Let op de overeenkomsten:quote:
slingback:quote:(Kun je me gelijk even het verschil uitleggen tussen slingbacks enzo...ben blijkbaar niet zo metroseksueel als jij)
Kijk das nou ook wat nuttige info om te weten voor de TRV meet...quote:I'm a lesbian trapped in a male body.
Ooooooooh!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
Mooie uitleg, maar ik doelde toch meer op de uiterlijke overeenkomst tussen de pomphandle en de pump en de pompende beweging die een pump maakt als er op gelopen wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:59 schreef DutchTrain het volgende:
De werking van de beide afgebeelde pumps is overigens waar ik op doelde;
pumps in de zin van schoenen zorgen ervoor dat kuitbeenspieren gespannen worden, waarmee meer bloed richting andere delen van het lichaam wordt gepompt.
[..]
Helemaal niets tenzij het over vakantiekleding gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dit alles heeft met Travel te maken¿
Nou ja, dan wel weer een leuk 4* hotel voor 55 euro per nacht (ik had nog even in gedachten om bij de echte studenten in de gymzaal te slapen, maar toen bedacht ik me dat ik woensdag wel weer gewoon moet kunnen werken):quote:Zondag
Licht bewolkt. Hoog 71° F / 22° C Wind ZzW 6 m/u / 10 km/u
Zondagnacht
Kans op regen. Laag 55° F / 13° C Wind ZzW 4 m/u / 7 km/u
Maandag
Half bewolkt. Hoog 68° F / 20° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
Maandagnacht
Licht bewolkt. Laag 55° F / 13° C Wind West 6 m/u / 10 km/u
Dinsdag
Licht bewolkt. Hoog 62° F / 17° C Wind West 8 m/u / 14 km/u
quote:In unserer exklusiven "LUX-Bar" mit den speziellen Lichteffekten und Live Piano Musik erwartet Sie unser Barkeeper bereits, um Sie mit seinen Cocktails zu verwöhnen.In unserer Showküche werden Tagesgerichte à la minute zubereitet und das Lunchbuffet bietet von der grossen Salatauswahl bis zum süssen Dessert für jeden Geschmack etwas.
Neben einem großzügigen Pool bieten wir Ihnen Sauna, Dampfsauna, Solarium und einen komplett ausgestattenen Fitnessraum.
Thank god, ik ben er nog een paar dagen langerquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er op zondag echt niets te beleven valt in Valencia
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Nou ja, dit is wel cool om gezien te hebben:
[afbeelding]
en die gebouwen ook
Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Douwe het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat dat het enige is wat ik in de 4 dagen dat ik daar ben kan doen?
Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.quote:
Wat een teleurstellingquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee het centrum is ook wel leuk, ga ook zeker even het stadion bekijken.. is wel apart hoe dat gebouwd is.
En er is ook nog een leuk trammetje, wat kerkjes enzo en een groot strand met veel vervallen huizen.
Maar één raad: je mag niet je eend meenemen in de tram, dus wellicht dat je die beter thuis kunt laten:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Als m'n eend niet meemag blijf ik wel thuis hoor.
Ja die oude rivierbedding kun je vanaf die gebouwen helemaal aflopen richting centrum. Kun je voor 2 euro ook nog midgetgolfen.... (ja, we konden het niet laten om dat niet te doen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:26 schreef Douwe het volgende:
Wat een teleurstelling![]()
Wat ik uit allemaal informatie over Valencia kan vinden is het centrum het grootste historisch centrum van Europa, en die gebouwen van Calatrava in de oude rivierbedding lijken me ook wel de moeite. Ik vermaak me wel
Ha, die heb ik ook nog niet gezien. Ook omdat ze per OV lastig te bereiken zijn. En omdat ze over een slootje liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als echte TRV'er heb ik dus al een aardige collectie Calatrava's uit Lissabon, Dublin, Berlijn, Malmö en Valencia, maar heb ik nog altijd niet de moeite genomen om eens de Haarlemmermeer in te fietsen. Eigenlijk vooral omdat ik die dingen al vaak genoeg vanuit het vliegtuig of de trein gezien heb, denk ik.
Geen idee. Seinfeld-fans kijken niet naar Friends.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
TV-n00b opmerking: was dat niet iets met 'Friends' en een eend?
Oh ja, Barcelona natuurlijk ook, Bilbao nog altijd niet geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef k_man het volgende:
Wel Calatrava's gezien in Barcelona, Lissabon en Bilbao. Wat is er in Berlijn van hem te zien?
Ik heb wat met markten...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
En ik heb wat met winkelcentra.. maar dat heb ik hier geloof ik al eens gemeld.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
TV-n00b opmerking: was dat niet iets met 'Friends' en een eend?
En dat je beter wél sex voor de wedstrijd kunt hebben!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Brainiac is inderdaad wel een leuk zondagochtendprogramma.
Ik weet nu hoe je van een paraplu een moordwapen maakt én dat je langzaam moet lopen in plaats van rennen in de regen om zo droog mogelijk te blijven.
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:39 schreef Hik het volgende:
Het viel me trouwens regelmatig op dat veel mannen in Spanje hun vrouwen/vriendinnen actief meehelpen met winkelen (misschien om eerder weer voetbal te kunnen kijken wellicht?).
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
Dat ligt dan ook aan acceptatie daarvan door de vrouwen... moet je hier als man niet eens proberen
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
Het enige waar ik bezwaar tegen heb zijn die mannen die meegaan naar de lingerie-afdeling om naar ándere vrouwen dan hun eigen te kijken...![]()
Oh, voor je boek zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Inspiratie opdoen noemen we dat. Daar is niets mis mee.
't zal me een boek worden:quote:
Wat jij wil, liefje, wat jij wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |