De mijne is al doodgebloed, ook omdat ik nu vreselijk productief bezig ben natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja opa!
(Ik voelde me even miskend naast flipsen...)
Huh hoezo vroeg, jij zit toch in Buenos Aires? Vroeg op de avond of zo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier is het vroeg
Nee! Scheer je weg, kutnewbiequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef DonVincenzo het volgende:
Hai, is dit de goede topic om vragen te stellen?
Dat is dan wel vroeg hoor, in BsAs. In ieder geval ruim voor etenstijd (diner)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:34 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Huh hoezo vroeg, jij zit toch in Buenos Aires? Vroeg op de avond of zo?Want 02.40 in Nederland is 21.40 in Argentinië (vijf uur vroeger).
Kijk hier: [Overzicht centrale topics] Landen, streken en stedenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:32 schreef DonVincenzo het volgende:
Hai, is dit de goede topic om vragen te stellen?
Is d'r al eens iets gepost over reizen door de -stan landen? Uzbekistan, Kazachstan, en zo?
Die van die appelmeiskes die hoeft niet meer, die zijn terecht (foto volgt later)quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef k_man het volgende:
Alweer bijna vol....
Tijd voor een nieuwe titel?
ik ben ook niet echt inspiratievol op dit moment...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:12 schreef k_man het volgende:
Wat suf trouwens dat topics waar je wél in gepost hebt, niet terugkomen in je AT als die post al een tijd geleden is.
banaan-vragen in komkommertijd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef flipsen het volgende:
HTL 45 - Voor antwoord op al je banaan-vragen
Ja, das toch stom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef DutchTrain het volgende:
Alles tot aan 1 januari dit jaar komt terug in je postgeschiedenis / active topics. De rest zul je met de search terug moeten vinden...
*ook sig aanpassen gaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
** Florence *** Jemen *** Keulen *** Lille *** Antwerpen
ja, ik hoop ook op een beetje fototechnisch mooi weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:57 schreef Hik het volgende:
Ik ben voor de BLING-BLING van Dutchtrain! (natuurlijk, ik ben een vrouw)
En wordt hier nog een beetje geduimd voor goed weer op zaterdag? Als ik me een beetje in m''n kleine pakkie sta uit te sloven?!![]()
Als je dit topic een week eerder had geopend hadden we wel leukere reacties gehad denk ik, maar ik wacht nog af totdat iemand iemand anders naar de maan of verder stuurtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo wakker geloof ik...
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?![]()
whehehehequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo wakker geloof ik...
Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?![]()
Waar anders dan naar de camping;quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef k_man het volgende:
Oeh, wel lef, dat topic.![]()
En waar moet ik dan echt eens heen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:26 schreef Hik het volgende:
Overigens had ik alleen maar nobele bedoelingen met dat topic, maar heb ik nu een viskneus te pakken die denkt dat ik een vent ben...![]()
The Horror!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar anders dan naar de camping;
verruil dat maatpak voor een campingsmoking, die van Bommels voor een een paar echte sneakers en bekijk de wereld eens vanaf 0 meter NAP als je wakker wordt.... Bekijk eens de simpele architectuur van een boomhut en verbaas je erover dat je in het bos gratis bessen en appels kunt plukken.
OK, ik zal het vanavond verder uitwerken in het andere topic, als Hik dat al niet doet.
ja maar deze wel, en daar ging het omquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef Hik het volgende:
Ja, als iedereen hier een beetje gaat zitten posten wat-ie wellicht misschien vanavond in dat andere topic gaat posten, komt dat andere nooit vol natuurlijk!![]()
Ik mag ook graag een potje domino'en met spanjaarden, of backgammonnen met grieken of turkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef DutchTrain het volgende:
Flipsen zou ik overigens naar een camping in Torremolinos, of Zuid Frankrijk sturen, alwaar hij met de plaatselijke Nederlanders tot laat in de avond kan bridgen. Mocht ie dat zat zijn, dan is er altijd nog bingo in de kantine of is er vast wel iemand te vinden met yahtzee of scrabble.
Niet huilen meissie... vanavond kijk ik wel even verder.. ik begin hier ook aardig overwerkt te rakenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef Hik het volgende:
Het SeLang-Hik-kliekje, de rest doet niet mee...![]()
Vandaar de post in het verkeerde topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik begin hier ook aardig overwerkt te raken
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:09 schreef DutchTrain het volgende:
Het vervolg op:
HTL #44 - Allemaal op schoot bij ome UIO
De volgende vragen zijn aan de orde:
Wie stuurt wie waar naar toe en waarom?
=> Waar moet TRV-er "X" écht eens heen?
Wie komen er op de Tapas-meet en wat gaan we doen?
=> Tapasmeet! De Travelversie.
Wanneer stopt het met regenen?
=> www.nu.nl/weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |