Gewoon een binnendienst baan en van te voren vanaf mijn 13e elk weekend en elke vakantie en later ook doordeweeks dagen of avondenquote:I'm confused... Of hard werken in NL om dan daar de beest uit te kunnen hangen? Wat voor werk?
Ha! Wilde je niet onderdoen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
en ik ga overigens dit weekend naar Hamburg
Nee ik moet een beetje bij blijven... kreeg al ontwenningsverschijnselen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef k_man het volgende:
Ha! Wilde je niet onderdoen?
Zaterdag heen, zondag terug? En wat ga je doen?
Een baan vinden lukt wel, al roept een gat van één jaar op een CV altijd vragen op. Een werkgever zal dan toch sneller het vermoeden hebben dat je er weer een jaar gaat reizen als je weer wat geld op je rekening hebt staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je uperhaubt een baan kan vinden(op het zelfde niveau) als je een gat van een jaar in je CV hebt
Inmiddels ruim 6 jaar werkervaring bij een groot accountantskantoor, dus daar zal het niet aan liggen. Verder kan ik het vast goed uitleggen waarom ik een gat van een jaar heb, daar kan je best een positieve draai aan geven lijkt me. Goed voor je contactuele eigenschappen, je laat zien dat je ondernemingsgeest hebt, je kan goed zelfstandig werken etc... Alleen maar voordelenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je uperhaubt een baan kan vinden(op het zelfde niveau) als je een gat van een jaar in je CV hebt
Wat heb je het afgelopen jaar gedaan, Flipsen?
Ja, ik heb een jaar in BsAs gezeten
Wat heb je daar gedaan?
Ik heb 3 maanden Spaans geleerd
En verder?
uhmmm, ja ik gekeken of ik een reisbureau kon opstarten
Waarom deed je dat niet?
Ja, lastig allemaal en ik had geen geld
Maar je spreekt wel goed Spaans?
Ja ik kan me goed verstaanbaar maken
Alleen jammer dat we niet iemand nodig hebben die Spaans spreekt maar iemand met werkervaring
Dat ook natuurlijkquote:Een baan vinden lukt wel, al roept een gat van één jaar op een CV altijd vragen op. Een werkgever zal dan toch sneller het vermoeden hebben dat je er weer een jaar gaat reizen als je weer wat geld op je rekening hebt staan.
Verder dan een Sabitical(wat moet iemand van jou leeftijd met een sabatical) en een idee om een bedrijfje te beginnen en de taal te leren zal je niet komen vermoed ikquote:Verder kan ik het vast goed uitleggen waarom ik een gat van een jaar heb, daar kan je best een positieve draai aan geven lijkt me.
'Iets in de nieuwe media'. Jaja, klinkt vaag, was het ook. Beetje grafisch ontwerp, beetje site-ontwerp, wat bedrijfspresentaties en -video's en verder wat los langslopende klusjes.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
FL 75.000 aflossen is niet niets natuurlijk. Met een goede baan is ¤ 15.000 ook snel af te lossen natuurlijk, zeker als je enige zekerheid hebt dat je eenmaal in Nederland meteen weer een goedbetaalde baan kan vinden.
Wat voor bedrijfje heb je gehad?
Dat klinkt vaag inderdaad, maar ik weet wel wat je er mee wordt bedoeld. Er zijn de laatste jaren wel veel van dat soort bedrijfjes op de fles gegaan volgens mij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
'Iets in de nieuwe media'. Jaja, klinkt vaag, was het ook. Beetje grafisch ontwerp, beetje site-ontwerp, wat bedrijfspresentaties en -video's en verder wat los langslopende klusjes.
Mocht ik solliciteren, dan zal ik dat er weer niet bij zeggen. Het zou neerkomen op iets als:quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder dan een Sabitical(wat moet iemand van jou leeftijd met een sabatical) en een idee om een bedrijfje te beginnen en de taal te leren zal je niet komen vermoed ik
Tja, te jong, te onervaren en niet met geld kunnen omgaan, dat waren bij mij vooral de redenenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt vaag inderdaad, maar ik weet wel wat je er mee wordt bedoeld. Er zijn de laatste jaren wel veel van dat soort bedrijfjes op de fles gegaan volgens mij.
Veel van die bedrijfjes waren ook wel van jonge gasten. Een tijd heeft het erg meegezet met die bedrijfjes, veel mensen werden overmoedig en veel zijn er ook heel hard op hun bek gegaan. Goede leerschool, maar ik zou het toch liever niet meemaken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tja, te jong, te onervaren en niet met geld kunnen omgaan, dat waren bij mij vooral de redenenGoeie leerschool, dat wel, ook geen spijt van gehad gelukkig...
Ja die verschilt heel veel, het is geen 1998 meerquote:alsof de cultuur in BsAs zo verschilt
Van beslissingen moet je zowiezo geen spijt hebben dus het is een goede manier om er tegenaan te kijkenquote:Goeie leerschool, dat wel, ook geen spijt van gehad gelukkig...
De sfeer is wel een stuk beter nu K_man hier niet actief is.quote:
Voor jou misschien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit onderwerp is interessanter![]()
In elk geval gezelliger.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit onderwerp is interessanter![]()
Heb je, naast op het strand liggen, wel plannen om iets te gaan doen wat euh, iets meer van je vergt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef Vogue het volgende:
dag 1 ging ik naar het strand
dag 2 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 3 Italianen
dag 3 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 2 Spanjaarden
dag 4 ging ik naar het strand en werd aangesproken door 5 Engelsen
dag 5 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 6 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 7 ging ik naar het strand en ging ik naar de disco
dag 8 ging ik naar huis en slapen
DutchTrain toch![]()
Ik ga 15 dagen!!![]()
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef Douwe het volgende:
[..]
Heb je, naast op het strand liggen, wel plannen om iets te gaan doen wat euh, iets meer van je vergt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |