ik ben al 8 keer ofzo geweest ben van pakistaanse afkomst. ging daarheen om familie voornamelijk te zien, maar laatste tijd lukt niet. ik ga wel denk ik terug immigreren (ooit) als ik hier een beetje gewerkt heb. ik weet nog toen ik laatst daar was kwam ik geregeld (blanke) nederlanders daar ook tegen, dan schreeuwe hollandddd.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je er wel eens geweest?
En vanwaar de intresse voor het land??
ja er zijn veel bedrijven die tours aanbieden. maar ik weet niet of ze je overal mee naar toe nemen waar je wilt. je moet goed onderzoek erna doen. deze site is down maar deze bedrijf organisserde wel reisjes http://www.concordiaexpeditions.com/ . beste orgranisaties zitten in engeland denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:46 schreef Toeps het volgende:
Ziet er uit als een mooi land.
Maar kun je ook een georganiseerde tour doen? Want het lijkt me niks om dat op eigen houtje rond te trekken. Straks verdwijn ik spoorloos, gekidnapt door terroristen of zo...
Dat is mogelijk. Voor zover ik weet, biedt in Nederland op dit moment alleen Koning Aap deze mogelijkheid, welke Pakistan nieuw in haar reisprogramma heeft opgenomen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:46 schreef Toeps het volgende:
Ziet er uit als een mooi land.
Maar kun je ook een georganiseerde tour doen? Want het lijkt me niks om dat op eigen houtje rond te trekken. Straks verdwijn ik spoorloos, gekidnapt door terroristen of zo...
hehhe multan vind ik zelf ook niet leuk, te heet jah , wie bouwt nouw een stad midden in de woestijnquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:26 schreef AtomicDog het volgende:
was zelf 6 maanden in Lahore
natuurlijk op vakantie naar het Noorden; erg groots en lekker klimaat (top in Lahore was drie dagen 49.5 graden)
@ Lucille: wel de Nanga Parbat gezien! met een Boeing737 langs het topje gevlogen vanuit Islamabad naar Skardu; mooiste vlucht ooit, met een grote Boeing door de vallei; vliegt puur op zicht en en vertrekt alleen als een aantal stationnetjes in de valleien toestemming geven. Later op de terugweg ook nog een keer.
@ Arshad: was ook nog in Multan; erg heet en stoffig, wel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |