Ik leer snel: ik heb gewoon de hele dag vrijgehouden voor een training van twee uurtjes, want je weet nu eenmaal nooit wanneer we beginnen en wanneer we stoppen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:13 schreef qwerty_x het volgende:
kun je mij bijles geven a.u.b.:
na al die tijd wil het af en toe nog steeds niet echt lukken
Oeh, Salta, ook een zeer prettige stad om te verblijven! Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat ik dan in Salta ben al wil ik zowiezo met Kerst in Nederland zijn
Honderd procent meegevallen na alle horror verhalen. Best een leuk stadje. Genoeg te zien voor zo'n weekendje, maar ook niet veel meer dan dat. Alleen vrijwel geen moment droog geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jammer, is dat even balen.
Nee geintje, hoe was het?
Je gaat er dus niet snel meer terug?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Honderd procent meegevallen na alle horror verhalen. Best een leuk stadje. Genoeg te zien voor zo'n weekendje, maar ook niet veel meer dan dat. Alleen vrijwel geen moment droog geweest.
Nee, lijkt me niet. Het is ook wel een leuke winkelstad, maar daar ga ik geen 4,5 uur voor reizen.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je gaat er dus niet snel meer terug?
Nog foto's gemaakt?
In Parijs regende het ook al flink, een beetje de Tour zitten kijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. Het is ook wel een leuke winkelstad, maar daar ga ik geen 4,5 uur voor reizen.
Foto's... tja. Mijn camera hield er gisteren na de tweede foto mee op. Na inchecken in het hotel nog eens rustig gekeken en het ding weer werkend gekregen. Toen in de zonsondergang nog wel een aantal fraaie foto's (hopelijk) kunnen maken. En vandaag dus, maar ja, in de stromende regen...
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?quote:Deze zomer is er iedere week, van 21 juli t/m 14 september een andere Almodovar film te zien. Tijdens het festival zijn er vanaf 18.00 uur tapas verkrijgbaar aan de bar en in het restaurant.
Het was ontzettend druk inderdaad! (Gelukkig niet bij Madagascar, maar wel bij andere films) Vooral ook veel verregende toeristen...quote:Op maandag 25 juli 2005 08:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor de bioscopen een goed zomerseizoen denk ik zo.
Ik ga d'r zeker wel een dag heen. Dit klinkt leuk.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef flipsen het volgende:
In Amsterdam heeft The Movies een zomerprogramma vol Almodovar movies! Een aanrader...
www.themovies.nl
[..]
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?
Op zich wel leuk idee, maar volgens mij staat de tapastent vast.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:12 schreef flipsen het volgende:
In Amsterdam heeft The Movies een zomerprogramma vol Almodovar movies! Een aanrader...
www.themovies.nl
[..]
Zeg, bedenk ik me nu opeens, is dit niet een leuke plek voor de komende tapasmeeting?!?
In één recensie werd Be Cool vergeleken met Spiceworld. En als je die gezien hebt (quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Hik het volgende:
Is Be Cool leuk? Ik las er zo'n waanzinnig slechte recensie over dat de lust me een beetje verging...
Eh, da's toch het vervolg op Get Shorty? Ik was een tijdje geleden naar de bios (noodgedwongen) en de enige film die binnen 10 minuten zou beginnen was Be Cool. Nu weet ik nog dat ik bij Get Shorty weggelopen ben omdat ik het zo'n draak vondquote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Hik het volgende:
Is Be Cool leuk? Ik las er zo'n waanzinnig slechte recensie over dat de lust me een beetje verging...
in principe is het overal min of meer hetzelfde:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef DutchTrain het volgende:
Oh kijk, q_x is er ook... een mooi moment om te vragen in welke stad in Brazilië je het beste oud&nieuw kan vieren.. ergens nog iets speciaals ofzo?
Hm laat dat geworden maar wegquote:Op maandag 25 juli 2005 13:03 schreef Hik het volgende:
Ik zag een voorstukje voor Madagascar... Johnny Depp is echt éng geworden...![]()
Dat is het vervolg op Get Shorty inderdaad, met zo ongeveer precies dezelfde cast en in zekere zin dezelfde verhaallijn. Ik vind deze film wel beter dan Get Shorty, komt niet vaak voor met een vervolg. Ik heb hem in de bios gezien heb hem nu op DVD (Tomalo con calme). Ik vind het een superleuke film.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eh, da's toch het vervolg op Get Shorty? Ik was een tijdje geleden naar de bios (noodgedwongen) en de enige film die binnen 10 minuten zou beginnen was Be Cool. Nu weet ik nog dat ik bij Get Shorty weggelopen ben omdat ik het zo'n draak vond, dus ik tartte het noodlot, maar ik heb de film uitgezeten en vond hem bij vlagen best wel leuk
![]()
zolang je het over Braziliaanse gauchos hebt: geen probleem !!quote:Op maandag 25 juli 2005 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Florianopolis schijnt inderdaad heel leuk te zijn alleen koos ik vorig jaar voor Punta del Este?
Kan een plaats waar veel Gauchos zitten eigenlijk wel leuk zijn, Qwerty?
Geen koppijn wel een zware hoest en een stem die nergens op lijktquote:Hey Diego, al weer beter?
Lees dan eerst even Sex danwel geslachtsdeel blunders deeltje 14 alweerquote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vandaag maar eens de sauna in
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lees dan eerst even Sex danwel geslachtsdeel blunders deeltje 14 alweer![]()
Kun je één keer proberen.quote:
Uuuuuuuuuuuuuh! Sometimes I forget how powerfull you can be...quote:
Die laatste smilie is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:06 schreef Hik het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuh! Sometimes I forget how powerfull you can be...![]()
Ja, moet je vooral bij ons komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef flipsen het volgende:
Zeg, serieuze typjes hier, kjik eens op Een productieve dag... en geef me feedback! Ik heb het zo nodig![]()
Inspirerend genoeg?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:07 schreef flipsen het volgende:
Zeg, serieuze typjes hier, kjik eens op Een productieve dag... en geef me feedback! Ik heb het zo nodig![]()
De kans dat je in een kwartiertje tijd veel posters trekt met een topic over Mozambique is natuurlijk niet groot. Gun het wat tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:08 schreef Hik het volgende:
Ik open ook stormlooptopics vandaag...![]()
Mozambique
Het assessment
Ja opa!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kans dat je in een kwartiertje tijd veel posters trekt met een topic over Mozambique is natuurlijk niet groot. Gun het wat tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |