Let op de overeenkomsten:quote:
slingback:quote:(Kun je me gelijk even het verschil uitleggen tussen slingbacks enzo...ben blijkbaar niet zo metroseksueel als jij)
Kijk das nou ook wat nuttige info om te weten voor de TRV meet...quote:I'm a lesbian trapped in a male body.
Ooooooooh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
Mooie uitleg, maar ik doelde toch meer op de uiterlijke overeenkomst tussen de pomphandle en de pump en de pompende beweging die een pump maakt als er op gelopen wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
[..]
Helemaal niets tenzij het over vakantiekleding gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dit alles heeft met Travel te maken¿
Nou ja, dan wel weer een leuk 4* hotel voor 55 euro per nacht (ik had nog even in gedachten om bij de echte studenten in de gymzaal te slapen, maar toen bedacht ik me dat ik woensdag wel weer gewoon moet kunnen werken):quote:Zondag
Licht bewolkt. Hoog 71° F / 22° C Wind ZzW 6 m/u / 10 km/u
Zondagnacht
Kans op regen. Laag 55° F / 13° C Wind ZzW 4 m/u / 7 km/u
Maandag
Half bewolkt. Hoog 68° F / 20° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
Maandagnacht
Licht bewolkt. Laag 55° F / 13° C Wind West 6 m/u / 10 km/u
Dinsdag
Licht bewolkt. Hoog 62° F / 17° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
quote:In unserer exklusiven "LUX-Bar" mit den speziellen Lichteffekten und Live Piano Musik erwartet Sie unser Barkeeper bereits, um Sie mit seinen Cocktails zu verwöhnen.In unserer Showküche werden Tagesgerichte à la minute zubereitet und das Lunchbuffet bietet von der grossen Salatauswahl bis zum süssen Dessert für jeden Geschmack etwas.
Neben einem großzügigen Pool bieten wir Ihnen Sauna, Dampfsauna, Solarium und einen komplett ausgestattenen Fitnessraum.
Thank god, ik ben er nog een paar dagen langerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er op zondag echt niets te beleven valt in Valencia
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, dit is wel cool om gezien te hebben:
[afbeelding]
en die gebouwen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |