Ik denk dat door datingsites af te schuimen de marktplaatsreeks makkelijk te overtreffen is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:08 schreef Logician het volgende:
is dit een ála marktplaats.nl sukkels topic?!![]()
![]()
Ik denk zelfs dat die groep de overgrote meerderheid vormt. De onzekerheid straalt van 90% van de profielteksten af. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is om in die staat een relatie te beginnen. Dan wil je namelijk dat de ander jou gelukkig gaat maken en dat is een onmogelijkheid imo.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt mequote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zelf niet zo heel veel eisen. Heb ook niet in me profiel gezet waar ik op val en waar ik op afknap, want dat is heel verschillend bij mij. Bij de ene persoon kan ik op iets afknappen en als iemand anders het doet vind ik het niet erg. Ik heb alleen bepaalde eisen qua leeftijd en woonplaats enzo, verder qua uiterlijk enzo maakt het me niet echt uit![]()
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:38 schreef Logician het volgende:
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt me
Nee dus. Fietsen en knuffelen.quote:Ik wil een vaste relatie en zoek een leuke meisje
die dingen met mij willen doen bv fietsen, knuffelen, en nog veel meer en veder moeten jully er maar achter komen
jij snapt hetquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?
mwah lijkt me wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiNharige mannen van 1 meter 86 komen?
2 leukere dingen kan ik me niet bedenken op een lome warme zomerdag =)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Prachtig geschreven weerquote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
Ik ben er allang van overtuigd dat IQ geen selectievoordeel is. Je moet net IQ genoeg hebben om jezelf niet voortijdig om zeep te helpen door allerhande stommiteiten, en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Af en toe baal ik ervan niet zo simpel te zijn..
Ignorance is bliss. Er zijn denk ik relatief weinig mensen met een IQ van onder de 100 die moeite hebben met het vinden van een geschikte partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef joshus_cat het volgende:
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.
Je moet ook niet gaan zitten wachten. Zelf actie ondernemen, dat werkt het best!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf wel aangemeld, maar na één reactie geen andere gehad.![]()
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?quote:Hallo ik ben menno
ik zoek een vriendin om
gezellige ding mee te doen
byv bois
groeten menno koppenol
Heel wat, want ik krijg ze nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |