abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17868467
behalve terrorisme met de grens van afghanistan hebben we nog, iemand hier al geweest in dit land, vooral interessant voor tracking etc. bergbeklimmers.:

Swat

Kalam

Nanga Parbat

Gilgit

Shangrila

zondag 21 maart 2004 @ 17:06:23 #2
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_17868530
kost een ticket?
Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
  zondag 21 maart 2004 @ 17:07:45 #3
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_17868568
hmm bij pakistan had ik toch best een andere voorstelling... ziet er wel gaaf uit.... Maar als ik daarheen ga wil ik wel een gids die het gebied kent, en dan kan ik me geen geschikter persoon bedenken dan Osama....
Dus bel 0900-osamatravel
Trying is the first step towards failure
pi_17868611
Nager Valley

Swat

northern areas

pi_17868753
Ben je er wel eens geweest?
En vanwaar de intresse voor het land??
  zondag 21 maart 2004 @ 17:17:46 #6
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_17868817
gaat door nog

de hoofdstad

Shingrial Lake

Lahore Fort

Islamia College Peshawar

de kalash een volk dat zegt af te stammen van de leger van alexander de grote, de rare is dat ze gewoon blauwe ogen zijn en meeste gewoon blond zijn en een rare ouwe geloof aanhangen.
pi_17869122
Taxila (takshilsha) was een ouwe boedhistische cultuur centrum, de eerste universiteit ter werld was hier (nu in pakistan punjab maar vroeger viel het nog in india). er zijn echt veel tempels omringd door bergen (waar je bijna niet anders kan inkomen) gewoon verlaten midden in de bossen en bergen. kan niet goed uit fotos zien

http://www.punjab-info.fsnet.co.uk/taxila.html

pi_17869256
de president

wagah border met india (donker pakistaanse guards bruin indians). is een beroemd show er komen honderden mensen elke avond kijken hoe ze de vlaggen van de stok halen echt een ritueel.

pi_17869376
Ziet er uit als een mooi land.
Maar kun je ook een georganiseerde tour doen? Want het lijkt me niks om dat op eigen houtje rond te trekken. Straks verdwijn ik spoorloos, gekidnapt door terroristen of zo...
pi_17869590
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ben je er wel eens geweest?
En vanwaar de intresse voor het land??
ik ben al 8 keer ofzo geweest ben van pakistaanse afkomst. ging daarheen om familie voornamelijk te zien, maar laatste tijd lukt niet. ik ga wel denk ik terug immigreren (ooit) als ik hier een beetje gewerkt heb. ik weet nog toen ik laatst daar was kwam ik geregeld (blanke) nederlanders daar ook tegen, dan schreeuwe hollandddd.

mijn stad waar ik elke keer zeker ga als ik daar ben

de volk

[ Bericht 10% gewijzigd door Arshad1 op 21-03-2004 18:08:59 ]
pi_17869774
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:46 schreef Toeps het volgende:
Maar kun je ook een georganiseerde tour doen? Want het lijkt me niks om dat op eigen houtje rond te trekken. Straks verdwijn ik spoorloos, gekidnapt door terroristen of zo...
ja er zijn veel bedrijven die tours aanbieden. maar ik weet niet of ze je overal mee naar toe nemen waar je wilt. je moet goed onderzoek erna doen. deze site is down maar deze bedrijf organisserde wel reisjes http://www.concordiaexpeditions.com/ . beste orgranisaties zitten in engeland denk ik.
laatst toen ik ging ging er een nederlandse k2 expeditie mee (klimmers )

terrorisme jah dat is meer aan de kant met afghanistan. daar ga ik als pakistani zelfs nooit naar toe. in punjab/sindh en northern areas kan het ook onveilig zijn maar in pak heerst meer soefistisch vorm van islam.

goeie site over wildlife
http://www.wildlifeofpakistan.com/

bekende Blinde dolfijn (zoetwater) de indus dolfijn (alleen in pakistan)

[ Bericht 11% gewijzigd door Arshad1 op 21-03-2004 18:14:56 ]
pi_17869804
Ik ben er geweest. Vanuit Islamabad ben ik via de Karakoram Highway naar het noorden gegaan en via Gilgit en Karimabad naar de Hunza vallei. Hoewel ik toen vlakbij de Nanga Parbat ben geweest heb ik hem helaas niet gezien, doordat het op dat moment al donker was. Uiteindelijk via de Kunjarab pas heb ik Pakistan weer verlaten. Pakistan is zeker een heel mooi land.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17905878
quote:
Op zondag 21 maart 2004 17:46 schreef Toeps het volgende:
Dat is mogelijk. Voor zover ik weet, biedt in Nederland op dit moment alleen Koning Aap deze mogelijkheid, welke Pakistan nieuw in haar reisprogramma heeft opgenomen.
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:26:37 #15
72701 AtomicDog
dogs of the world unite!
pi_17960515
was zelf 6 maanden in Lahore
natuurlijk op vakantie naar het Noorden; erg groots en lekker klimaat (top in Lahore was drie dagen 49.5 graden)
@ Lucille: wel de Nanga Parbat gezien! met een Boeing737 langs het topje gevlogen vanuit Islamabad naar Skardu; mooiste vlucht ooit, met een grote Boeing door de vallei; vliegt puur op zicht en en vertrekt alleen als een aantal stationnetjes in de valleien toestemming geven. Later op de terugweg ook nog een keer.
@ Arshad: was ook nog in Multan; erg heet en stoffig, wel mooi.
pi_17987668
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:26 schreef AtomicDog het volgende:
was zelf 6 maanden in Lahore
natuurlijk op vakantie naar het Noorden; erg groots en lekker klimaat (top in Lahore was drie dagen 49.5 graden)
@ Lucille: wel de Nanga Parbat gezien! met een Boeing737 langs het topje gevlogen vanuit Islamabad naar Skardu; mooiste vlucht ooit, met een grote Boeing door de vallei; vliegt puur op zicht en en vertrekt alleen als een aantal stationnetjes in de valleien toestemming geven. Later op de terugweg ook nog een keer.
@ Arshad: was ook nog in Multan; erg heet en stoffig, wel mooi.
hehhe multan vind ik zelf ook niet leuk, te heet jah , wie bouwt nouw een stad midden in de woestijn (wel bij de rivier). lahore de culturele hoofdstad lekker genoten , 6 maanden is wel veel.
pi_17987803

rawalpindi

Sikh Gurdwara (temple) known as Panja Sahib having a sacred rock with the hand print of their religious leader, Guru Nanak.Twice a year, Sikh pilgrims visit this Gurdwara from all over the world.

hoogdgerechtshof

"paki white house"
pi_17988084
enkele gebouwen (jah die hebben ze ook daar )

pehsawar

frontier corps headgear traditional

Karachi

Quaid-i-Azam Residency, Ziarat

mongoolse Badshahi Masjid

Baradari

Hiran Minar

mongoolse Shalimar Garden

islamic college

Ghor Khatri (Peshawar Old City)

de beroemde Qila Bala Hisar

[ Bericht 9% gewijzigd door Arshad1 op 26-03-2004 18:19:29 ]