Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijkquote:Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik hou er ook niet van om iemand uit de kroeg op te pikken, ik leer ook liever iemand eerst wat beter kennen en ga niet alleen op uiterlijk af, wat in een kroeg wel vaak ( meestal) gebeurd.
Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
Ik ben al vaak genoeg gekwetstquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!
nee inderdaad, heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.
Ja, als ik naar de kroeg ga is het om lol te hebben en te ouwehoeren met vrienden. En dat is het dan oo wel... ik loop niet de hele avond achter vrouwen aan te hobbelenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee inderdaad, heb je helemaal gelijk inIk vind het hartstikke leuk om met vrienden naar de kroeg te gaan, maar niet om daar te gaan daten ofzo
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Herkauwer het volgende:
Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijkVooral als je te kieskeurig bent, maar goed. Het komt allemaal een keertje goed
Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben al vaak genoeg gekwetstDaarom probeer ik het nu op deze manier
dank je welquote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!
Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact afquote:Op maandag 11 juli 2005 00:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal en ik zie ook altijd de minpuntendaar moet je je echt overheen zetten en dan er voor gaan! Makkelijker gezegd....................
van de week ben ik wel weer een keer in Zwollequote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef NehcslowZ het volgende:
Café/discotheek vind ik juist ideaal, je krijgt snel contact. Maar voor lange relaties is het niet wat neeEigenlijk moet je die gewoon tegen het lijf lopen en dat gebeurd ook wel. Heb geduld.
hahaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van de week ben ik wel weer een keer in Zwolle![]()
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ontdek ook altijd wel minpunten, soms dan vind ik ze niet zo heel erg en kijk ik eroverheen en als ik ze wel erg vind dan kap ik het contact af
iets mailen over jezelfquote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
haha wat moet ik mailen dan? msn is toch veel makkelijker
Ik spreek ze idd op msn en als ik dan achter minpunten kom dan zeg ik gewoon dat ik dat minpunten van hem vind, maar kijk eerst wel verder naar wat zijn pluspunten zijn en als zijn pluspunten overheersen dan hou ik gewoon contact en als zijn minpunten overheersen dan zeg ik eerst dat het niets gaat worden en als ze dan beledigd zijn en vervelend gaan doen dan block ik ze jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Daar kun je eigenlijk weer een apart topic over openenmaar hoe doe jij dat? Ik neem aan dat je ze dan op MSN spreekt. Zeg je het gewoon, of block je ze meteen? De pubermannetjes zijn snel beledigd als je voorzichtig en tactvol probeert uit te leggen dat ze vanavond echt niet mogen langskomen. Met de volwassenere types kun je meestal gewoon open bespreken of die klik er is of niet.
lol, voeg me dan maar toe op msnquote:Op maandag 11 juli 2005 00:13 schreef NehcslowZ het volgende:
sorry begin ik niet aan, ga mezelf niet verkopen
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:32 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.
Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine![]()
Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:49 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Whahaha stoer dat je nog terug hebt geschreven.
Komt me allemaal heel bekend voor, zeker die skihutters die zich presenteren met een foto waar 5 personen op staan. Jij moet raden waar hij staat, biertje in zijn hand heeft en waarmee hij de indruk wil wekken dat "hij van het leven geniet".
btw: ik ben 1m83, je moet wel erg lang zijn als sommige mannen 25 cm kleiner dan jij kunnen zijn. (heb nog niet gelezen hoe lang je bent)
oh ik zie het, je bent 1.81...dus dan reageert er iemand op je van 1.58 of zoiets?
Ik heb 't vermoeden van wel, maar heb er nog nooit cijfers van gezien.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef GF het volgende:
Klopt mijn vooroordeel dat er op zo'n site vooral mannen zitten die (actief) op zoek zijn?
Op zich heb ik niks tegen mannen die wat jonger zijn, maar het lijkt me redelijk absurd op op mijn 27e bij een thuiswonend vriendje langs te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Maar goed, als je zelf nog bij je papa en mama woont, is dat wel een beetje triest om te zeggen inderdaad.
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek is dat eigenlijk, dat je als vrouw geen man wilt die kleiner is. Ik heb het ook hoor, maar ik ben zelf gelukkig niet zo lang. Dat maakt mijn doelgroep groter.
Ergernis die ik ook al meerdere keren heb geuit. Blijft hoogst irritant.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:39 schreef UncleFunk het volgende:
Veel vrouwen willen geen jongere man, de man moet kennelijk de meerdere zijn.![]()
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoekenquote:Op maandag 11 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, hoor. Ik wil bijvoorbeeld ook een man die slimmer is dan ik. Ik heb eens een vriendje gehad dat mij verbaal niet aankon. Dat vond ik dus helemaal niks.
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
Dat heb ik gehad met een vriendin. Dat was heel vervelend... Het liefst heb ik iemand op ongeveer gelijk niveau of hoger. Jammer dat vrouwen over het algemeen kennelijk naar iets meer zoeken
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef UncleFunk het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe vrouwen die WO volgen dit oplossen?![]()
Altijd grappig om dit te horen omdat vrouwen toch vaak streven naar meer gelijkheid! En toch in een relatie dat niet altijd willen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil toch blijkbaar graag gedomineerd worden.Gelijk niveau is ook oké, maar ik heb liever een man die 'superieur' is op bepaalde vlakken.
Dat komt overigens ook omdat veel mannen moeite hebben met sterke hoogopgeleide vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus een groot probleem. Hoogopgeleide vrouwen hebben veel moeite met het vinden van een partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |