abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29006161
Zo, lunch is op

Nu mag ik op kennismakingsgesprek naar de directeur (nadat ik hier al bijna een half jaar werk)

Prettige middag allemaal
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:46:47 #102
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29006276
@Vogue: las ik nou 3 HTL's terug dat je naar Fuengirola ging? Ik was vergeten te reageren, maar ik ben er geweest (ook als onderdeel van een rondreis door Andalusië) Een korte samenvatting van wat je kunt verwachten:

Veel Engelsen, opvallend veel bejaarden (in de zomer!)
Shepherds Pie
Fish & Chips
Veel engelse pub's en restaurants
Veel Engelse rugbyteams
Gezellig plein in het centrum van Fuengirola waar de locals zitten en waar je nauwelijks een toerist ziet vreemd genoeg.
De kustweg van Malaga naar Fuengirola wordt de Ruta de la Muerte genoemd. en niet voor niets, dus je bent gewaarschuwd als je een auto gaat huren.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:36:50 #103
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29011898
Over schoenen gesproken:

Het dringt eigenlijk pas net tot me door waarom pumps 'pumps' worden genoemd.

waar een saaie vergadering al niet goed voor is...
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:41:38 #104
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29012042
Huh? Waarom dan?

(Kun je me gelijk even het verschil uitleggen tussen slingbacks enzo...ben blijkbaar niet zo metroseksueel als jij )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29012324
slingbacks zijn die open schoenen met 1 zo'n sliertje aan de achterkant om je hiel aan het geheel vast te maken

wedges zijn van die schoenen met grote, dikke, hoge zolen

toeposts weet ik niet, zijn denk ik iets van teenslippers.

En waarom pumps pumps heten kan ik me wel iets bij voorstellen

nee ik ben geen metroseksueel
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:54:21 #106
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29012443
Overigens heb ik gisteren in een vergadering ook een nieuw woord geleerd: Broekbroei

Hoezo, ik werk in een mannenbedrijf?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:55:17 #107
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29012473
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef Hik het volgende:
Huh? Waarom dan?
Let op de overeenkomsten:

quote:
(Kun je me gelijk even het verschil uitleggen tussen slingbacks enzo...ben blijkbaar niet zo metroseksueel als jij )
slingback:

wedge:

toepost:

Metroseksueel?
I'm a lesbian trapped in a male body.
pi_29012615
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;

pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
quote:
I'm a lesbian trapped in a male body.
Kijk das nou ook wat nuttige info om te weten voor de TRV meet...
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:05:19 #109
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29012775
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:

pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
Ooooooooh!

donderdag 21 juli 2005 @ 16:09:55 #110
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29012934
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:

[..]
Mooie uitleg, maar ik doelde toch meer op de uiterlijke overeenkomst tussen de pomphandle en de pump en de pompende beweging die een pump maakt als er op gelopen wordt.

donderdag 21 juli 2005 @ 16:25:36 #111
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29013474
Een paar jaar geleden had je bij H&M trouwens nog een mannenhoekje, waar je als verveelde kerel eurosport kon kijken. Ontzettend dom dat ze dat hebben afgeschaft!
Dan kon je met een half oog naar Eurosport kijken en tegelijkertijd knikken naar je vriendin, dat die nieuwe [broek, t-shirt, rokje] haar fantastisch stond!

pi_29013564
Zoiets als: http://www.ballenbar.nl/

Eigenlijk vind ik winkelen altijd wel leuk... vooral om dan naar die stelletjes te kijken waarvan de man inderdaad zo enorm verveeld is en tegen alles ja zegt (ook op de vraag of dat blauwe horizontaal gestreepte truitje in combinatie met die gele broek haar niet enorm geheupt doet overkomen)

En ik heb wat met winkelcentra.. maar dat heb ik hier geloof ik al eens gemeld.

[ Bericht 63% gewijzigd door DutchTrain op 21-07-2005 16:33:01 ]
pi_29016009
En dit alles heeft met Travel te maken¿

Disney on ice was in elk geval wel leuk en het etentje daarna ook al vind ik vlees waar bot en vet aanzit dan vlees echt niet te eten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29018083
Wat voor restaurant ben je geweest dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29018171
Thuis bij mensen gegeten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29018490
Altijd gezellig
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 20:04:15 #117
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29018984
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dit alles heeft met Travel te maken¿
Helemaal niets tenzij het over vakantiekleding gaat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29023305
Lille weather

Saturday AM Showers high 22 low 12
Sunday Light Rain high 21 low 14

Hmmppff.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:42:27 #119
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29023652
Gecondoleerd

Sun
Jul 24
Sunny
33°/22° 10%

Ha! Zondag naar Valencia
pi_29024662
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef Douwe het volgende:
Ha! Zondag naar Valencia
Alleen jammer dat er op zondag echt niets te beleven valt in Valencia
pi_29024694
Ow... voor mij ziet het er ook niet echt heel goed uit:
quote:
Zondag
Licht bewolkt. Hoog 71° F / 22° C Wind ZzW 6 m/u / 10 km/u
Zondagnacht
Kans op regen. Laag 55° F / 13° C Wind ZzW 4 m/u / 7 km/u
Maandag
Half bewolkt. Hoog 68° F / 20° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
Maandagnacht
Licht bewolkt. Laag 55° F / 13° C Wind West 6 m/u / 10 km/u
Dinsdag
Licht bewolkt. Hoog 62° F / 17° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
Nou ja, dan wel weer een leuk 4* hotel voor 55 euro per nacht (ik had nog even in gedachten om bij de echte studenten in de gymzaal te slapen, maar toen bedacht ik me dat ik woensdag wel weer gewoon moet kunnen werken):
quote:
In unserer exklusiven "LUX-Bar" mit den speziellen Lichteffekten und Live Piano Musik erwartet Sie unser Barkeeper bereits, um Sie mit seinen Cocktails zu verwöhnen.In unserer Showküche werden Tagesgerichte à la minute zubereitet und das Lunchbuffet bietet von der grossen Salatauswahl bis zum süssen Dessert für jeden Geschmack etwas.

Neben einem großzügigen Pool bieten wir Ihnen Sauna, Dampfsauna, Solarium und einen komplett ausgestattenen Fitnessraum.
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:14:13 #122
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29024728
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er op zondag echt niets te beleven valt in Valencia
Thank god, ik ben er nog een paar dagen langer
pi_29024818
Nou ja, dit is wel cool om gezien te hebben:

en die gebouwen ook
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:18:13 #124
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29024859
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, dit is wel cool om gezien te hebben:

[afbeelding]

en die gebouwen ook
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?
pi_29024902
Calatrava
pi_29024989
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Douwe het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?
Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.

En er is ook nog een leuk trammetje, wat kerkjes enzo en een groot strand met veel vervallen huizen.

Maar één raad: je mag niet je eend meenemen in de tram, dus wellicht dat je die beter thuis kunt laten:

pi_29025098
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef k_man het volgende:
Calatrava
Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.
pi_29025103
Willen ze daar geen toeristen ofzo?

Als m'n eend niet meemag blijf ik wel thuis hoor.
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:26:27 #129
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29025134
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.

En er is ook nog een leuk trammetje, wat kerkjes enzo en een groot strand met veel vervallen huizen.

Maar één raad: je mag niet je eend meenemen in de tram, dus wellicht dat je die beter thuis kunt laten:

[afbeelding]
Wat een teleurstelling
Wat ik uit allemaal informatie over Valencia kan vinden is het centrum het grootste historisch centrum van Europa, en die gebouwen van Calatrava in de oude rivierbedding lijken me ook wel de moeite. Ik vermaak me wel
pi_29025207
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Als m'n eend niet meemag blijf ik wel thuis hoor.

TV-n00b opmerking: was dat niet iets met 'Friends' en een eend?
pi_29025274
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef Douwe het volgende:
Wat een teleurstelling
Wat ik uit allemaal informatie over Valencia kan vinden is het centrum het grootste historisch centrum van Europa, en die gebouwen van Calatrava in de oude rivierbedding lijken me ook wel de moeite. Ik vermaak me wel
Ja die oude rivierbedding kun je vanaf die gebouwen helemaal aflopen richting centrum. Kun je voor 2 euro ook nog midgetgolfen.... (ja, we konden het niet laten om dat niet te doen)
pi_29025367
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.
Ha, die heb ik ook nog niet gezien. Ook omdat ze per OV lastig te bereiken zijn. En omdat ze over een slootje liggen.

Wel Calatrava's gezien in Barcelona, Lissabon en Bilbao. Wat is er in Berlijn van hem te zien?
pi_29025409
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
Geen idee. Seinfeld-fans kijken niet naar Friends.
pi_29025597
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef k_man het volgende:
Wel Calatrava's gezien in Barcelona, Lissabon en Bilbao. Wat is er in Berlijn van hem te zien?
Oh ja, Barcelona natuurlijk ook, Bilbao nog altijd niet geweest.

ik heb me laten vertellen dat de brug achter de Reichstag richting Friedrichstrasse van Calatrava is, ik zal eens kijken of dat werkelijk zo is.

ja dus: http://www.bauen-mit-stah(...)enbruecke_berlin.htm

[ Bericht 10% gewijzigd door DutchTrain op 21-07-2005 23:44:57 ]
pi_29025832
Al uIt 1996 zelfs. Waarom staat het dan niet in mijn boek over Calatrava of mijn boek over moderne architectuur in Berlijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2005 23:50:20 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 02:53:37 #136
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_29029331
Was de luchthaven van Bilbao niet van zijn hand? Die doe ik even aan na Valencia (die lokale low cost maatschappijen zijn tof ).

Dit is toch zijn Barcelona-creatie? Die vond ik om eerlijk te zijn niet zo vreselijk interessant Die dingen in Nederland heb ik wel van dichtbij gezien, wel aardig, maar ook al niet zo geweldig. Terwijl de dingen die ik op internet over hem lees, wel erg leuk zijn, en de gebouwen die ik op plaatjes zie, ook indrukwekkend zijn. Ik ga het zien, in Valencia en Bilbao
pi_29031095
In Bilbao de luchthaven inderdaad, en een brug:

In Barcelona die communicatietoren, maar ook nog een brug.
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 09:16:18 #138
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29031828
Noem het maar geen succes k_man: [Wedstrijd] Campingreviews

Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:39:31 #139
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032205
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb wat met winkelcentra.. maar dat heb ik hier geloof ik al eens gemeld.
Ik heb wat met markten...
Supermarkten ook trouwens. Altijd leuk om te zien wat ze elders verkopen en hoe ze het aanprijzen! (vooral in Cuba ook! ).
Het viel me trouwens regelmatig op dat veel mannen in Spanje hun vrouwen/vriendinnen actief meehelpen met winkelen (misschien om eerder weer voetbal te kunnen kijken wellicht? ).
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:42:24 #140
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032247
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:

Overigens was er laatst bij Braniac (nog meer mensen die dat wel eens zien?) ook een proef met een eend. Iemand beweerde dat eendengekwaak niet echoot. Wilden ze gaan uitproberen in St. Pauls Cathedral. Maar erg teleurstellend: ook daar mogen geen eenden in....
pi_29032412
Brainiac is inderdaad wel een leuk zondagochtendprogramma.

Ik weet nu hoe je van een paraplu een moordwapen maakt én dat je langzaam moet lopen in plaats van rennen in de regen om zo droog mogelijk te blijven.

vrijdag 22 juli 2005 @ 09:51:57 #142
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032418
Vriendin van mij is net terug uit Costa Rica en heeft met terugwerkende kracht gratis gevlogen. Voor de terugreis bleek de boel overboekt en heeft ze aangeboden een extra dagje te blijven (gôh, wat kut! ). Ze kreeg daarvoor een nacht in een 5-sterrenhotel en 600 euro... de prijs van het ticket!
Niet verkeerd!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:52:34 #143
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032426
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Brainiac is inderdaad wel een leuk zondagochtendprogramma.

Ik weet nu hoe je van een paraplu een moordwapen maakt én dat je langzaam moet lopen in plaats van rennen in de regen om zo droog mogelijk te blijven.

En dat je beter wél sex voor de wedstrijd kunt hebben!
pi_29032442
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef Hik het volgende:
Het viel me trouwens regelmatig op dat veel mannen in Spanje hun vrouwen/vriendinnen actief meehelpen met winkelen (misschien om eerder weer voetbal te kunnen kijken wellicht? ).
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:56:47 #145
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29032489
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberen
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 10:46:28 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29033477
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:02:58 #147
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29033906
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.
Oh, voor je boek zeker?
pi_29035451
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef Hik het volgende:
Oh, voor je boek zeker?
't zal me een boek worden:

"Terwijl zijn vrouw in de bak met voordeelslipjes stond te graaien, droomde hij weg bij de gedachte het meisje met de blonde krulletjes eens te zien in de zwarte lingerie die zij voorhield.
"Schat, welke kleur vind jij leuker: rood of blauw?", klonk het plotseling naast hem en wreed werd zijn illusie verstoord. Even dacht hij zijn eigen vrouw te zien in de zwarte lingerie. Die gedachte deed hem voorgoed ontwaken uit zijn dagdroom en hij stamelde: "Die witte, schat, ja, die is wel goed".

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchTrain op 22-07-2005 12:02:50 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 13:44:33 #149
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29038431
Ik wil naar huis. Ik wil met mijn boek in bed kruipen (ik heb een leuk boek en krijg echt zo'n wintergevoel van dit weer)
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 13:47:31 #150
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29038512
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:02 schreef Hik het volgende:
Oh, voor je boek zeker?
Wat jij wil, liefje, wat jij wil.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')