Amsterdam, lindengracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:33 schreef DutchTrain het volgende:
Ik begin nu ernstig te twijfelen....bling bling kettingen en tijgerprintjes... dat moet wel een hele foute tent zijn... maar belangrijker: waar kunnen we deze tapas tent vinden?
6 augustus is voor mij vooralsnog OK
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat er nu mis ging de vorige keer dat ik er was kun je ongeveer vanaf hier lezen.
Compleet met zo'n rode roos erin graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Dat opgestoken haar had ik nergens gezegd, jij fantaseert er vrolijk op los meneer!![]()
quote:![]()
Het typisch Jordanese café Nol zit om de hoek, maar dat is misschien iets te veel van het goede.quote:Moeten we ook nog kijken naar een danstent/kroeg voor ná? Liefst iets druks, zodat we iedereen kunnen verjagen met onze knoflookwalm!![]()
quote:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?quote:
Ik dacht dat het iets te maken had met een blote hals ofzo...quote:
Ik zie Aventura regelmatig in het Thailand-topic verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Sangria volg ik overal naartoequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.quote:
Ik had al naar de vorige tapas meet gewild. Maar de cashflow stond het niet toequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.
Dat je niet in onze SC-reeks post is geen criterium om TRV-er te zijn. Ik weet zeker dat TRV in jouw MyAT voorkomt en dat is voor mij voldoende. Overigens zijn lurckers ook welkom.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben geen TRV'er en bovendien kan ik die dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |