_man het volgende:
Oeh, wel lef, dat topic.![]()
En waar moet ik dan echt eens heen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Hik het volgende:
Overigens had ik alleen maar nobele bedoelingen met dat topic, maar heb ik nu een viskneus te pakken die denkt dat ik een vent ben...![]()
The Horror!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar anders dan naar de camping;
verruil dat maatpak voor een campingsmoking, die van Bommels voor een een paar echte sneakers en bekijk de wereld eens vanaf 0 meter NAP als je wakker wordt.... Bekijk eens de simpele architectuur van een boomhut en verbaas je erover dat je in het bos gratis bessen en appels kunt plukken.
OK, ik zal het vanavond verder uitwerken in het andere topic, als Hik dat al niet doet.
ja maar deze wel, en daar ging het omquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef Hik het volgende:
Ja, als iedereen hier een beetje gaat zitten posten wat-ie wellicht misschien vanavond in dat andere topic gaat posten, komt dat andere nooit vol natuurlijk!![]()
Ik mag ook graag een potje domino'en met spanjaarden, of backgammonnen met grieken of turkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef DutchTrain het volgende:
Flipsen zou ik overigens naar een camping in Torremolinos, of Zuid Frankrijk sturen, alwaar hij met de plaatselijke Nederlanders tot laat in de avond kan bridgen. Mocht ie dat zat zijn, dan is er altijd nog bingo in de kantine of is er vast wel iemand te vinden met yahtzee of scrabble.
Niet huilen meissie... vanavond kijk ik wel even verder.. ik begin hier ook aardig overwerkt te rakenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef Hik het volgende:
Het SeLang-Hik-kliekje, de rest doet niet mee...![]()
Vandaar de post in het verkeerde topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik begin hier ook aardig overwerkt te raken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:09 schreef DutchTrain het volgende:
Het vervolg op:
HTL #44 - Allemaal op schoot bij ome UIO
De volgende vragen zijn aan de orde:
Wie stuurt wie waar naar toe en waarom?
=> Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?
Wie komen er op de Tapas-meet en wat gaan we doen?
=> Tapasmeet! De Travelversie.
Wanneer stopt het met regenen?
=> www.nu.nl/weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |