Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Word verliefd, ga reizen, schrijf een boek, krijg een léven... Maar een productieve dag... daar word ik echt niet warm of koud van hoor!![]()
Man, je kunt fokken op je werk. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.
Verliefd: zal m'n vriendin niet blij van wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Word verliefd, ga reizen, schrijf een boek, krijg een léven... Maar een productieve dag... daar word ik echt niet warm of koud van hoor!![]()
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.
Verhip!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Man, je kunt fokken op je werk. Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef flipsen het volgende:
Stormlooptopic incl. edits van Jerru!
voor mij ook niet, ook al ben ik net wakkerrrrrquote:Productieve dag of niet, hij kan voor mij niet meer stuk![]()
Ik wil geen minderheid zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...![]()
hehe, lang leve de oudere generatie <40..die zijn zo verdomde handig met de pc, en het daar bij behorende reserveringsprogrammatuur dat zij een top dag hebben wanneer er 30 abonnementenformulieren zijn ingevoerd..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Productieve dagen zijn vreselijk overschat...![]()
Ene collega tegen de andere: "Gut ik heb toch zó'n productieve dag gehad, heerlijk!"
Mijn gód zeg... daar wil je toch niet bijhoren?!![]()
En wat voor uitdagende kantoorbaan heb jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Hik het volgende:
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...![]()
Hmm.. dat gevoel bekruipt mij nu ook ja ....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef flipsen het volgende:
Iets zegt mij dat dit topic openen niet bijdraagt aan m'n goeie bedoelingen voor vandaag![]()
![]()
Een leven.... Sorry dat kan ik niet combineren met m'n werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Productieve dagen zijn vreselijk overschat...![]()
Ene collega tegen de andere: "Gut ik heb toch zó'n productieve dag gehad, heerlijk!"
Mijn gód zeg... daar wil je toch niet bijhoren?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |