Je gaat wel in een goede periode naar Sevilla. Ik geloof dat het eergister was, dat Sevilla in de krant stond met de eervolle vermelding 'Warmste plek van Europa'quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil een dag naar Granada, Sevilla, Cordoba, Malaga en Tanger. Ik weet alleen niet of dat haalbaar is omdat we maar 14 dagen hebben, dat ligt ook aan de vriendin met wie ik ga. Verder schijn je een mooi wandelgebied te hebben in de omgeving dat ik ook graag wil zienOp het strand liggen is leuk, maar dat ben ik na een uur of 2, 3 wel zat. Het lijkt me ook geweldig om een dagje het binnenland in te trekken en dan kleine dorpjes aan te doen.
Ja das waar... Het schijnt er heel heet te zijn inderdaad. We zien het wel. Ik heb altijd zoiets, als ik een jaar Mexico overleefd heb dan moet dit ook wel lukken qua hitte. Maar deze hitte schijnt anders te zijn. Ik kan er niet over oordelen, ben niet bekend met Spanjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:49 schreef Douwe het volgende:
[..]
Je gaat wel in een goede periode naar Sevilla. Ik geloof dat het eergister was, dat Sevilla in de krant stond met de eervolle vermelding 'Warmste plek van Europa'
Is Tanger niet wat ver weg voor een dagtripje? Je kunt ook Nederlandse bierbuiken gaan spotten in het naastgelegen Torremolinos
Hang je deze quote boven je bed, Diego?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:49 schreef Vogue het volgende:
Gaaf! Ik print deze tips gelijk even uit!! Dankjulliewel
Ik pasquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef Vogue het volgende:
Bierbuiken spotten in TorremolinosMisschien dat ik er wel een fotowedstrijd van ga maken! Wie weet volgt er dan toch wel een reisverslag, dan zet ik de foto's daar in
Ik houd het op foto's van Zweedse kroonprinsessen, ook leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Vogue het volgende:
Ach, ik denk dat je zo best een leuke middag kan hebben. Zet de meest weerzinwekkende Engelsman op de foto. Een keer wat anders dan gebouwen of de standaard vakantiekiekjes
een camera meenemen naar het strand is so not-done.. alhoewel dit soort plaatjes natuurlijk wel leuk zijn:quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef Douwe het volgende:
Ik heb op het strand van Barcelona met een collega wel eens een wedstrijdje gedaan wie de lelijkste buik op de foto kon krijgen
Als er hier wat minder gediscussieerd wordt, dan zou het een stukje sneller gaan... maar dag zes en zeven hoop ik vanavond toch wel te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Douwe het volgende:
Ik zat niet echt op het strand, maar vanaf de aangrenzende boulevard is genoeg te 'spotten'.
Leuke foto trouwens, die me er aan doet herinneren: waar blijft de rest van je reisverslag?
Martin Parr.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Vogue het volgende:
Ach, ik denk dat je zo best een leuke middag kan hebben. Zet de meest weerzinwekkende Engelsman op de foto.
Goh, schoenen op het strand. Leuk thema!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
een camera meenemen naar het strand is so not-done.. alhoewel dit soort plaatjes natuurlijk wel leuk zijn:
[afbeelding]
Ik moet toegeven dat die rode schoentjes inderdaad niet van mij zijn.quote:
wellicht een autist, die de zee in was gelopenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
Er was niemand te zien van wie ze konden zijn
Neuh, van een lelijke dikke vrouw die ze een tijd later kwam halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wellicht een autist, die de zee in was gelopen![]()
foto's?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
Neuh, van een lelijke dikke vrouw die ze een tijd later kwam halen.
Hoezo de illusie bederven....?![]()
Vrouwen en schoenen.. het kon natuurlijk ook weer niet uitblijven na het plaatsen van een foto van een paar schoenenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef Pandorah het volgende:
Vogue: als je leuk wilt winkelen moet je in Sevilla zijn. Gelukkig is het ook nog een beetje overdekt en er zijn een boel leuke schoenen(voor achter te laten op het strand)winkels (naja, dat was 8/9 jaar geleden alweer toen ik er was
)...
Ja, zeg, wie begint er met schoenen? Door die foto's bedacht ik me wat je ook alweer goed in Sevilla kon doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vrouwen en schoenen.. het kon natuurlijk ook weer niet uitblijven na het plaatsen van een foto van een paar schoenen![]()
En in Brussel, Dublin, Kopenhagen, Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Parijs, London, New York, Dusseldorf, Nice, Athene, Helsinki, San Francisco,...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:51 schreef Pandorah het volgende:
Ja, zeg, wie begint er met schoenen? Door die foto's bedacht ik me wat je ook alweer goed in Sevilla kon doen![]()
I dunno!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
En in Brussel, Dublin, Kopenhagen, Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Parijs, London, New York, Dusseldorf, Nice, Athene, Helsinki, San Francisco,...
![]()
Er is nog geen plek waar ik ooit met een vrouw geweest ben waar ik niet in een schoenenwinkel ben geweest... wat is dat toch?
goed idee, sweet dreams!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:58 schreef Pandorah het volgende:
Anyway: ik ga slapen (en niet dromen over schoenen)![]()
In Nederland worden vrouwen nog gerantsoeneerd als het om het aantal schoenenwinkels gaat, in buitenlandse steden lijkt het soms wel of elke 3e winkel een schoenenwinkel is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:53 schreef DutchTrain het volgende:
Er is nog geen plek waar ik ooit met een vrouw geweest ben waar ik niet in een schoenenwinkel ben geweest... wat is dat toch?
Ja, dat spreekt voor zich. Om te eten heb je een tas nodig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:59 schreef Vogue het volgende:
Ik heb ook zelden tot nooit een handtas bij me als ik uitga (tenzij ik uit eten ga natuurlijk).
M'n ex-vriendin had 26 paarquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:59 schreef Vogue het volgende:
Ik heb dat nooit zo met schoenen. Ik heb geloof ik 7 of 8 paar, waarvan ik 4 regelmatig draag.
Want? Ik krab er niet mee hoor (althans, niet buitenbedsquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*noteert niet in de buurt van Hik zitten bij de TRV-meet
Zolang je je nagels niet bijwerkt / lakt of nagellakremover gebruikt tijdens het eten vind ik het best (ja, die vrouwen zijn er die dat doen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:50 schreef Hik het volgende:
Want? Ik krab er niet mee hoor (althans, niet buitenbeds)!
Soms kunnen we dit soort dingen gewoon maar beter even van te voren wetenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:09 schreef Hik het volgende:
Dat ik veel nagellak in huis heb wil niet zeggen dat ik de godganse dag zit te lakken!![]()
Portemonnee heb je immers niet nodig omdat er genoeg mannen zijn om je van drank te voorzien!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Vogue het volgende:
Dan kan je daar je portemonnaie in kwijt en je telefoon en wat andere frutsels. Dingen die ik normaal nooit meeneem als ik ga dansen.
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Vogue het volgende:
Nagellak had ik heel erg veel, maar sinds ik vitiligo op mijn handen heb gekregen durf ik mijn nagels niet meer te lakken, omdat het dan extra opvalt (volgens mijn vrienden zie ik spoken).
Oke, dankzij jou heb ik uiteraard ook even 'vitiligo' ingetypt op Googlequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!![]()
Ik had je nog gewaarschuwd... 't zijn ook net kleine kinderen hierquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:24 schreef Douwe het volgende:
[..]
Oke, dankzij jou heb ik uiteraard ook even 'vitiligo' ingetypt op Google
Nu weet ik het nog precies niet, ik zie verkleuringen, rare puntjes/pukkeltjes, een vagina, blote tieten en een blote kont. Wat is het nou?![]()
Nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor, om vitiligo te hebben. Het zijn alleen maar pigmentloze plekken, wit dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
daar ging mijn eetlust toen ik nietsvermoedend in al mijn onwetenheid 'vitiligo' in de google afbeeldingzoeker intypte.. waarschuwing: mensen doe dit niet!![]()
En zonder portemonnee uitgaan moet ik ook eens gaan proberen... geėmancipeerde samenleving toch?![]()
Ik denk dat ik handschoenen aantrek op de trv meetquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de TRV meet zullen we er achter komen of Vogue in het bezit is van de door jou genoemde kenmerken
Ja, wat verwacht je nou als je zo'n reactie typt waarin je iedereen iets afraadquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd... 't zijn ook net kleine kinderen hier![]()
Ik hoop niet dat je - zoals ik nu - aan het lunchen bent.![]()
Op de TRV meet zullen we er achter komen of Vogue in het bezit is van de door jou genoemde kenmerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |