Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, breek eerst die muur af en probeer het dan nog eens. Als je een relatie gaat beginnen met als doel dat jij 'heel' wordt, dan is 't gedoemd om te mislukken.
Dat ben ik met je eens, maar daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef thabit het volgende:
Wat een antroposofisch gelul. Er is niets mis met kieskeurigheid.
Ik denk dat door datingsites af te schuimen de marktplaatsreeks makkelijk te overtreffen is.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:08 schreef Logician het volgende:
is dit een ála marktplaats.nl sukkels topic?!![]()
![]()
Ik denk zelfs dat die groep de overgrote meerderheid vormt. De onzekerheid straalt van 90% van de profielteksten af. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is om in die staat een relatie te beginnen. Dan wil je namelijk dat de ander jou gelukkig gaat maken en dat is een onmogelijkheid imo.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef suikerzoet het volgende:
Misschien moeten ze dat maar in de Algemene Voorwaarden zetten op de datingsites! Ik denk dat de groep "onvolledigen" groot is.
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt mequote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zelf niet zo heel veel eisen. Heb ook niet in me profiel gezet waar ik op val en waar ik op afknap, want dat is heel verschillend bij mij. Bij de ene persoon kan ik op iets afknappen en als iemand anders het doet vind ik het niet erg. Ik heb alleen bepaalde eisen qua leeftijd en woonplaats enzo, verder qua uiterlijk enzo maakt het me niet echt uit![]()
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:38 schreef Logician het volgende:
dan kan je je net zo goed door elke willekeurige kerel in de eerste de beste kroeg laten volgooien lijkt me
Nee dus. Fietsen en knuffelen.quote:Ik wil een vaste relatie en zoek een leuke meisje
die dingen met mij willen doen bv fietsen, knuffelen, en nog veel meer en veder moeten jully er maar achter komen
jij snapt hetquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiharige mannen van 1 meter 86 komen?
mwah lijkt me wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het bij een ontmoeting / contact wel uit. Maar het is zonde om op voorhand heel veel mensen uit te sluiten. Je gaat toch ook niet naar een kroeg waar alleen maar bruiNharige mannen van 1 meter 86 komen?
2 leukere dingen kan ik me niet bedenken op een lome warme zomerdag =)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een relatie maar zijn die eisen hun muurtje dat op die manier mooi overeind blijft.
Prachtig geschreven weerquote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Interesseberichtje:
[..]
Nee dus. Fietsen en knuffelen.
Ik ben er allang van overtuigd dat IQ geen selectievoordeel is. Je moet net IQ genoeg hebben om jezelf niet voortijdig om zeep te helpen door allerhande stommiteiten, en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Af en toe baal ik ervan niet zo simpel te zijn..
Ignorance is bliss. Er zijn denk ik relatief weinig mensen met een IQ van onder de 100 die moeite hebben met het vinden van een geschikte partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef thabit het volgende:
Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach Thabit. Ik ben liever ontzettend eenzaam en briljant dan zwakzinnig en gelukkig.
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef joshus_cat het volgende:
Als je voldoende drinkt kun je allebei combineren.
Je moet ook niet gaan zitten wachten. Zelf actie ondernemen, dat werkt het best!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb mezelf wel aangemeld, maar na één reactie geen andere gehad.![]()
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?quote:Hallo ik ben menno
ik zoek een vriendin om
gezellige ding mee te doen
byv bois
groeten menno koppenol
Heel wat, want ik krijg ze nietquote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?
Ja, ze zijn fijn daaro. Ik had een heel mooie foto van mezelf, hartstikke scherp en die mocht niet. Ze weigerden me te vertellen wat er mis mee was.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef Sylvana het volgende:
ik had een webcamfoto ingestuurd om als foto bij me profiel te doen en nou is hij afgekeurd, omdat me gezicht er niet goed op te zien is, maar ik vind zelf dat het best te zien is, wat een zeikerds zeg
Ik heb geen idee. Ik vermoed dat mijnheer niet eens weet wat het Franse woord 'bois' betekent.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:51 schreef frederik het volgende:
lupa, krijg je nu al afspraakjes aangeboden in de bosjes?
en welke? de bekende franse bois de bologne?
Hehehe als we zo gaan beginnen dan heb ik er ook nog wel een paar!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[Blah]
Wat zegt het over mij dat dit soort mannen interesse in mij hebben?
Ik krijg vrij weinig reacties. Ongeveer driekwart bestaat uit dit soort idioterie.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef suikerzoet het volgende:
Hehehe als we zo gaan beginnen dan heb ik er ook nog wel een paar!
De vraag is, zouden zij nu echt verwachten een positieve reactie te krijgen?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik krijg vrij weinig reacties. Ongeveer driekwart bestaat uit dit soort idioterie.
Ik heb geen idee. Ik vermoed dat het gewoon niet al te snuggere types zijn. Ik vraag me ook af of ze kunnen lezen. Als ze mijn profiel zouden lezen, weten ze dat het weinig zin heeft om te reageren.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:55 schreef UncleFunk het volgende:
De vraag is, zouden zij nu echt verwachten een positieve reactie te krijgen?
quote:Hey (...),
Zojuist kwam ik je profiel tegen tijdens het grasduinen op deze site. Je sprak me direct aan vanwege de leuke, volledige profieltekst. Je lijkt me een meid die zeer zeker geschikt zou zijn voor mij. Je bent precies het type dat ik hoopte te vinden.
De eigenschappen die je over jezelf vertelt, gaan ook voor mij op. Op eentje na dan, want ik ben niet sportief. Ik vind het een pluspunt dat je een huismus bent. Zo nu en dan leuke dingen doen is niets mis mee, maar iedere week in de discotheek staan te beesten spreekt me totaal niet aan. Je zult in mij een romantische jongen vinden waar je lekker bij in z'n armen weg kunt dromen.
Laat maar horen wat je van me vindt, hetzij via een mailtje, hetzij via een geen-interesseberichtje.
Liefs,
(...)
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtjequote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind alleen je eerste alinea een beetje overenthousiast. Dat kan afschrikken. Verder vind ik het een aardig mailtje.
Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruikenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Niet zo ergquote:Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruiken
Dat doe ik dus ook niet, alleen bij profielen die ik heel erg leuk vind.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.
quote:
quote:hee
ik ben een hee en ik wil samen er met jou over nadenken.
groetjes pxxxx
quote:mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveeltquote:
Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef suikerzoet het volgende:
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveelt
Ah, jij bent 3 jaar jonger. In jouw categorie zijn ze nog niet zo wanhopig!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:11 schreef suikerzoet het volgende:
-knip-
Had je kans gegrepen!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef MouseOver het volgende:
Best een leuke meid, daar niet van, maar ze was 15.
dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vondquote:Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ben eens uitgescholden door een meisje omdat ik haar mailtje had gelezen en niet gelijk had gereageerd. (je kunt zien of een berichtje wel of niet gelezen is).
Best een leuke meid, daar niet van, maar ze was 15.
neuhquote:
Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Sylvana het volgende:
dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vond
ja, dat denk ik ook ja, maar toch jammer, want de meesten kwamen uit Deventer, en die wilde ik dus juist zo graag leren kennenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.
Deventer, daar ben ik ontmaagdquote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef thabit het volgende:
Deventer, daar heb ik lang geleden een keer een date gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |