Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact afquote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntendaar moet je je echt overheen zetten en dan er voor gaan! Makkelijker gezegd....................
van de week ben ik wel weer een keer in Zwollequote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef NehcslowZ het volgende:
Café/discotheek vind ik juist ideaal, je krijgt snel contact. Maar voor lange relaties is het niet wat neeEigenlijk moet je die gewoon tegen het lijf lopen en dat gebeurd ook wel. Heb geduld.
hahaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van de week ben ik wel weer een keer in Zwolle![]()
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact af
iets mailen over jezelfquote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
haha wat moet ik mailen dan? msn is toch veel makkelijker
Ik spreek ze idd op msn en als ik dan achter minpunten kom dan zeg ik gewoon dat ik dat minpunten van hem vind, maar kijk eerst wel verder naar wat zijn pluspunten zijn en als zijn pluspunten overheersen dan hou ik gewoon contact en als zijn minpunten overheersen dan zeg ik eerst dat het niets gaat worden en als ze dan beledigd zijn en vervelend gaan doen dan block ik ze jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenmaar hoe doe jij dat? Ik neem aan dat je ze dan op MSN spreekt. Zeg je het gewoon, of block je ze meteen? De pubermannetjes zijn snel beledigd als je voorzichtig en tactvol probeert uit te leggen dat ze vanavond echt niet mogen langskomen. Met de volwassenere types kun je meestal gewoon open bespreken of die klik er is of niet.
lol, voeg me dan maar toe op msnquote:Op maandag 11 juli 2005 00:13 schreef NehcslowZ het volgende:
sorry begin ik niet aan, ga mezelf niet verkopen
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:32 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.
Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine![]()
Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:49 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.
Komt me allemaal heel bekend voor, zeker die skihutters die zich presenteren met een foto waar 5 personen op staan. Jij moet raden waar hij staat, biertje in zijn hand heeft en waarmee hij de indruk wil wekken dat "hij van het leven geniet".
btw: ik ben 1m83, je moet wel erg lang zijn als sommige mannen 25 cm kleiner dan jij kunnen zijn. (heb nog niet gelezen hoe lang je bent)
oh ik zie het, je bent 1.81...dus dan reageert er iemand op je van 1.58 of zoiets?
Ik heb 't vermoeden van wel, maar heb er nog nooit cijfers van gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef GF het volgende:
Klopt mijn vooroordeel dat er op zo'n site vooral mannen zitten die (actief) op zoek zijn?
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Maar goed, als je zelf nog bij je papa en mama woont, is dat wel een beetje triest om te zeggen inderdaad.
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek is dat eigenlijk, dat je als vrouw geen man wilt die kleiner is. Ik heb het ook hoor, maar ik ben zelf gelukkig niet zo lang. Dat maakt mijn doelgroep groter.
Ergernis die ik ook al meerdere keren heb geuit. Blijft hoogst irritant.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:39 schreef UncleFunk het volgende:
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.![]()
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoekenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoeken
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen die WO volgen dit oplossen?![]()
Altijd grappig om dit te horen omdat vrouwen toch vaak streven naar meer gelijkheid! En toch in een relatie dat niet altijd willen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.Gelijk niveau is ook oké, maar ik heb liever een man die 'superieur' is op bepaalde vlakken.
Dat komt overigens ook omdat veel mannen moeite hebben met sterke hoogopgeleide vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.
Dat zegt mijn beste vriendin ook altijd (die doet tegenwoordig trouwens ook aan datingsitesquote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.Gelijk niveau is ook oké, maar ik heb liever een man die 'superieur' is op bepaalde vlakken.
Tja, dat lijkt mij al erg, en ik ben 19. "Wel stil zijn hoor, want papa en mama liggen te slapen."quote:Op maandag 11 juli 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.
Ik dacht juist dat jij ging voor superieur op alle vlakken.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mja, ik (28) heb op het moment een vriendje dat 5 jaar jonger is en die idd tijdelijk weer bij zijn ouders zit. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel even wennen was, maar hij is leuk genoeg om me aan te passen. En hij heeft leuke ouders, die ook nog eens vaak buiten de deur zijn, dat scheelt ook.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.
Daarom zet ik het tussen haakjes. Maar het is feitelijk wel zo. Ik wil een man die intelligenter, verbaal sterker, fysiek sterker en dominanter is dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef Ripley het volgende:
Dat zegt mijn beste vriendin ook altijd (die doet tegenwoordig trouwens ook aan datingsites) Ik kan me daar weinig bij voorstellen: ik wil gewoon graag op de meeste vvlakken gelijkwaardig zijn aan d eman met wie ik ben. "Superieur" vind ik ook zo'n rotwoord
Tja, eigenlijk wel. Behalve stofzuigen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik dacht juist dat jij ging voor superieur op alle vlakken.
Ik niet, ik wil wel iemand met wie ik een beetje kan sparren en waarik niet over heen wals. En op zijn tijd mag ie best dominant zijn, als het maar niet te vaak isquote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daarom zet ik het tussen haakjes. Maar het is feitelijk wel zo. Ik wil een man die intelligenter, verbaal sterker, fysiek sterker en dominanter is dan ik.
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef suikerzoet het volgende:
Wat je ook vaak tegenkomt: In hun profiel hebben ze WO ingevuld, maar hun tekst staat vol met spel- en grammaticafouten![]()
Ja, die mensen zijn gewoon zielig. Maar goed, het is maar waar je op kickt. Er zijn er ook gewoon bij die gewoon geen Nederlands kunnen, dat zegt dan wel weer genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.
Ik denk dat dat voor jou wel goed is, zo'n erg dominante man. Je hoeft het niet zo te beperken, toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil wel iemand met wie ik een beetje kan sparren en waarik niet over heen wals. En op zijn tijd mag ie best dominant zijn, als het maar niet te vaak is
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Profielen hangen regelmatig aan elkaar van leugens.
Het zal wel doorgeslagen onzekerheid zijn. Een poging uit pure wanhoop. Als je jezelf niet goed genoeg vindt, hang je maar een lulverhaal op, zoiets?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?
Zoals heiden6 reeds postte: het is een poging uit wanhoop. Ze willen zich aantrekkelijker maken dan dat ze zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
So true. Vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Een hoopopgeleide droomvrouw vinden, die er prachtig uitziet, kan koken, fulltime werkt en het huishouden doet. (Hey dat ben ik!) Maar ff serieus, mensen die hun profiel invullen met onwaarheden zullen toch nooit een leuke partner op hun niveau vinden?
Doet iedereen dat niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zoals heiden6 reeds postte: het is een poging uit wanhoop. Ze willen zich aantrekkelijker maken dan dat ze zijn.
haha, jezelf een beetje proberen te verkopen he!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:10 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Die zin is niet goed geformuleerd bij nader inzien. Ik beaam dat iedereen zich wel beter voordoet dan dat hij/zij is. Maar dat je gaat liegen over bijvoorbeeld je opleidingsniveau en goede baan is puur bedrog.quote:
Ja dat is heel wat erger.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:30 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Die zin is niet goed geformuleerd bij nader inzien. Ik beaam dat iedereen zich wel beter voordoet dan dat hij/zij is. Maar dat je gaat liegen over bijvoorbeeld je opleidingsniveau en goede baan is puur bedrog.
Nee. Als je dat niet nodig vindt, bijvoorbeeld.quote:
't zou me niet verbazen als een fors gedeelte van de mannen daar inderdaad moeite mee heeft. Wat helaas een beetje vervelend voor jullie is, is dat de mannen die daar geen moeite mee hebben vaak worden geclassificeerd als 'doetjes' en dus niet interessant zijn. Het groepje dominante mannen die dat wel trekken en hoogopgeleid zijn en verbaal sterker en nogwateisen wordt dan wel erg schaars.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat komt overigens ook omdat veel mannen moeite hebben met sterke hoogopgeleide vrouwen.
Vrouwen zijn te veeleisend geworden. Als je afgaat op een groot gedeelte van de profielen van Relatieplanet, willen ze een man die lijkt op een zelfbouwcomputer. Als je harde schijf niet van Western Digital is, hoeven ze je niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
't zou me niet verbazen als een fors gedeelte van de mannen daar inderdaad moeite mee heeft. Wat helaas een beetje vervelend voor jullie is, is dat de mannen die daar geen moeite mee hebben vaak worden geclassificeerd als 'doetjes' en dus niet interessant zijn. Het groepje dominante mannen die dat wel trekken en hoogopgeleid zijn en verbaal sterker en nogwateisen wordt dan wel erg schaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |