abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28722516
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]
Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.
pi_28722574
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.
Ik heb gewoon geen foto Die krijgen ze pas na een tijdje chatten op msn, als ik ze interessant genoeg vind
  maandag 11 juli 2005 @ 23:18:45 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28722637
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef Günther het volgende:
Weliswaar dat ze me verder onder wilde kotsen
Ik heb geloof ik iets gemist?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28722651
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Wat mij betreft zou je ook gewoon mogen stellen 'een normaal, leuk gesprek'.
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.

Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.
[quote]Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.

Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.

En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.
quote:

[..]

En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.
quote:

[..]

Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.

Lekker laid-back.
quote:

Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.

Als ik met iemand afpreek, dan kan diegene ervan uitgaan dat ik de foto's wel in orde vind, en dat doe ik andersom ook als dat niet gezegd zou worden.

Dat meisje waar ik het hierboven over heb, heb ik trouwens aangesproken over d'r foto. Ze stond heel raar tegen een boom te poseren, en toen heb ik gevraagd of het uiteindelijk nou nog gelukt is om hem om te duwen.

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om met iemand af te spreken die je niet aantrekkelijk vindt? Doe je dat dan 'ondanks', of meer omdat je denkt dat misschien 'nog wel te doen is'. Met een mentaliteit als een van die zul je echt nooit wat bereiken volgens mij, maar misschien zit het anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 juli 2005 @ 23:20:31 #205
110113 Günther
You tease me
pi_28722679
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waar woon jij dan?
Twente.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:22:13 #206
110113 Günther
You tease me
pi_28722725
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik iets gemist?

Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.

Groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:24:38 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28722795
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef Günther het volgende:

[..]

Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.

Groetjes,

Günther.
Moet een ehm "naar" moment geweest zijn
Vampire Romance O+
  maandag 11 juli 2005 @ 23:26:02 #208
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28722839
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.
Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:27:23 #209
110113 Günther
You tease me
pi_28722885
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Moet een ehm "naar" moment geweest zijn
Mijn ego overstijgt mijn verlangen om antwoord te krijgen. Dat scheelt.

Groetjes,

Günth.
mm my ding ding dong.
pi_28722932
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel.

Wat me trouwens opvalt in bijvoorbeeld al die gastenboeken op knuz, is dat zodra een meisje op een foto een kort rokje aanheeft ofzo, bijna al die mannen (lees: de standaard oninteressante, wanhopige, hielenlikkende rukker) de foto meteen betitelen als sexy en haar als een mooi meisje.

Terwijl ik dan soms denk: ze ziet er niet uit. En bij een meid met een hele leuke foto, die een spijkerbroek en een topje aanheeft of een lange jurk ( ) zegt men helemaal niets in die trant.

Ik heb echt het idee dat dat soort mensen redeneren van bloot = sexy ofzo, terwijl dat volgens mij veel meer in de uitstraling zit.
pi_28722996
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie. .
Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!
  maandag 11 juli 2005 @ 23:34:18 #212
110113 Günther
You tease me
pi_28723080
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
quote:
Ik ben net zoals de meesten hier niet "op zoek".... maar gewoon net zo nieuwsgierig als jij. Ik kan me prima vermaken, alleen of met vriendinnen/ vrienden. Maar het lijkt me ook wel weer lekker om eens echte passie te voelen......
Ik ben niet op zoek naar iemand die mijn leven in wil vullen,
Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...

Groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
pi_28723134
Dat prins op het witte paard is wel het laatste wat ik wil lezen, ja. Wat een gigantisch cliché is dat zeg. Om het nog maar niet te hebben over het bouquetreeks-gehalte van de opmerking op zichzelf.
pi_28723165
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:19 schreef heiden6 het volgende:

Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.

Lekker laid-back.
't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.
quote:
Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.
Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.
quote:
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om met iemand af te spreken die je niet aantrekkelijk vindt? Doe je dat dan 'ondanks', of meer omdat je denkt dat misschien 'nog wel te doen is'. Met een mentaliteit als een van die zul je echt nooit wat bereiken volgens mij, maar misschien zit het anders.
Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.
pi_28723278
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!
Lozen? Bewaren. D'r is altijd wel iemand te vinden met nog minder principes dan jij.

't ligt er maar aan voor welke markt je gaat. Prijsvechters zuigen, in meer dan een manier.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:42:20 #216
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28723314
quote:

[..]

Als ik nuchter ben heb ik principes. En als ik dronken ben kom ik alleen studenten tegen. Dus dat is makkelijk.

Maar goed, 1 van mijn principes is ook dat ik niet op datingsites sta, dus eigenlijk heb ik hier ook niks te zoeken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_28723356
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.
Tja, dat zal best wel, maar daar kan ik me nou echt niet druk over maken.
quote:
Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.
Dat kan, ja. Maar goed, ik ga uit van de regel en niet van de uitzondering.
quote:
Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.
Dat is wel zo, maar waarom zou ik op stap gaan met iemand die ik er niet leuk uit vind zien, terwijl er zoveel vrouwen zijn, en ik er genoeg wél classificeer als lekker ding?

En als ik iets niet aantrekkelijk vindt, is het wel niet opvallen. Vroeger was ik zelf redelijk onzeker, en toen ging ik toch vooral voor de onzekere types - dat vond ik toen leuk. Nu is eigenlijk het tegendeel waar. Ze moet toch écht wel tegen een stootje kunnen om het met mij uit te houden (maar dat is het dan ook wel waard). Dat hoor ik zelfs wel eens.

Maar jij gaat dus wel op stap met meiden die je er wat minder uit vindt zien, of niet bijzonder, met het idee van 'misschien klikt het wel heel goed, en dan vind ik het vanzelf een lekker ding'? (Als ik het zo goed formuleer dan, hè?)

Tja, daar zit wat in, maar mij niet gezien.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:44:01 #218
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28723358
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Günther het volgende:
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
[..]

Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...

Groetjes,

Günther.
Ziet ook belachelijk uit. Anyway, ik rij in een grote witte bus, misschien voldoet dat ook.
Vampire Romance O+
pi_28723610
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:

Maar jij gaat dus wel op stap met meiden die je er wat minder uit vindt zien, of niet bijzonder, met het idee van 'misschien klikt het wel heel goed, en dan vind ik het vanzelf een lekker ding'? (Als ik het zo goed formuleer dan, hè?)
Je begrijpt 't niet.

Ooit wel eens verliefd geworden op iemand die je al heel lang kende? Dat principe, maar dan anders.

Datingsites bevorderen de 'eerste indruk' cultuur. Ik loop lang genoeg op deze aardkloot rond om te weten dat eerste indrukken behoorlijk kunnen afwijken van langetermijn-indrukken.

Soms zijn ze knap correct. Soms.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:55:49 #220
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28723646
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:58 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!

In zo'n profiel staat ook altijd de lengte, met een marge van 5 cm. bijvoorbeeld 1.60 - 1.65. Maar zelfs als ze 1.70 - 1.75 erin hebben staan, dan vind ik dat ze wel lef hebben hoor om mij een bericht te sturen! Want ik draag graag hakken
Hahaha. Nou ik pak ook nog wel eens de cowboylaarzen uit de kast
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28723755
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Je begrijpt 't niet.
Leuke formulering van je standpunt.
quote:
Ooit wel eens verliefd geworden op iemand die je al heel lang kende? Dat principe, maar dan anders.
Loze stelling... 'Maar dan anders'?
quote:
Datingsites bevorderen de 'eerste indruk' cultuur. Ik loop lang genoeg op deze aardkloot rond om te weten dat eerste indrukken behoorlijk kunnen afwijken van langetermijn-indrukken.

Soms zijn ze knap correct. Soms.
Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt. Als dat bij jou niet zo is moet je er misschien eens over nadenken hoe dat komt. Dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor, en daar kun je oo niet zomaar vanuit gaan zoals jij hier doet.
pi_28723799
Datingsites, ik heb ze nooit echt erg bruikbaar gevonden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28723833
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:00 schreef heiden6 het volgende:

Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt ik alle data waaruit blijkt dat mijn eerste indruk misschien wel eens niet zou kloppen weggooi.
Yep. Ignorance *is* bliss.
quote:
Leuke formulering van je standpunt.
Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door joshus_cat op 12-07-2005 00:11:50 ]
pi_28723869
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.
Anders doe je even een beetje normaal, rare snuiter. Eerst een beetje mij af lopen zeiken op zo'n domme manier, en dan nog beledigd zijn als ik het opmerk. Ga lekker in de zandbak spelen ofzo, met de andere kleuters.
pi_28723880
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Datingsites, ik heb ze nooit echt erg bruikbaar gevonden.
Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.
pi_28723933
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:07 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.
Hogere bandbreedte. Betere foutcorrectie, enzo.
pi_28723967
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

breng me nu níet op ideeën
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:58:27 #228
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_28724933
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ha, denk je dat ik zulke gasten iets stuur? En als ze de tijd nemen om mijn profiel te lezen dan zouden ze eigenlijk heel goed moeten begrijpen dat ik niet op zulke berichten zit te wachten Het verdwijnt bij mij ook linea recta in de prullenbak. Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
waar staat dat profiel dan ? ben wel benieuwd wie op deze manier 'tussen de regels door leest'
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:21:28 #229
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725337
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef thabit het volgende:
Ik vind fotomodellen dus echt niet mooi. Ze zien er veel te "gemaakt" uit, onnatuurlijk gewoon. Iemand die op een zodanige wijze uit haar ogen kijkt dat er achter die ogen nog wat activiteit plaatsheeft vind ik vele malen mooier.
Ze zien er zo gemaakt uit, door het gebruik van zware makeup, lichtval en...Photoshop!
Ik denk dat zo onderhand veruit de meerderheid vanfotomodel foto's wel tenminste een paar layertjes in PS heeft toegevoegd gekregen, maar waarschijnlijk een hoop meer.

De clonestamp tool om oneffenheden, vetrolletjes en rimpels glad te strijken wordt zo onderhand nog een belangrijker gereedschap dan makeup.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:24:25 #230
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725386
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

De betere computernerd humor
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:29:51 #231
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28725483
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef Stroomschok het volgende:
De clonestamp tool om oneffenheden, vetrolletjes en rimpels glad te strijken wordt zo onderhand nog een belangrijker gereedschap dan makeup.
Maar: het maakt het niet minder prettig om naar te kijken
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:40:45 #232
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725640
Ja maar je krijgt wel een fikse hartverzakking als je mensen als Britney Spears gewoon in paparazzi foto's ziet. Sommige mensen hebben zoveel retouching nodig, dat ze net zo goed de hele foto van scratch kunnen tekenen.
Fok! Fotoboek
pi_28725645
datingsites?
pi_28725743
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
datingsites?
wat gebruik jij dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:15 #235
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725821
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Nog beter is het als een van de twee gewoon z'n telefoon nummer geeft en na een hele nacht bellen, be je je moeder "Mam, ik ga trouwen!"

MSN heeft zo z'n voor en nadelen sommige mensen typen bijvoorbeeld niet zo snel, anderen hebben een naam van 20 karacters met hyperactieve smilies, terwijl ze constant netjes met twee woorden spreken.

Een webcam maakt het bijvoobeeld al weer een stuk leuker, emailen is minder opppervlakkig dan MSN vaak, en gewoon het risico nemen en gewoon iets afspreken (en dan niet perse met het zwaarbeladen woord 'date') kan echt weinig tegenop als het gezellig is.
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:44 #236
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28725828
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
datingsites?
Uit het engels, zelfstandig naamwoord, meervoud.
Uitgesproken als [deetingsaits]: webpagina's die betrekking hebben op het ontmoeten van twee personen van (doorgaans) verschillend geslacht, tot poging een (eventueel sexuele) relatie te beginnen.

Probeer 'm bij scrabble op 3 x woordwaarde te krijgen. Ik denk dat je dan een goede kans maakt om te winnen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:57:11 #237
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725877
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:47 schreef Beach het volgende:

[..]

wat gebruik jij dan?
Gokje: pornosites en z'n linkerhand.

Kennelijk een beetje verdwaalt en postte hij zijn frustratie over de afwezigheid van vrouwelijk vleesch hiero.
Fok! Fotoboek
pi_28726456
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:47 schreef Beach het volgende:

[..]

wat gebruik jij dan?
Z'n sociale leven waarschijnlijk? Net als alle normale mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28728028
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef Stroomschok het volgende:

[..]

Gokje: pornosites en z'n linkerhand.

Kennelijk een beetje verdwaalt en postte hij zijn frustratie over de afwezigheid van vrouwelijk vleesch hiero.
Dat lijkt me sterk, aangezien IS een vrouw is.
pi_28728480
Volgende week maandag heb ik mijn date.
pi_28728543
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:29 schreef heiden6 het volgende:
of een lange jurk ( )
Je houdt van lange jurken! !
pi_28728557
quote:
Heb ik onlangs ook gedaan. Wat een vrijheid!

Die lamskoteletjes waren heerlijk!
pi_28728697
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Günther het volgende:
Dat is erg misselijkmakend inderdaad. Verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen 'per ongeluk' een advertentie plaatsen op dergelijke sites. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je op zoek bent.

Wat ik ook verschrikkelijk vind zijn die 'zelfverzekerde' foto's waarbij een knappe meid met opgetuitte lippen weg kijkt van de lens om vervolgens een lokregel ala 'Are you readdy 4 me????' neer te kwakken. Komop zeg, dat zijn de grootste huilebalken. Ik wil eerlijkheid zien. Ik zie liever een spontane lach of een chagrijnige kop dan zo'n gemaakte foto. Bleh.
pi_28728816
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:36 schreef Disorder het volgende:

[..]
Ik wil eerlijkheid zien.
'nou, ik ben annemarie, en ik wil dus gewoon hard en vaak genomen worden.'

...en later wil ik drie kinderen!
pi_28728862
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef joshus_cat het volgende:
'nou, ik ben annemarie, en ik wil dus gewoon hard en vaak genomen worden.'

Ik zou best graag iets over seks in mijn profiel willen zetten, omdat ik het wel een héél belangrijk onderdeel van een relatie vind. Ik ben echter bang voor de gevolgen. Dus doe ik het niet.
pi_28729053
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ohja, vrouwen. Liever geen kinderwens invullen, dat schrikt enorm af.
pi_28729076
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
Nou, ik wil dus absoluut geen kinderen en ik krijg om de haverklap reacties van mannen die dat wel willen.
pi_28729094
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou best graag iets over seks in mijn profiel willen zetten, omdat ik het wel een héél belangrijk onderdeel van een relatie vind. Ik ben echter bang voor de gevolgen. Dus doe ik het niet.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Denk je eindelijk de prins op 't witte paard gevonden te hebben, steigert-ie niet. Of doet-ie rare dingen. Maar aan de andere gaat de lol d'r wel een beetje vanaf als je ook 't sexuele gebeuren als iets contractmatigs ziet. En volgens mij kun je eea ook wel iets sturen door de juiste keywords te gebruiken.

tenzij je natuurlijk voor de centimeters en potentie gaat. Maar da's altijd al lastig geweest.
pi_28729155
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:55 schreef joshus_cat het volgende:
tenzij je natuurlijk voor de centimeters en potentie gaat. Maar da's altijd al lastig geweest.
LOL Nee, 't is meer dat ik wel in ben voor minder standaard dingen op dat gebied (zie mijn history in SEX) en dat ik het jammer zou vinden als dat bij mijn partner niet het geval zou zijn.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:58:58 #250
124948 Averon
One of the good guys
pi_28729162
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, als je zonder dat al reacties krijgt die je niet wil, kan ik me helemaal voorstellen dat je dat niet doet.
Voor elke ok guy or girl zitten er iets van 25 fakers/desperates/perverts etc. Die verhoogde anonimiteit werkt twee kanten op. Jammer, want er zijn best leuke mensen te ontmoeten op het net.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28729168
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, ik wil dus absoluut geen kinderen en ik krijg om de haverklap reacties van mannen die dat wel willen.
Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook niet
pi_28729204
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef joshus_cat het volgende:
Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook niet
De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.
pi_28729591
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.
't klinkt inderdaad wel beter als van die kleine etters die je huis voor vijf jaar in een oorlogszone veranderen.

En met 10 en 11 kun je ze al bijna aan 't werk zetten. Childplotation, yeah!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:36:31 #254
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28730005
quote:

[..]

Da's net zo iets als vrouwen die zich als "hoi, ik ben een moeder van 2 kinderen en langs deze weg blablabla" presenteren. Bweh, daar reageer je toch niet op, ik knap af op moederkloeken. Voor de duidelijkheid: die kinderen zijn geen probleem, maar het hoeft niet zo prominent in de intro te staan. Zet dan gewoon een verhaaltje over jezelf en bij "aantal kinderen: 2" neer.

Trouwens, dames, hoeveel matches krijgen jullie dagelijks eigenlijk in die nieuwsbrief? zit zelf rond de 3-4
Vampire Romance O+
pi_28730221
Ik krijg meestal twee matches ofzo.
pi_28730871
Hoe worden die matches bepaald? Want dan klopt er toch iets niet geloof ik. Ben vrij selectief geweest met het invullen, alleen bij provincies heb ik "maakt niets uit" ingevuld.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:09:08 #257
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28730930
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef suikerzoet het volgende:
Hoe worden die matches bepaald? Want dan klopt er toch iets niet geloof ik. Ben vrij selectief geweest met het invullen, alleen bij provincies heb ik "maakt niets uit" ingevuld.
Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?

Krijg je dan matches die niet met je matchprofiel overeenkomen?
Vampire Romance O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:19:47 #258
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28731216
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgende week maandag heb ik mijn date.
Woehoe, daar ga je dan Lupa.
Overigens wil ik ook zeker weten geen kinderen. Gelukkig denkt mijn date daar voorlopig nog niet over na, ze is pas 21.
Heb je eigenlijk al verteld waar je date ongeveer vandaan komt?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28731363
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
Heb je eigenlijk al verteld waar je date ongeveer vandaan komt?
Groningen. Lekker in de buurt dus (ik woon in Leeuwarden).
pi_28731409
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?

Krijg je dan matches die niet met je matchprofiel overeenkomen?
Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).
pi_28731450
Die lijst met matches dat zijn steeds dezelfde mensen. De matches die je krijgt toegestuurd zijn nieuwe mensen die aan jouw matchprofiel voldoen.

Ik heb in totaal bijna 400 matches ofzo. Nog niet allemaal bekeken.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:40:19 #262
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28731821
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).
Als je een deel van je matchprofiel aanpast kan het gebeuren dat een ander deel weer gereset wordt en daardoor niet meer meegewogen wordt. Lijkt me een bug, maar daarom moet je bij elke wijziging even controleren of de rest ook goed meegewijzigd is.
Vampire Romance O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:27:37 #263
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28735076
Ik had donderdag een date via een datingsite.. Ik heb daar zo'n spijt van gehad. We gingen naar de film. Ik zou hem voor de Tuschinski zien. Ik zag hem en had gelijk zin om me om te draaien het was zo'n typsiche nerd. WO?AIO Dus ik denk ach ja.. waarom niet. We zeiden voor de film echt amper wat tegen elkaar. "ja, wat ga jij van de zomer doen?", " Ik ga misschien naar Kreta", "Oh ok..." (boeiuh)
En na afloop vroeg ik of hij nog wat wou drinken op rembrandt. "Ja is goed maar ik kan het niet te lang maken" Ik vond prima, hoopte stiekem dat hij gewoon niet wilde drinken... Maar dus wel. We zaten elkaar een beetje lusteloos aan te kijken en af en toe beleefd vragen stellen. Om half 10 stond ik weer op straat... Was dit mijn avond?
Heb toen maar een vriendinnetje gebeld die in de buurt woont. Heb daarmee gezellig lekker tot laat in de avond op een terasje gezeten wezen babbelen. Avondje was zo wel gered

Deze gast was mijn eerste date.. Mijn account loopt deze week af. En heb nog een zooi interessante gozers in de mail en msn staan. Alleen geez, ik voel me al genaaid.. Ik vond hem op msn heel interessant, praatte vlot, spontaan. En dan IRL zegt hij niks. Ik ben spontaan van mijzelf maar heb wel feedback nodig. Ik heb echt geen zin meer om de rest te gaan meeten.

Een andere dork had ik aan msn toegevoegd. Praat hij op een labiele manier "ik ging vandaag fietsen. Mijn fiets ging ik stuk. Heb te hard gefietst. Ik ben erg sterk" WTF?!
1 gast die wilde wel ontmoeten maar ik moet dus naar hem toekomen.. En hij heeft duidelijk geen zin om naar mij toe te komen.
En de paar andere gozers zijn normaal en leuk. Laid-back, zien wel waar het schip strand en hebben totaal geen verwachtingen. Van 1 heb ik zijn nummer en hij had dus wel zin om afgelopen donderdag wat te gaan drinken. Maar toen had ik al wat staan. Had ik beter hem kunnen meeten. Nu moet ik hem nog steeds even sms-en.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:32:12 #264
124948 Averon
One of the good guys
pi_28735255
MSN skills zijn aan te leren, zeker voor een nerd. Die zijn meestal gewend aan toetsenborden en indirect contact, en vinden het makkelijk zich anders voor te doen dan ze zijn. Niet eens opzettelijk, maar meer als in een geromantiseerd beeld van zichzelf. Dat valt dan vaak hard tegen irl.

Wellicht heb je met die andere gasten meer geluk. Here is to hoping.

[ Bericht 0% gewijzigd door Averon op 12-07-2005 13:36:25 (typo) ]
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_28735274
Hopey, je hóefde hem toch niet voor een drankje te vragen? Je had toch ook kunnen zeggen dat je naar huis wilde?
pi_28735446
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Trouwens, dames, hoeveel matches krijgen jullie dagelijks eigenlijk in die nieuwsbrief? zit zelf rond de 3-4
de eerste dag kreeg ik een mail met iets van 4 matches, daarna 2 matches en nou heb ik al een paar dagen geen mail meer gehad met matches
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:37:08 #267
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_28735469
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Hopey het volgende:
het was zo'n typsiche nerd.
Dikke brillenglazen? Vol met puisten?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:37:14 #268
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28735473
Ja wist ik veel, film was om 9 uur afgelopen. En ik wilde eigenlijk nog niet naar huis, maar om met hem de hele avond nog opgeschept te zitten.. Maar ik vroeg het ook meer uit beleefdheid. Stom stom stom achteraf. Zat ook in de tram, dacht.. damn.. waste of time...
pi_28735534
Hopey, jammer dat het IRL niet zo goed klikte. Ik heb het ook wel vaker gehad, dat het op msn en aan de telefoon heel goed klikte en dat we IRL amper wat te vertellen hadden aan elkaar, dat er totaal geen klik was. Maar laat door deze mindere ervaring niet gelijk alle hoop wegjagen en date die andere jongens ook gewoon, kans is groot dat het daar wel goed mee gaat Veel succes!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:39:06 #270
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28735542
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Dikke brillenglazen? Vol met puisten?
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:42:17 #271
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_28735664
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef Hopey het volgende:
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.
Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?

Een suffe gast is daarentegen natuurlijk niet leuk.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:46:38 #272
124948 Averon
One of the good guys
pi_28735844
Ik zie mezelf ook wel als nerd/geek hoor, maar tegenwoordig meer een geuzenaam. Toen ik een jaartje of 20 was vond ik naar als ik nerd genoemd werd. Tegenwoordig heb ik er niet zo' probleem meer mee.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:47:57 #273
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28735886
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?

Een suffe gast is daarentegen natuurlijk niet leuk.

Beeld je zo'n gast in... Op zijn profiel foto zag hij er beter uit!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:53:23 #274
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_28736086
Hij was ook zo slecht gekleed? Maar serieus, als lang/mager je tot nerd maakt, dan ben ik er ook vast een.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:05:23 #275
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28736554
Hij was geloof ik helemaal in beige gekleed incluis een blok overhemdje. En toen hij voor me stond zag ik een vieze oude vogelpoepvlek op zijn schouder.
Haha lang mager, ja ok ik geloof dat ik de definitie van nerd niet helemaal begrijp en overdrijf

Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op
pi_28736591
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:

Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannen
pi_28736699
Het is ook nooit goed bij vrouwen. .
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:09:46 #278
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28736705
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Hij was geloof ik helemaal in beige gekleed incluis een blok overhemdje. En toen hij voor me stond zag ik een vieze oude vogelpoepvlek op zijn schouder.
Haha lang mager, ja ok ik geloof dat ik de definitie van nerd niet helemaal begrijp en overdrijf

Bij het nemen van risico's hoort de kans op mislukkingen
Vampire Romance O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:13:19 #279
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28736820
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ja joh, d'r zijn geen leuke mannen
Niet op datingsites nee. Alhoewel ik had een maand geleden wel een date had met een erg leuke jongen. Een vriendin hookte me met hem op. En zij kent hem via een datingsite. Maar inmiddels heeft ze al een relatie en sluiste ze hem naar mij door. Maar we voelen niks voor elkaar dus blijft het daarbij. Maar het kan dus wel.

Maar vraagje, kan je via een datingsite wel vriendschap met elkaar sluiten? Ik heb het idee dat veel jongens dat niet willen zelf al kan je met elkaar opschieten. klikt het niet, dan is het move along...
pi_28736847
Hopey, geef nou niet zo snel op joh, de kans bestaat altijd dat je er eerst een paar geprobeerd moet hebben voordat je de ware vindt, en dat is met datingsites oo zo, niet na 2 dates gelijk de hoop al opgeven
pi_28736889
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Hopey het volgende:

Maar vraagje, kan je via een datingsite wel vriendschap met elkaar sluiten? Ik heb het idee dat veel jongens dat niet willen zelf al kan je met elkaar opschieten. klikt het niet, dan is het move along...
ja dat kan ook, en je hebt zelfs jongens die in hun profiel al aangeven dat ze alleen op zoek zijn naar vriendschap. Het is niet alleen voor mensen die een vaste relatie zoeken, maar ook voor stapamaatjes en vriendschap enzo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:20:58 #282
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28737058
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
pi_28737429
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.
pi_28737439
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Een vrije relatie is iha een relatie die ook seksuele relaties met anderen toestaat. Je mag dus 'vreemdgaan'.
pi_28737473
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef thabit het volgende:
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.
Wat is de reden om het niet te willen? Ik zou er persoonlijk weinig moeite mee hebben.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:48:55 #286
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28738024
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:52:34 #287
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28738148
quote:

[..]

Niet op datingsites nee.
Vampire Romance O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:53:35 #288
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28738187
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Om die reden hebben is het voor mannen erg verstandig om "vaste relatie" te selecteren

edit: wat betreft aantal hits dan. Het vrouwvolk dat er op afkomt is wel wat minder
Vampire Romance O+
pi_28738192
Uiteraard. Je wordt dan denk ik gezien als een gratis hoer. .
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:56:35 #290
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28742214
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
Oude post opgraven ik weet het.. Maareuh.. Op zo'n manier zou ik ook wel een DatingSite willen gaan starten.
pi_28742629
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteit
pi_28742742
quote:

[..]

Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.

je moet alleen niet vertellen dat je jezelf hebt laten steriliseren.
pi_28743282
Deze topicreeks blijft uiterst vermakelijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28743341
quote:

[..]

Niet op datingsites nee.
Er zijn ook nauwelijks leuke vrouwen op datingsites.
pi_28743396
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Er zijn ook nauwelijks leuke vrouwen op datingsites.
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantie Die vrouwen denken echt heersers op aarde te zijn.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:31:12 #296
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_28743450
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef joshus_cat het volgende:
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan? Ik wil best een gezinnetje namelijk.
pi_28743617
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan? Ik wil best een gezinnetje namelijk.
Geen idee. Mijn ervaring is wel dat als je als man zegt dat je graag kinderen wilt, d'r minstens 4 hoogopgeleide 30+ -vrouwen met tikkende eierstokken opkijken wie dat zegt
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:37:55 #298
91306 GF
Kingwood
pi_28743689
Ik heb in het verleden ook eens zo'n gratis account gehad. En ik vind dat wanneer je op zoek bent naar een serieuze, langdurige relatie je veel geluk moet hebben om op zo'n site een partner te vinden. Zal vast voorkomen, helemaal top. Maar niet voor mij Al ben ik nog best nieuwsgierig wat voor volk daar gemiddeld zit, en of het echt regelmatig tot (irl) daten komt. Mocht m'n huidige relatie ooit stuk gaan, wie weet..
Unspoken words were understood
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:40:56 #299
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28743778
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantie Die vrouwen denken echt heersers op aarde te zijn.
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteit
Beide..
pi_28743882
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.
Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')