Nominatie voor de meest flauwe TVP van het jaar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef k_man het volgende:
Ha, ik zie net bij het reisbureau een aanbieding. Vier dagen wenen.
Dat wordt dus janken.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Een beslissing is gevallen. Later meer hierover. Nu Sahara met Michael Palin.
Jawel maar zakelijke afspraken zet ik eigenlijk alleen in outlook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:44 schreef Hik het volgende:
Handig! Heb jij helemaal geen papieren agenda meer dan (ik heb ze allebei)?
Dan heb je een goed excuus vandaag!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel maar zakelijke afspraken zet ik eigenlijk alleen in outlook.
En van outlook maak ik weer een papieren agenda.. even een 2 maanden dubbelzijdig printen en je hebt je hele agenda op 1 A4'tje... en voor m'n adressen en telefoonnummers natuurlijk een PDA.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 07:53 schreef k_man het volgende:
Jawel maar zakelijke afspraken zet ik eigenlijk alleen in outlook.
Dan is er altijd nog Brad natuurlijk...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Litman het volgende:
Even een recensie van Mr. & Mrs. Smith: vermijdt deze film indien mogelijk. Suf, onbegrijpelijk verhaal en slap plot. En het ergste: aan Angelina Jolie is zoveel gesleuteld, dat ze er niet meer uit ziet.
Heerlijk gegeten bij de thai trouwens: http://www.thaideum.com![]()
De kindertjes in Afrika, die hebben hongerquote:
Ik zal even letterlijk quoten wat de vriendin met wie ik was zei: 'sjeezus wat heeft hij een dikke kop gekregen!' En er waren meer dames in de zaal die teleurgestelde geluiden maakten..quote:
We zijn benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef k_man het volgende:
Lekker druk ivo.
Kheb vanavond m'n foto's van Lille opgehaald, plus nog een restje Keulen. Zitten mooie dingen bij, al zeg ik het zelf.
Theoretisch is het tijd om te gaan slapen, maar praktisch is dat op dit moment niet te doen met 28 graden binnentemperatuur en 74% luchtvochtigheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef qwerty_x het volgende:
U is nog laat op !
Ik zou willen dat er hier wat zon te zien zou zijn, alleen maar dikke grijze wolkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
stuur effe wat zon deze kant op aub
Mijn werk zit erop, ik ga weekend vieren: tot schrijvens !
Ja en ook Diego ontmoeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen moet minimaal een keer van zijn leven minimaal 3 weken naar Argentina
Gezien, en heel flauwe film.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef Litman het volgende:
Even een recensie van Mr. & Mrs. Smith: vermijdt deze film indien mogelijk. Suf, onbegrijpelijk verhaal en slap plot. En het ergste: aan Angelina Jolie is zoveel gesleuteld, dat ze er niet meer uit ziet.
Heerlijk gegeten bij de thai trouwens: http://www.thaideum.com![]()
Lees eerst dit: http://www.airlinequality.com/Forum/monarch.htmquote:
Gibraltar lijkt me geen voor de hand liggende bestemming voor dat 'bepaalde publiek'.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
Bij het programma over Monarch was dit juist andersom; het begon wel op te vallen dat die toestellen heel veel vertraging hadden en er 'een bepaald soort publiek' met deze maatschappij reist.
Gaat dit over goedkope vluchten naar Gibraltar? Een vriend van me gaat daar namelijk werken en dat vraagt natuurlijk om een bezoek.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:15 schreef k_man het volgende:
Gibraltar lijkt me geen voor de hand liggende bestemming voor dat 'bepaalde publiek'.
En slechte service of niet, het scheelt wel 1.500 (!) euro met BA.![]()
Ik was wel in Rotterdam, maar niet naar Zomercarnaval geweest. Het weer was wel OK voor foto's, maar was helaas niet in geheel goede gezondheid. Toen ik uiteindelijk naar de stad ging, brak de ketting van m'n fiets waardoor ik bijna zonder remmen de Maastunnel in verdween.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:57 schreef k_man het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand in Rotterdam naar onze knuffelzebra wezen kijken?
Ik had zelf een andere afspraak (reunie Jemen).
En via Manchester ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:17 schreef k_man het volgende:
Ja, daar ging het over.
Vliegen met Monarch van Luton is dus het makkelijkst en goedkoopst, maar dan moet je wel eerst met Easyjet in Luton komen en die aansluitingen zijn niet helemaal tiptop (lees úren wachten op Luton).
De rots, het stadje. Het lijkt me wel bijzonder, meer om wat het is dan om wat er te zien is.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:44 schreef DutchTrain het volgende:
Maar wat is er nou te zien in Gibraltar, behalve die apen...?
Kun je beter meteen een week voor uittrekken; met http://www.atlas-blue.com/ naar Marrakech, vervolgens met de trein naar Casablanca, dan door naar Tanger (eventueel nog even via Fez) dan oversteken naar Cadíz en door naar Gibraltar en aan het eind naar Malaga en terug naar Nederland. (Oh ja, dat was een plan van vorig jaar, dat niet door ging)quote:Op zondag 31 juli 2005 13:46 schreef k_man het volgende:
[..]
De rots, het stadje. Het lijkt me wel bijzonder, meer om wat het is dan om wat er te zien is.
Als je er op vrijdag bent kun je een dagje op en neer naar Tanger, met de wekelijkse ferry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |