Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.quote:Ik wilde nog even goed kijken, maar haar profiel is al verwijderdZe was net een kwartier koud binnen
![]()
Niet dat dit onmogelijk is natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
UncleFunk schreef:
[..]
Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week welquote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, leuk. Blijkbaar is er behoefte aan, en er komen nog telkens nieuwe mensen bij.
nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Kemania het volgende:
Is lexa.nl als onbetaalde klant een beetje interessant?
Het komt vanzelf goed, we gaan elkaar gewoon lekker peptalken enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week wel
okay, tnxquote:Op zondag 10 juli 2005 23:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komen
Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.quote:
ja, daar heb je wel gelijk in... zit nog even in dubioquote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.
En aan hoeveel euro/maand moet ik dan denken?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:08 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, bij alle datingsites moet je wel betalen als je er meer mee wilt doen. Ik heb het ook gewoon 1 maandje betaald, in die maand een aantal mensen leren kennen op msn die ik heb toegevoegd en na die maand dan delete ik me profiel en ga ik iets anders proberen
ah is te overzien dan, mits je succes hebt (of iig een enkele date)quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
wow, das idd wel lullig jaquote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Sylvana het volgende:
wow, 230 berichten in 5 dagen is echt veel zeg!
dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)quote:Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
haha, volgens mij is dat standaard voor vrouwen. Allemaal hopeloze mannen die iedere vrouw proberen te "versieren" en als je dan serieus bent....quote:Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Jehquote:
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)
Haha, dan zoeken die jonge mannen volgens mij gewoon een oudere vrouw om mee te pronken, om te zeggen hoe stoer dat is enzo, dat ze een oudere vrouw kunnen krijgen, want hun gedrag komt niet echt overeen met wat ze dan zeggen te willen neequote:Op zondag 10 juli 2005 23:32 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.
Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine![]()
De oudere mannen zijn vaak wel creatief wat hun berichten betreft, zoeken een lief knap meiske om mee te pronken denk ik, maar helaas, ik moet niks van oudere mannen weten![]()
Ja, maar ze zijn in ieder geval niet te zuinig met hartjes en berichten, da's ook wel weer een positief fenomeen toch.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
haha, volgens mij is dat standaard voor vrouwen. Allemaal hopeloze mannen die iedere vrouw proberen te "versieren" en als je dan serieus bent....
Maar goed, wat is oud en hoe lang ben je
Opzich wel, ik ben altijd en overal kieskeurigquote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn in ieder geval niet te zuinig met hartjes en berichten, da's ook wel weer een positief fenomeen toch.
(Bouwjaar 74 en 1.81)![]()
Dat is dus niet zo... je ziet niet altijd wat je krijgt... Hooguit lichaam, is zeker te doen voor een avond, maar ik wil altijd iemand eerst leren kennen, maar goed, dat ben ikquote:Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:
Echte surrogaat voor "echt" persoonlijk contact. Toch zielig, al die breezergirls en "hopeloze" huisvrouwtjes die effe lekker van die hopeloze sukkels willen opgeilen om effe uit die "sleur" van alledag te zijn...Nee, ik houd het bij de kroeg, WYSIWYG!
Gelukkig dan maar, dat ze je type niet is! Bespaart je een hoop tijd & geldquote:Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Opzich wel, ik ben altijd en overal kieskeurigMet dit soort zaken ook dus! Maar goed, ken het gevoel... interesse berichtje van een meid uit Groningen.... ik woon 200+ km verder op
, plus ze was niet mijn type
Ik ben trouwens uit '80 en 204cm en ik val op oudere vrouwen en ik vind het vreemd dat je niet 4 keer per week gaat stappen en breezers drinkt
Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo... je ziet niet altijd wat je krijgt... Hooguit lichaam, is zeker te doen voor een avond, maar ik wil altijd iemand eerst leren kennen, maar goed, dat ben ik
Zo ben ik ook hoor, ik hou er ook niet van om iemand uit de kroeg op te pikken, ik leer ook liever iemand eerst wat beter kennen en ga niet alleen op uiterlijk af, wat in een kroeg wel vaak ( meestal) gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo... je ziet niet altijd wat je krijgt... Hooguit lichaam, is zeker te doen voor een avond, maar ik wil altijd iemand eerst leren kennen, maar goed, dat ben ik
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen interesse had, ze was ook nogeens 19.....dus....beetje jongquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, dat ze je type niet is! Bespaart je een hoop tijd & geld
Interessebericht van iemand die 200 km verderop woont... en die dan wel eens een keer met je naar de bios wil of zo, da's ook al zoiets he...... wat doe je daarmee.
een basketballer!
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...
ik woon in zwolle ben 18, daten?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)
Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijkquote:Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik hou er ook niet van om iemand uit de kroeg op te pikken, ik leer ook liever iemand eerst wat beter kennen en ga niet alleen op uiterlijk af, wat in een kroeg wel vaak ( meestal) gebeurd.
Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
Ik ben al vaak genoeg gekwetstquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!
nee inderdaad, heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.
Ja, als ik naar de kroeg ga is het om lol te hebben en te ouwehoeren met vrienden. En dat is het dan oo wel... ik loop niet de hele avond achter vrouwen aan te hobbelenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee inderdaad, heb je helemaal gelijk inIk vind het hartstikke leuk om met vrienden naar de kroeg te gaan, maar niet om daar te gaan daten ofzo
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Herkauwer het volgende:
Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijkVooral als je te kieskeurig bent, maar goed. Het komt allemaal een keertje goed
Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben al vaak genoeg gekwetstDaarom probeer ik het nu op deze manier
dank je welquote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!
Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact afquote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntendaar moet je je echt overheen zetten en dan er voor gaan! Makkelijker gezegd....................
van de week ben ik wel weer een keer in Zwollequote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef NehcslowZ het volgende:
Café/discotheek vind ik juist ideaal, je krijgt snel contact. Maar voor lange relaties is het niet wat neeEigenlijk moet je die gewoon tegen het lijf lopen en dat gebeurd ook wel. Heb geduld.
hahaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van de week ben ik wel weer een keer in Zwolle![]()
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact af
iets mailen over jezelfquote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
haha wat moet ik mailen dan? msn is toch veel makkelijker
Ik spreek ze idd op msn en als ik dan achter minpunten kom dan zeg ik gewoon dat ik dat minpunten van hem vind, maar kijk eerst wel verder naar wat zijn pluspunten zijn en als zijn pluspunten overheersen dan hou ik gewoon contact en als zijn minpunten overheersen dan zeg ik eerst dat het niets gaat worden en als ze dan beledigd zijn en vervelend gaan doen dan block ik ze jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenmaar hoe doe jij dat? Ik neem aan dat je ze dan op MSN spreekt. Zeg je het gewoon, of block je ze meteen? De pubermannetjes zijn snel beledigd als je voorzichtig en tactvol probeert uit te leggen dat ze vanavond echt niet mogen langskomen. Met de volwassenere types kun je meestal gewoon open bespreken of die klik er is of niet.
lol, voeg me dan maar toe op msnquote:Op maandag 11 juli 2005 00:13 schreef NehcslowZ het volgende:
sorry begin ik niet aan, ga mezelf niet verkopen
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:32 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.
Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine![]()
Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:49 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.
Komt me allemaal heel bekend voor, zeker die skihutters die zich presenteren met een foto waar 5 personen op staan. Jij moet raden waar hij staat, biertje in zijn hand heeft en waarmee hij de indruk wil wekken dat "hij van het leven geniet".
btw: ik ben 1m83, je moet wel erg lang zijn als sommige mannen 25 cm kleiner dan jij kunnen zijn. (heb nog niet gelezen hoe lang je bent)
oh ik zie het, je bent 1.81...dus dan reageert er iemand op je van 1.58 of zoiets?
Ik heb 't vermoeden van wel, maar heb er nog nooit cijfers van gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef GF het volgende:
Klopt mijn vooroordeel dat er op zo'n site vooral mannen zitten die (actief) op zoek zijn?
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Maar goed, als je zelf nog bij je papa en mama woont, is dat wel een beetje triest om te zeggen inderdaad.
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek is dat eigenlijk, dat je als vrouw geen man wilt die kleiner is. Ik heb het ook hoor, maar ik ben zelf gelukkig niet zo lang. Dat maakt mijn doelgroep groter.
Ergernis die ik ook al meerdere keren heb geuit. Blijft hoogst irritant.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:39 schreef UncleFunk het volgende:
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.![]()
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoekenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoeken
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen die WO volgen dit oplossen?![]()
Altijd grappig om dit te horen omdat vrouwen toch vaak streven naar meer gelijkheid! En toch in een relatie dat niet altijd willen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.Gelijk niveau is ook oké, maar ik heb liever een man die 'superieur' is op bepaalde vlakken.
Dat komt overigens ook omdat veel mannen moeite hebben met sterke hoogopgeleide vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.
Dat zegt mijn beste vriendin ook altijd (die doet tegenwoordig trouwens ook aan datingsitesquote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.Gelijk niveau is ook oké, maar ik heb liever een man die 'superieur' is op bepaalde vlakken.
Tja, dat lijkt mij al erg, en ik ben 19. "Wel stil zijn hoor, want papa en mama liggen te slapen."quote:Op maandag 11 juli 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.
Ik dacht juist dat jij ging voor superieur op alle vlakken.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mja, ik (28) heb op het moment een vriendje dat 5 jaar jonger is en die idd tijdelijk weer bij zijn ouders zit. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel even wennen was, maar hij is leuk genoeg om me aan te passen. En hij heeft leuke ouders, die ook nog eens vaak buiten de deur zijn, dat scheelt ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.
Daarom zet ik het tussen haakjes. Maar het is feitelijk wel zo. Ik wil een man die intelligenter, verbaal sterker, fysiek sterker en dominanter is dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
Dat zegt mijn beste vriendin ook altijd (die doet tegenwoordig trouwens ook aan datingsites) Ik kan me daar weinig bij voorstellen: ik wil gewoon graag op de meeste vvlakken gelijkwaardig zijn aan d eman met wie ik ben. "Superieur" vind ik ook zo'n rotwoord
Tja, eigenlijk wel. Behalve stofzuigen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht juist dat jij ging voor superieur op alle vlakken.
Ik niet, ik wil wel iemand met wie ik een beetje kan sparren en waarik niet over heen wals. En op zijn tijd mag ie best dominant zijn, als het maar niet te vaak isquote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom zet ik het tussen haakjes. Maar het is feitelijk wel zo. Ik wil een man die intelligenter, verbaal sterker, fysiek sterker en dominanter is dan ik.
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef suikerzoet het volgende:
Wat je ook vaak tegenkomt: In hun profiel hebben ze WO ingevuld, maar hun tekst staat vol met spel- en grammaticafouten![]()
Ja, die mensen zijn gewoon zielig. Maar goed, het is maar waar je op kickt. Er zijn er ook gewoon bij die gewoon geen Nederlands kunnen, dat zegt dan wel weer genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.
Ik denk dat dat voor jou wel goed is, zo'n erg dominante man. Je hoeft het niet zo te beperken, toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil wel iemand met wie ik een beetje kan sparren en waarik niet over heen wals. En op zijn tijd mag ie best dominant zijn, als het maar niet te vaak is
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.
Het zal wel doorgeslagen onzekerheid zijn. Een poging uit pure wanhoop. Als je jezelf niet goed genoeg vindt, hang je maar een lulverhaal op, zoiets?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?
Zoals heiden6 reeds postte: het is een poging uit wanhoop. Ze willen zich aantrekkelijker maken dan dat ze zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?
Doet iedereen dat niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zoals heiden6 reeds postte: het is een poging uit wanhoop. Ze willen zich aantrekkelijker maken dan dat ze zijn.
haha, jezelf een beetje proberen te verkopen he!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Die zin is niet goed geformuleerd bij nader inzien. Ik beaam dat iedereen zich wel beter voordoet dan dat hij/zij is. Maar dat je gaat liegen over bijvoorbeeld je opleidingsniveau en goede baan is puur bedrog.quote:
Ja dat is heel wat erger.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:30 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die zin is niet goed geformuleerd bij nader inzien. Ik beaam dat iedereen zich wel beter voordoet dan dat hij/zij is. Maar dat je gaat liegen over bijvoorbeeld je opleidingsniveau en goede baan is puur bedrog.
Nee. Als je dat niet nodig vindt, bijvoorbeeld.quote:
't zou me niet verbazen als een fors gedeelte van de mannen daar inderdaad moeite mee heeft. Wat helaas een beetje vervelend voor jullie is, is dat de mannen die daar geen moeite mee hebben vaak worden geclassificeerd als 'doetjes' en dus niet interessant zijn. Het groepje dominante mannen die dat wel trekken en hoogopgeleid zijn en verbaal sterker en nogwateisen wordt dan wel erg schaars.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat komt overigens ook omdat veel mannen moeite hebben met sterke hoogopgeleide vrouwen.
Vrouwen zijn te veeleisend geworden. Als je afgaat op een groot gedeelte van de profielen van Relatieplanet, willen ze een man die lijkt op een zelfbouwcomputer. Als je harde schijf niet van Western Digital is, hoeven ze je niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
't zou me niet verbazen als een fors gedeelte van de mannen daar inderdaad moeite mee heeft. Wat helaas een beetje vervelend voor jullie is, is dat de mannen die daar geen moeite mee hebben vaak worden geclassificeerd als 'doetjes' en dus niet interessant zijn. Het groepje dominante mannen die dat wel trekken en hoogopgeleid zijn en verbaal sterker en nogwateisen wordt dan wel erg schaars.
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor jou wel goed is, zo'n erg dominante man. Je hoeft het niet zo te beperken, toch?![]()
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan wel wat onder de duim houden gebruiken, bedoel je
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat de eisen van vrouwen samenhangen met macro-economische kengetallen als welvaart, persoonlijke economische vrijheid en nog zo wat dingetjes. De juiste partner vinden is als het trekken van een lot uit de loterij: als je maar lang genoeg meedoet trek je allicht een keer de hoofdprijs. En als je rijk genoeg bent, dan kun je 't je veroorloven om wat langer door te spelen. Maar wie weet trek je nog wel een grotere hoofdprijs als je doorspeelt. Wie weetquote:Op maandag 11 juli 2005 11:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn te veeleisend geworden.
UHUH daarom ben ik er ook voor jequote:Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan wel wat onder de duim houden gebruiken, bedoel je
Misschien is Hendrik Lenstra iets voor haar?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone).
De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoetenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:33 schreef joshus_cat het volgende:
Neemt niet weg dat vrouwen soms wel een heel fors eisenpakket hebben. In mijn eerste reactie zat ik eigenlijk te denken aan een kennis van me (beta-vrouw) die op zoek is naar een arrogante beta (minimaal dr. ) met 'sociale vaardigheden' en een ontzettend goed uiterlijk (type T-bone). Nou, da's zoeken naar een speld in de hooiberg, natuurlijk, plus dat 't nog maar de vraag is of hij genoegen zou nemen met *haar*. Zeker omdat ze al 32 is en de eierstokken op springen staan![]()
Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagdquote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
De eerste bèta met sociale vaardigheden moet ik nog ontmoetenHet leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo'n goeie he. Geldt natuurlijk ook voor de mannen. Ze willen 't liefst toch een type fotomodel, zónder enige emotionele bagage, bij voorkeur goed opgeleid en nog maagdAch zo kun je uren doorgaan, realistisch is het allemaal niet, maar wel zo vermakelijk.
Ik nam aan dat de overdreven toon in mijn tekst wel duidelijk was? Natuurlijk zijn niet alle mannen zo! Maar op zo'n site als relatieplanet kom je er wel een hoop tegen. Dan denk ik wel eens, die vinden nooit iemand op deze manier.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik generaliseer met mijn opmerking hiervoor, maar jij ook. Wat je zegt, geldt echt niet voor iedere man. Ik heb geen fotomodel nodig, ik wil een lieve vrouw die leuk is. Leuk staat niet gelijk aan mooi.
Ze maken gebruik van een handig truucje: Door te roepen dat iets zo is gaan anderen er op het eerste gezicht al snel van uit dat dat ook zo is.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het leuke is dat die veeleisende vrouwen zelf regelmatig niets te bieden hebben.
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat die veeleisendheid ook een vorm van onzekerheid is. Misschien willen ze onbewust geen relatie.
Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Weet ik veel, ik roep maar iets. Ik constateer alleen dat een enorm eisenpakket de kans op een relatie verkleint. Je stelt jezelf dan niet echt open, heb ik het idee... Ik had vroeger ook allerlei eisen. Eisen die ik nu heb laten vallen. Toen ik ze nog wel had, was ik niet klaar voor een relatie. Nu denk ik dat wel te zijn. Ik vermoed een soort onbewust mechanisme.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:47 schreef MouseOver het volgende:
Oei, zou dat ook voor veeleisende mannen gelden denk je?
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je je muurtje overeind houdt, dan wil je dus geen relatie. Dat gaat immers niet samen.
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef suikerzoet het volgende:
Gaat in principe niet samen nee, als je van plan bent om het eeuwig overeind te houden. Maar veel mensen hopen wel iemand tegen te komen die kan helpen om 't af te breken. Je merkt wel dat het leggen van contacten soms moeizaam verloopt daardoor, men kan zich letterlijk geblokkeerd voelen. Mensen worden op afstand gehouden terwijl men toch snakt naar contact of intimiteit. Ligt er ook aan wie die persoon tegenover zich heeft. Niet iedereen is bereid om zoveel moeite te doen om er doorheen te kunnen prikken.
Zeker niets mis mee!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Wat een antroposofisch gelul. Er is niets mis met kieskeurigheid.
Daar is ook niets mis mee. Ik heb het niet over mensen die in een bepaalde richting zoeken, ik heb het over mensen die een enorme eisenlijst aandragen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.
Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Ik denk dat door datingsites af te schuimen de marktplaatsreeks makkelijk te overtreffen is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:08 schreef Logician het volgende:
is dit een ála marktplaats.nl sukkels topic?!![]()
![]()
Ik denk zelfs dat die groep de overgrote meerderheid vormt. De onzekerheid straalt van 90% van de profielteksten af. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is om in die staat een relatie te beginnen. Dan wil je namelijk dat de ander jou gelukkig gaat maken en dat is een onmogelijkheid imo.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt mequote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zelf niet zo heel veel eisen. Heb ook niet in me profiel gezet waar ik op val en waar ik op afknap, want dat is heel verschillend bij mij. Bij de ene persoon kan ik op iets afknappen en als iemand anders het doet vind ik het niet erg. Ik heb alleen bepaalde eisen qua leeftijd en woonplaats enzo, verder qua uiterlijk enzo maakt het me niet echt uit![]()
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:38 schreef Logician het volgende:
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt me
Nee dus. Fietsen en knuffelen.quote:Ik wil een vaste relatie en zoek een leuke meisje
die dingen met mij willen doen bv fietsen, knuffelen, en nog veel meer en veder moeten jully er maar achter komen
jij snapt hetquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?
mwah lijkt me wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiNharige mannen van 1 meter 86 komen?
2 leukere dingen kan ik me niet bedenken op een lome warme zomerdag =)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Prachtig geschreven weerquote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
Ik ben er allang van overtuigd dat IQ geen selectievoordeel is. Je moet net IQ genoeg hebben om jezelf niet voortijdig om zeep te helpen door allerhande stommiteiten, en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Af en toe baal ik ervan niet zo simpel te zijn..
Ignorance is bliss. Er zijn denk ik relatief weinig mensen met een IQ van onder de 100 die moeite hebben met het vinden van een geschikte partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef joshus_cat het volgende:
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.
Je moet ook niet gaan zitten wachten. Zelf actie ondernemen, dat werkt het best!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf wel aangemeld, maar na één reactie geen andere gehad.![]()
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?quote:Hallo ik ben menno
ik zoek een vriendin om
gezellige ding mee te doen
byv bois
groeten menno koppenol
Heel wat, want ik krijg ze nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?
Ja, ze zijn fijn daaro. Ik had een heel mooie foto van mezelf, hartstikke scherp en die mocht niet. Ze weigerden me te vertellen wat er mis mee was.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef Sylvana het volgende:
ik had een webcamfoto ingestuurd om als foto bij me profiel te doen en nou is hij afgekeurd, omdat me gezicht er niet goed op te zien is, maar ik vind zelf dat het best te zien is, wat een zeikerds zeg
Ik heb geen idee. Ik vermoed dat mijnheer niet eens weet wat het Franse woord 'bois' betekent.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:51 schreef frederik het volgende:
lupa, krijg je nu al afspraakjes aangeboden in de bosjes?
en welke? de bekende franse bois de bologne?
Hehehe als we zo gaan beginnen dan heb ik er ook nog wel een paar!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[Blah]
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?
Ik krijg vrij weinig reacties. Ongeveer driekwart bestaat uit dit soort idioterie.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef suikerzoet het volgende:
Hehehe als we zo gaan beginnen dan heb ik er ook nog wel een paar!
De vraag is, zouden zij nu echt verwachten een positieve reactie te krijgen?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik krijg vrij weinig reacties. Ongeveer driekwart bestaat uit dit soort idioterie.
Ik heb geen idee. Ik vermoed dat het gewoon niet al te snuggere types zijn. Ik vraag me ook af of ze kunnen lezen. Als ze mijn profiel zouden lezen, weten ze dat het weinig zin heeft om te reageren.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef UncleFunk het volgende:
De vraag is, zouden zij nu echt verwachten een positieve reactie te krijgen?
quote:Hey (...),
Zojuist kwam ik je profiel tegen tijdens het grasduinen op deze site. Je sprak me direct aan vanwege de leuke, volledige profieltekst. Je lijkt me een meid die zeer zeker geschikt zou zijn voor mij. Je bent precies het type dat ik hoopte te vinden.
De eigenschappen die je over jezelf vertelt, gaan ook voor mij op. Op eentje na dan, want ik ben niet sportief. Ik vind het een pluspunt dat je een huismus bent. Zo nu en dan leuke dingen doen is niets mis mee, maar iedere week in de discotheek staan te beesten spreekt me totaal niet aan. Je zult in mij een romantische jongen vinden waar je lekker bij in z'n armen weg kunt dromen.
Laat maar horen wat je van me vindt, hetzij via een mailtje, hetzij via een geen-interesseberichtje.
Liefs,
(...)
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtjequote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind alleen je eerste alinea een beetje overenthousiast. Dat kan afschrikken. Verder vind ik het een aardig mailtje.
Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruikenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Niet zo ergquote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruiken
Dat doe ik dus ook niet, alleen bij profielen die ik heel erg leuk vind.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.
quote:
quote:hee
ik ben een hee en ik wil samen er met jou over nadenken.
groetjes pxxxx
quote:mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveeltquote:
Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef suikerzoet het volgende:
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveelt
Ah, jij bent 3 jaar jonger. In jouw categorie zijn ze nog niet zo wanhopig!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:11 schreef suikerzoet het volgende:
-knip-
Had je kans gegrepen!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef MouseOver het volgende:
Best een leuke meid, daar niet van, maar ze was 15.
dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vondquote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ben eens uitgescholden door een meisje omdat ik haar mailtje had gelezen en niet gelijk had gereageerd. (je kunt zien of een berichtje wel of niet gelezen is).
Best een leuke meid, daar niet van, maar ze was 15.
neuhquote:
Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Sylvana het volgende:
dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vond
ja, dat denk ik ook ja, maar toch jammer, want de meesten kwamen uit Deventer, en die wilde ik dus juist zo graag leren kennenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.
Deventer, daar ben ik ontmaagdquote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef thabit het volgende:
Deventer, daar heb ik lang geleden een keer een date gehad.
Of het is zo saai dat men zich nergens anders meer mee bezighoudt, dan het aangaan van de date en de daad.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef thabit het volgende:
Er gebeurt zo te zien heel wat in Deventer. Zou je op het eerste gezicht niet zeggen.
Een heel goed punt. Eerst een paar regeltjes, en als je dan een leuke reactie terugkrijgt zie je wel weer verder. Ik heb zo'n grafhekel aan koetjes en kalfjes dat ik vragen over werk of studie al helemaal iets vindt voor als je elkaar al een paar keer gezien hebt.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.
Dat je na een uur half slapend om de tafel hangt, al horende 'dus die nieuwe man van m'n moeder mocht ik eigenlijk net zo min als de vrouw van mn vader'.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel belangrijk om een paar dingen te weten, zoals leeftijd, studie/werk, (hoeft echt niet helemaal precies uitgelegd te worden) hobbies en woonplaats, maar ik hoef echt niet gelijk zijn hele levensverhaal te kennen ofzo
Inderdaad, daar zit ik dus echt niet op te wachtenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat je na een uur half slapend om de tafel hangt, al horende 'dus die nieuwe man van m'n moeder mocht ik eigenlijk net zo min als de vrouw van mn vader'.
Ha, denk je dat ik zulke gasten iets stuur? En als ze de tijd nemen om mijn profiel te lezen dan zouden ze eigenlijk heel goed moeten begrijpen dat ik niet op zulke berichten zit te wachtenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Als ik trouwens zo'n mailtje zou krijgen als die voorbeelden hierboven, zou ik het direct weggooien of misschien heel kort beantwoorden. Maar dat gebeurt me eigenlijk nooit. Dat komt denk ik omdat ik zelf nooit mensen met zo'n uitstraling in hun profiel of op hun foto nooit wat stuur, en mijn profiel zo'n simpele ziel waarschijnlijk ook niet aanspreekt.
Waar ik een hekel aan heb is aan zo'n geforceerd kruisverhoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel belangrijk om een paar dingen te weten, zoals leeftijd, studie/werk, (hoeft echt niet helemaal precies uitgelegd te worden) hobbies en woonplaats, maar ik hoef echt niet gelijk zijn hele levensverhaal te kennen ofzo
dat doe ik ook niet hoor, maar meestal kom je vanzelf wel op die onderwerpenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar ik een hekel aan heb is aan zo'n geforceerd kruisverhoor.
Niet iedereen beheerst dat. Bij sommige mensen wordt het al snel een soort van kruisverhoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet hoor, maar meestal kom je vanzelf wel op die onderwerpen
Een kruisverhoor is idd niet echt leuk, maar als je gewoon gezellig aan het chatten bent dan kom je meestal al wel veel te weten
tja, daar kan ik dus echt niet tegen, om dan de hele tijd " en jij?" te moeten vragen enzoquote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet iedereen beheerst dat. Bij sommige mensen wordt het al snel een soort van kruisverhoor.
Ja, dan vind ik ook bloedirritant. Net zoals van die mensen die uit zichzelf niets vertellen, waar je alles uit moet trekken. Al is het ook weer irritant als ze echt alles over zichzelf gaan vertellen en je er nauwelijks tussenkomt. Eigenlijk is het nooit goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, daar kan ik dus echt niet tegen, om dan de hele tijd " en jij?" te moeten vragen enzo
ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor isquote:Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dan vind ik ook bloedirritant. Net zoals van die mensen die uit zichzelf niets vertellen, waar je alles uit moet trekken. Al is het ook weer irritant als ze echt alles over zichzelf gaan vertellen en je er nauwelijks tussenkomt. Eigenlijk is het nooit goed.
*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de klik. *klik*![]()
Het valt mij wel op dat veel mensen dat maar raar vinden. Hoe denkt men daar hier over? Willen jullie direct alles weten, of zie je gewoon wel hoe dat gaat?![]()
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Da's aardig in de buurt. Maar dat terzijde.quote:
waar woon jij dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Günther het volgende:
[..]
Da's aardig in de buurt. Maar dat terzijde.
Groetjes,
Günther.
Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
Ik heb gewoon geen fotoquote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.![]()
Ik heb geloof ik iets gemist?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef Günther het volgende:
Weliswaar dat ze me verder onder wilde kotsen
Wat mij betreft zou je ook gewoon mogen stellen 'een normaal, leuk gesprek'.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.
Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.![]()
[quote]Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.
Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.![]()
En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.![]()
Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.quote:Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.![]()
Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.quote:
Moet een ehm "naar" moment geweest zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef Günther het volgende:
[..]
Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.
Groetjes,
Günther.
Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.
Mijn ego overstijgt mijn verlangen om antwoord te krijgen. Dat scheelt.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Moet een ehm "naar" moment geweest zijn
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.![]()
Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie..
Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...quote:Ik ben net zoals de meesten hier niet "op zoek".... maar gewoon net zo nieuwsgierig als jij. Ik kan me prima vermaken, alleen of met vriendinnen/ vrienden. Maar het lijkt me ook wel weer lekker om eens echte passie te voelen......
Ik ben niet op zoek naar iemand die mijn leven in wil vullen,
't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:19 schreef heiden6 het volgende:
Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.
Lekker laid-back.![]()
Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.quote:Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.
Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.quote:Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om met iemand af te spreken die je niet aantrekkelijk vindt? Doe je dat dan 'ondanks', of meer omdat je denkt dat misschien 'nog wel te doen is'. Met een mentaliteit als een van die zul je echt nooit wat bereiken volgens mij, maar misschien zit het anders.
Lozen? Bewaren. D'r is altijd wel iemand te vinden met nog minder principes dan jij.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!![]()
Als ik nuchter ben heb ik principes. En als ik dronken ben kom ik alleen studenten tegen. Dus dat is makkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!![]()
Tja, dat zal best wel, maar daar kan ik me nou echt niet druk over maken.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.![]()
Dat kan, ja. Maar goed, ik ga uit van de regel en niet van de uitzondering.quote:Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.
Dat is wel zo, maar waarom zou ik op stap gaan met iemand die ik er niet leuk uit vind zien, terwijl er zoveel vrouwen zijn, en ik er genoeg wél classificeer als lekker ding?quote:Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.
Ziet ook belachelijk uit. Anyway, ik rij in een grote witte bus, misschien voldoet dat ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Günther het volgende:
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
[..]
Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...
Groetjes,
Günther.
Je begrijpt 't niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:
Maar jij gaat dus wel op stap met meiden die je er wat minder uit vindt zien, of niet bijzonder, met het idee van 'misschien klikt het wel heel goed, en dan vind ik het vanzelf een lekker ding'? (Als ik het zo goed formuleer dan, hè?)
Hahaha. Nou ik pak ook nog wel eens de cowboylaarzen uit de kastquote:Op maandag 11 juli 2005 01:58 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!
In zo'n profiel staat ook altijd de lengte, met een marge van 5 cm. bijvoorbeeld 1.60 - 1.65. Maar zelfs als ze 1.70 - 1.75 erin hebben staan, dan vind ik dat ze wel lef hebben hoor om mij een bericht te sturen! Want ik draag graag hakken![]()
quote:
Loze stelling... 'Maar dan anders'?quote:Ooit wel eens verliefd geworden op iemand die je al heel lang kende? Dat principe, maar dan anders.
Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt. Als dat bij jou niet zo is moet je er misschien eens over nadenken hoe dat komt. Dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor, en daar kun je oo niet zomaar vanuit gaan zoals jij hier doet.quote:Datingsites bevorderen de 'eerste indruk' cultuur. Ik loop lang genoeg op deze aardkloot rond om te weten dat eerste indrukken behoorlijk kunnen afwijken van langetermijn-indrukken.
Soms zijn ze knap correct. Soms.
Yep. Ignorance *is* bliss.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt ik alle data waaruit blijkt dat mijn eerste indruk misschien wel eens niet zou kloppen weggooi.
Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.quote:Leuke formulering van je standpunt.
Anders doe je even een beetje normaal, rare snuiter. Eerst een beetje mij af lopen zeiken op zo'n domme manier, en dan nog beledigd zijn als ik het opmerk. Ga lekker in de zandbak spelen ofzo, met de andere kleuters.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.
Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Datingsites, ik heb ze nooit echt erg bruikbaar gevonden.
Hogere bandbreedte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:07 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Hogere bandbreedte.Betere foutcorrectie, enzo.
waar staat dat profiel dan ? ben wel benieuwd wie op deze manier 'tussen de regels door leest'quote:Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ha, denk je dat ik zulke gasten iets stuur? En als ze de tijd nemen om mijn profiel te lezen dan zouden ze eigenlijk heel goed moeten begrijpen dat ik niet op zulke berichten zit te wachtenHet verdwijnt bij mij ook linea recta in de prullenbak. Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
Ze zien er zo gemaakt uit, door het gebruik van zware makeup, lichtval en...Photoshop!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef thabit het volgende:
Ik vind fotomodellen dus echt niet mooi. Ze zien er veel te "gemaakt" uit, onnatuurlijk gewoon. Iemand die op een zodanige wijze uit haar ogen kijkt dat er achter die ogen nog wat activiteit plaatsheeft vind ik vele malen mooier.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Hogere bandbreedte.Betere foutcorrectie, enzo.
Maar: het maakt het niet minder prettig om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef Stroomschok het volgende:
De clonestamp tool om oneffenheden, vetrolletjes en rimpels glad te strijken wordt zo onderhand nog een belangrijker gereedschap dan makeup.
Nog beter is het als een van de twee gewoon z'n telefoon nummer geeft en na een hele nacht bellen, be je je moeder "Mam, ik ga trouwen!"quote:Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uit het engels, zelfstandig naamwoord, meervoud.quote:
Gokje: pornosites en z'n linkerhand.quote:
Z'n sociale leven waarschijnlijk? Net als alle normale mensen.quote:
Dat lijkt me sterk, aangezien IS een vrouw is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef Stroomschok het volgende:
[..]
Gokje: pornosites en z'n linkerhand.
Kennelijk een beetje verdwaalt en postte hij zijn frustratie over de afwezigheid van vrouwelijk vleesch hiero.
Heb ik onlangs ook gedaan. Wat een vrijheid!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:
Dat is erg misselijkmakend inderdaad. Verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen 'per ongeluk' een advertentie plaatsen op dergelijke sites. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je op zoek bent.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Günther het volgende:
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
'nou, ik ben annemarie, en ik wil dus gewoon hard en vaak genomen worden.'quote:
Ik zou best graag iets over seks in mijn profiel willen zetten, omdat ik het wel een héél belangrijk onderdeel van een relatie vind. Ik ben echter bang voor de gevolgen. Dus doe ik het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef joshus_cat het volgende:
'nou, ik ben annemarie, en ik wil dus gewoon hard en vaak genomen worden.'
...en later wil ik drie kinderen!
Nou, ik wil dus absoluut geen kinderen en ik krijg om de haverklap reacties van mannen die dat wel willen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
Ohja, vrouwen. Liever geen kinderwens invullen, dat schrikt enorm af.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Denk je eindelijk de prins op 't witte paard gevonden te hebben, steigert-ie niet. Of doet-ie rare dingen. Maar aan de andere gaat de lol d'r wel een beetje vanaf als je ook 't sexuele gebeuren als iets contractmatigs ziet. En volgens mij kun je eea ook wel iets sturen door de juiste keywords te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou best graag iets over seks in mijn profiel willen zetten, omdat ik het wel een héél belangrijk onderdeel van een relatie vind. Ik ben echter bang voor de gevolgen. Dus doe ik het niet.
LOL Nee, 't is meer dat ik wel in ben voor minder standaard dingen op dat gebied (zie mijn history in SEX) en dat ik het jammer zou vinden als dat bij mijn partner niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:55 schreef joshus_cat het volgende:
tenzij je natuurlijk voor de centimeters en potentie gaat. Maar da's altijd al lastig geweest.
Tja, als je zonder dat al reacties krijgt die je niet wil, kan ik me helemaal voorstellen dat je dat niet doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou best graag iets over seks in mijn profiel willen zetten, omdat ik het wel een héél belangrijk onderdeel van een relatie vind. Ik ben echter bang voor de gevolgen. Dus doe ik het niet.
Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik wil dus absoluut geen kinderen en ik krijg om de haverklap reacties van mannen die dat wel willen.
De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef joshus_cat het volgende:
Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook niet
't klinkt inderdaad wel beter als van die kleine etters die je huis voor vijf jaar in een oorlogszone veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.
Da's net zo iets als vrouwen die zich als "hoi, ik ben een moeder van 2 kinderen en langs deze weg blablabla" presenteren. Bweh, daar reageer je toch niet op, ik knap af op moederkloeken. Voor de duidelijkheid: die kinderen zijn geen probleem, maar het hoeft niet zo prominent in de intro te staan. Zet dan gewoon een verhaaltje over jezelf en bij "aantal kinderen: 2" neer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef suikerzoet het volgende:
Hoe worden die matches bepaald? Want dan klopt er toch iets niet geloof ik. Ben vrij selectief geweest met het invullen, alleen bij provincies heb ik "maakt niets uit" ingevuld.
Woehoe, daar ga je dan Lupa.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgende week maandag heb ik mijn date.
Groningen. Lekker in de buurt dus (ik woon in Leeuwarden).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
Heb je eigenlijk al verteld waar je date ongeveer vandaan komt?
Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?
Krijg je dan matches die niet met je matchprofiel overeenkomen?
Als je een deel van je matchprofiel aanpast kan het gebeuren dat een ander deel weer gereset wordt en daardoor niet meer meegewogen wordt. Lijkt me een bug, maar daarom moet je bij elke wijziging even controleren of de rest ook goed meegewijzigd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).
de eerste dag kreeg ik een mail met iets van 4 matches, daarna 2 matches en nou heb ik al een paar dagen geen mail meer gehad met matchesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Trouwens, dames, hoeveel matches krijgen jullie dagelijks eigenlijk in die nieuwsbrief? zit zelf rond de 3-4
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Hopey het volgende:
het was zo'n typsiche nerd.
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Dikke brillenglazen? Vol met puisten?
![]()
Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef Hopey het volgende:
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?
Een suffe gast is daarentegen natuurlijk niet leuk.![]()
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Bij het nemen van risico's hoort de kans op mislukkingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Hij was geloof ik helemaal in beige gekleed incluis een blok overhemdje. En toen hij voor me stond zag ik een vieze oude vogelpoepvlek op zijn schouder.![]()
Haha lang mager, ja ok ik geloof dat ik de definitie van nerd niet helemaal begrijp en overdrijf![]()
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Niet op datingsites nee. Alhoewel ik had een maand geleden wel een date had met een erg leuke jongen. Een vriendin hookte me met hem op. En zij kent hem via een datingsite. Maar inmiddels heeft ze al een relatie en sluiste ze hem naar mij door. Maar we voelen niks voor elkaar dus blijft het daarbij. Maar het kan dus wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannen![]()
ja dat kan ook, en je hebt zelfs jongens die in hun profiel al aangeven dat ze alleen op zoek zijn naar vriendschap. Het is niet alleen voor mensen die een vaste relatie zoeken, maar ook voor stapamaatjes en vriendschap enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Hopey het volgende:
Maar vraagje, kan je via een datingsite wel vriendschap met elkaar sluiten? Ik heb het idee dat veel jongens dat niet willen zelf al kan je met elkaar opschieten. klikt het niet, dan is het move along...
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Een vrije relatie is iha een relatie die ook seksuele relaties met anderen toestaat. Je mag dus 'vreemdgaan'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Wat is de reden om het niet te willen? Ik zou er persoonlijk weinig moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef thabit het volgende:
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.
Om die reden hebben is het voor mannen erg verstandig om "vaste relatie" te selecterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Oude post opgraven ik weet het.. Maareuh.. Op zo'n manier zou ik ook wel een DatingSite willen gaan starten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Er zijn ook nauwelijks leuke vrouwen op datingsites.
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef joshus_cat het volgende:
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.
Geen idee. Mijn ervaring is wel dat als je als man zegt dat je graag kinderen wilt, d'r minstens 4 hoogopgeleide 30+ -vrouwen met tikkende eierstokken opkijken wie dat zegtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?Ik wil best een gezinnetje namelijk.
![]()
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantie![]()
![]()
Die vrouwen denken echt heersers op aarde te zijn.
Beide..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteit![]()
Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |