UIO's boek of Harry Potter?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:44 schreef Hik het volgende:
Ik wil naar huis. Ik wil met mijn boek in bed kruipen (ik heb een leuk boek en krijg echt zo'n wintergevoel van dit weer)![]()
Toch wel in het Spaans he?quote:
Indeed. Ik had vanmorgen een afspraak met (dacht ik) 2 mensen van een HBO-instelling, zaten er plotseling 12 man/vrouw die blijkbaar niets te doen hadden en het wel leuk leek om een presentatie te zien. En maar oeverloos discussieren die onderwijsmensen, en maar koffiedrinken.quote:
Waarom zou ik als het origineel in het Portugees is?quote:
Maak jij dan nooit een vergaderbingo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Litman het volgende:
Het favoriete woord in onderwijsland is trouwens 'paradigma' heb ik ontdekt, vooral in combinatie met 'verschuiven' heb ik het zeker 30 keer gehoord.![]()
Dit was echt specifiek voor onze afdeling. Eén keer een vergadering opletten en aantekeningen maken en daar heb je dan jarenlang plezier van!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik mis Win-Win situatie
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
Waarom zou ik als het origineel in het Portugees is?
(Hoewel: ik heb ook de Da Vinci Code in het Spaans gelezen)
Ik heb nog wel ergens een engelse bullshit-bingo liggen, maar een nederlandse had ik nog niet. Ik heb die van jou even uitgeprint (met uw welnemenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
[..]
Maak jij dan nooit een vergaderbingo?
Ideaal tijdens slepende monologen van afdelingshoofden met veel stopwoorden.
Ik heb deze een keer gemaakt:
[afbeelding]
Ik ken een bedriif waar ze een aantal consultants van een bedrijf waar ik de naam niet van zal noemen (CMGquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef DutchTrain het volgende:
de bekende UNOX reclame:
"Als we overnight willen deliveren dan moeten we toch een deel van de bussiness outsourcen. Het lijkt me goed om nog even te levellen, ik ga nu lunchen."
zo praten ze hier dan weer niet
Ja, dat is echt verschrikkelijk, ik had vroeger al een hekel aan die uitzendmiepjes die heel blij 'Hoi [voornaam], ik heb nu echt een héle leuke baan voor je' riepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Hik het volgende:
Ik ben blij dat mijn werkje zoveel aftrek vind!![]()
Engelse termen komen eigenlijk allemaal van mijn baas. De rest van de afdeling is veel te bejaard voor zulke snelle kreten!![]()
"De lopende rekeningen"![]()
![]()
Briljant!
Consultants zijn![]()
Mooie truukjes ook altijd, zoals 36x in één zin je naam noemen... Tjonge, wat voel ik me speciaal!![]()
Ja hoor je mag als Nederlander gewoon naar binnen. 't IJ is ook leuk, maar daar moet je geloof ik reserveren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef DutchTrain het volgende:
Ja. zo'n idee had ik ook al.. maar mag je tegenwoordig bij de Heinekenbrouwerij als Nederlander naar binnen dan (anders moeten we naar 't IJ, wat natuurlijk ook helemaal niet erg is)
En als dresscode: de toerist, en vervolgens iedereen op straat vragen: "can you tell me the way to this coffeeshop" en uiteraard bij elke straathoek roepen: "wow, isn't it fantaaaaastic" .
Even serieus: kom maar met een voorstel in het meet-topic, ik had al aangeboden om een wandeling te verzorgen over Java, KNSM en Borneo, maar dat is wellicht niet zo interessant. Een stadstour als toerist lijkt me wel leuk. Ondanks dat ik dat al vele malen met buitenlandse studenten heb gedaan.
O god... heb je die Standupper gezien bij Comedyfactory?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Litman het volgende:
Ja, dat is echt verschrikkelijk, ik had vroeger al een hekel aan die uitzendmiepjes die heel blij 'Hoi [voornaam], ik heb nu echt een héle leuke baan voor je' riepen.
Das wel een goeie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:52 schreef Litman het volgende:
Het is ook leuk om Japanse toeristen lastig te vallen, met de vraag of ze even een foto willen maken.
Jammer...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:02 schreef DutchTrain het volgende:
en je kan alles van me zeggen, maar ik zie er niet echt uit als een gemiddelde Spanjaard of Italiaan.
*Mental note maaktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Hik het volgende:
36x in één zin je naam noemen... Tjonge, wat voel ik me speciaal!![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:54 schreef Hik het volgende:
[..]
O god... heb je die Standupper gezien bij Comedyfactory?![]()
Ging ook zo'n intercedente nadoen...
"I immediately had to think of you: picking fruit in Tjuana! 3 dollars an hour!!!!"
or:
"We sold you to a brothel in Thailand... It has FREE PARKING"
![]()
32 lentes jong...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Bridgen, gut... ik wist niet dat er ook 65+ers in de zaal waren...![]()
Kamperen. In Emmeloord.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Noem het maar geen succes k_man: [Wedstrijd] Campingreviews
Och, ik denk dat ze daar niet eens van opkijken. Japanners zijn én beleefd én fotograferen graag. Dus als jij op de foto wilt, dan mag jij best op de foto.quote:
'Quick and dirty'quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Dit was echt specifiek voor onze afdeling. Eén keer een vergadering opletten en aantekeningen maken en daar heb je dan jarenlang plezier van!![]()
Dus we kunnen vaker een CMT verwachten die post vanuit Lima?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik krijg binnenkort een flinke promotie op het werk.$$$
Van de ene kant wel, andere kant niet. Het is een extra dagje vrij en het is handig in te plannen. Tot donderdag vrijnemen en je ADV-dagen op vrijdag en maandag zetten, dan hoef je dinsdag pas weer te beginnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee maar die verplichte ATV dag is wel lekker met plannen
kun je mij bijles geven a.u.b.:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:09 schreef Hik het volgende:
(..) ... en tevens voorlopig einde van mijn cursus "Organiseren met Brazilianen"...![]()
(..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |