Amsterdam, lindengracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:33 schreef DutchTrain het volgende:
Ik begin nu ernstig te twijfelen....bling bling kettingen en tijgerprintjes... dat moet wel een hele foute tent zijn... maar belangrijker: waar kunnen we deze tapas tent vinden?
6 augustus is voor mij vooralsnog OK
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat er nu mis ging de vorige keer dat ik er was kun je ongeveer vanaf hier lezen.
Compleet met zo'n rode roos erin graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Dat opgestoken haar had ik nergens gezegd, jij fantaseert er vrolijk op los meneer!![]()
quote:![]()
Het typisch Jordanese café Nol zit om de hoek, maar dat is misschien iets te veel van het goede.quote:Moeten we ook nog kijken naar een danstent/kroeg voor ná? Liefst iets druks, zodat we iedereen kunnen verjagen met onze knoflookwalm!![]()
quote:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?quote:
Ik dacht dat het iets te maken had met een blote hals ofzo...quote:
Ik zie Aventura regelmatig in het Thailand-topic verschijnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Sangria volg ik overal naartoequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben opeens vast TRV bezoekster, jij?
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.quote:
Ik had al naar de vorige tapas meet gewild. Maar de cashflow stond het niet toequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen nood Knut, dit is niet de aanmelding van de komende zomeravondcinema-meeting. Daar hebben we ook tapas bij.
Dat je niet in onze SC-reeks post is geen criterium om TRV-er te zijn. Ik weet zeker dat TRV in jouw MyAT voorkomt en dat is voor mij voldoende. Overigens zijn lurckers ook welkom.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ben geen TRV'er en bovendien kan ik die dag niet
Had ze de laatste keer dat ze er was toevallig een paar vleugeltjes op haar rug zitten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Iens is trouwens niet echt te spreken over Duende....
Of zou dat aan de gasten liggen?
Veelvuldig ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoi UIO_AMS en andere sangria-volgelingen.
TRV staat zoals je ziet wel in mijn AT.
Het is niet de beste van Amsterdam, maar zeker ook niet slecht. Het is wel één van de weinigen waar je met een grotere groep terecht kunt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Ik ben zelf nogal fan van pata negra en consorten, misschien een tip?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef Hik het volgende:
Wou je zeggen dat jij het niet bent die in het Egypte-topic post?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:49 schreef gr8w8 het volgende:
Wehehe! Ik zie Nol ook alweer genoemd worden.![]()
Helaas, ik ben geen TRV poster.
de overige opties zijn nog 7, 13 en 14 augustus (zoals in de HTL stond). Alleen UIO had voor het gemak er de eerst mogelijke datum van gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Vogue het volgende:
Helaas, ik meld me afIk ben van 23 juli tot 6 augustus op vakantie.
Dan ben je de 6e dus wel in Nederland.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:46 schreef Vogue het volgende:
Helaas, ik meld me afIk ben van 23 juli tot 6 augustus op vakantie.
Allemaal nep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij het niet bent die in het Egypte-topic post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |