Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Word verliefd, ga reizen, schrijf een boek, krijg een léven... Maar een productieve dag... daar word ik echt niet warm of koud van hoor!![]()
Man, je kunt fokken op je werk. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.
Verliefd: zal m'n vriendin niet blij van wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Word verliefd, ga reizen, schrijf een boek, krijg een léven... Maar een productieve dag... daar word ik echt niet warm of koud van hoor!![]()
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:19 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op kantoor zitten moet ik toch. Dan kan ik maar beter naar huis gaan met het idee dat ik nuttig bezig ben geweest.
Verhip!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Man, je kunt fokken op je werk. Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef flipsen het volgende:
Stormlooptopic incl. edits van Jerru!
voor mij ook niet, ook al ben ik net wakkerrrrrquote:Productieve dag of niet, hij kan voor mij niet meer stuk![]()
Ik wil geen minderheid zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...![]()
hehe, lang leve de oudere generatie <40..die zijn zo verdomde handig met de pc, en het daar bij behorende reserveringsprogrammatuur dat zij een top dag hebben wanneer er 30 abonnementenformulieren zijn ingevoerd..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Productieve dagen zijn vreselijk overschat...![]()
Ene collega tegen de andere: "Gut ik heb toch zó'n productieve dag gehad, heerlijk!"
Mijn gód zeg... daar wil je toch niet bijhoren?!![]()
En wat voor uitdagende kantoorbaan heb jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:23 schreef Hik het volgende:
Nu haal je volgens mij twee dingen door elkaar. Voor 99% van de mensheid (of laten we in elk geval zeggen: voor 99% van ons kantoorslaven) is productief niet hetzelfde als nuttig hoor...![]()
Hmm.. dat gevoel bekruipt mij nu ook ja ....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef flipsen het volgende:
Iets zegt mij dat dit topic openen niet bijdraagt aan m'n goeie bedoelingen voor vandaag![]()
![]()
Een leven.... Sorry dat kan ik niet combineren met m'n werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Hik het volgende:
Productieve dagen zijn vreselijk overschat...![]()
Ene collega tegen de andere: "Gut ik heb toch zó'n productieve dag gehad, heerlijk!"
Mijn gód zeg... daar wil je toch niet bijhoren?!![]()
Ik hoor zonder meer bij die 99%quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En wat voor uitdagende kantoorbaan heb jij?
We zien het....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef Principessa het volgende:
Maak een lijstje! Ik heb nu ontzettend productieve dag!
Wacht maar...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef flipsen het volgende:
Productieve dag of niet, hij kan voor mij niet meer stuk![]()
We gaan straks samen reizen, op elkaar verliefd worden en daar boeken over schrijven?quote:
goed dat je het zegt, die koop ik alvast niet. (en omdat je dan geen geld verdient moet je alsnog een saaie kantoorbaan nemen en daar productief zijn)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
We gaan straks samen reizen, op elkaar verliefd worden en daar boeken over schrijven?![]()
Hm, misschien had ik dit topic beter in ONZ kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
"Van werken en drukke bezigheden, wordt niemand ziek. Maar heb je altijd haast en is het werk voor je gevoel nooit af dan is dat slecht voor je gemoedsrust, voor je productiviteit én voor je gezondheid.
Het kán anders. Wie weet wat hij wil bereiken, plant doelbewust en houdt tijd over. Verdiep je in de principes van timemanagement.
Een wetenschappelijke studie heeft uitgewezen dat één ding tegelijk doen productiever is dan allerlei taken door elkaar"
je zou eens moeten weten hoeveel bedrijven wat ik zojuist postte serieus nemenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, misschien had ik dit topic beter in ONZ kunnen plaatsen![]()
En veel geld in steken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je zou eens moeten weten hoeveel bedrijven wat ik zojuist postte serieus nemen![]()
![]()
Óf ik ga een nuttiger baan nemen/krijgen en voor die tijd nog even reizen....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:37 schreef flipsen het volgende:
We gaan straks samen reizen, op elkaar verliefd worden en daar boeken over schrijven?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |