abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28722516
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]
Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.
pi_28722574
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Daarom maakt 't ook wel sense om een niet al te sexy foto te gebruiken. Dan ben je dat soort mannen al kwijt, plus dat 't dan in 't echt ook meevalt.
Ik heb gewoon geen foto Die krijgen ze pas na een tijdje chatten op msn, als ik ze interessant genoeg vind
  maandag 11 juli 2005 @ 23:18:45 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28722637
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef Günther het volgende:
Weliswaar dat ze me verder onder wilde kotsen
Ik heb geloof ik iets gemist?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28722651
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Wat mij betreft zou je ook gewoon mogen stellen 'een normaal, leuk gesprek'.
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.

Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.
[quote]Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.

Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.

En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.
quote:

[..]

En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.
quote:

[..]

Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.

Lekker laid-back.
quote:

Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.

Als ik met iemand afpreek, dan kan diegene ervan uitgaan dat ik de foto's wel in orde vind, en dat doe ik andersom ook als dat niet gezegd zou worden.

Dat meisje waar ik het hierboven over heb, heb ik trouwens aangesproken over d'r foto. Ze stond heel raar tegen een boom te poseren, en toen heb ik gevraagd of het uiteindelijk nou nog gelukt is om hem om te duwen.

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om met iemand af te spreken die je niet aantrekkelijk vindt? Doe je dat dan 'ondanks', of meer omdat je denkt dat misschien 'nog wel te doen is'. Met een mentaliteit als een van die zul je echt nooit wat bereiken volgens mij, maar misschien zit het anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 juli 2005 @ 23:20:31 #205
110113 Günther
You tease me
pi_28722679
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waar woon jij dan?
Twente.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:22:13 #206
110113 Günther
You tease me
pi_28722725
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik iets gemist?

Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.

Groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:24:38 #207
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28722795
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:22 schreef Günther het volgende:

[..]

Hoe meer ik op datingsites kom, hoe meer ik er achter kom dat er daadwerkelijk ook vrouwen zijn die me niet adoreren. Stom hè.

Groetjes,

Günther.
Moet een ehm "naar" moment geweest zijn
Vampire Romance O+
  maandag 11 juli 2005 @ 23:26:02 #208
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28722839
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou dan toch liever zwakzinnig en gelukkig zijn.
Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:27:23 #209
110113 Günther
You tease me
pi_28722885
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Moet een ehm "naar" moment geweest zijn
Mijn ego overstijgt mijn verlangen om antwoord te krijgen. Dat scheelt.

Groetjes,

Günth.
mm my ding ding dong.
pi_28722932
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:14 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel.

Wat me trouwens opvalt in bijvoorbeeld al die gastenboeken op knuz, is dat zodra een meisje op een foto een kort rokje aanheeft ofzo, bijna al die mannen (lees: de standaard oninteressante, wanhopige, hielenlikkende rukker) de foto meteen betitelen als sexy en haar als een mooi meisje.

Terwijl ik dan soms denk: ze ziet er niet uit. En bij een meid met een hele leuke foto, die een spijkerbroek en een topje aanheeft of een lange jurk ( ) zegt men helemaal niets in die trant.

Ik heb echt het idee dat dat soort mensen redeneren van bloot = sexy ofzo, terwijl dat volgens mij veel meer in de uitstraling zit.
pi_28722996
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, als ik zwakzinnig was zou ik er anders over denken, maar dat is de commitment die ik heb aan mijn intelligentie. .
Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!
  maandag 11 juli 2005 @ 23:34:18 #212
110113 Günther
You tease me
pi_28723080
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
quote:
Ik ben net zoals de meesten hier niet "op zoek".... maar gewoon net zo nieuwsgierig als jij. Ik kan me prima vermaken, alleen of met vriendinnen/ vrienden. Maar het lijkt me ook wel weer lekker om eens echte passie te voelen......
Ik ben niet op zoek naar iemand die mijn leven in wil vullen,
Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...

Groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
pi_28723134
Dat prins op het witte paard is wel het laatste wat ik wil lezen, ja. Wat een gigantisch cliché is dat zeg. Om het nog maar niet te hebben over het bouquetreeks-gehalte van de opmerking op zichzelf.
pi_28723165
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:19 schreef heiden6 het volgende:

Tja daar heb ik nooit zo'n problemen mee, dat hele ongemakkelijke waar mensen het vaak over hebben herken ik totaal niet.

Lekker laid-back.
't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.
quote:
Daarom moet je ook niet met mensen afspreken die je er niet leuk uit vind zien. Daar komen alleen maar problemen van.
Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.
quote:
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om met iemand af te spreken die je niet aantrekkelijk vindt? Doe je dat dan 'ondanks', of meer omdat je denkt dat misschien 'nog wel te doen is'. Met een mentaliteit als een van die zul je echt nooit wat bereiken volgens mij, maar misschien zit het anders.
Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.
pi_28723278
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij 'principes', of niet? Die heb ik ook ooit gehad. Lozen die handel!
Lozen? Bewaren. D'r is altijd wel iemand te vinden met nog minder principes dan jij.

't ligt er maar aan voor welke markt je gaat. Prijsvechters zuigen, in meer dan een manier.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:42:20 #216
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28723314
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ik nuchter ben heb ik principes. En als ik dronken ben kom ik alleen studenten tegen. Dus dat is makkelijk.

Maar goed, 1 van mijn principes is ook dat ik niet op datingsites sta, dus eigenlijk heb ik hier ook niks te zoeken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_28723356
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

't kan voor jou wel laid-back zijn, maar de andere partij moet dat ook hebben. Ik heb wel de nodige theemutsen meegemaakt die toneel zaten te spelen.
Tja, dat zal best wel, maar daar kan ik me nou echt niet druk over maken.
quote:
Da's te kort door de bocht. D'r zijn zat dames waarbij ik in eerste instantie dacht 'ziet er goed uit en heeft de juiste mindset' om een paar maanden later te realizeren 'doe toch maar niet'. De andere kant op heb ik vaker meegemaakt.
Dat kan, ja. Maar goed, ik ga uit van de regel en niet van de uitzondering.
quote:
Ja, 't zit anders. 't is niet 'niet aantrekkelijk vinden', 't is 'niet de fysieke/uiterlijke klik hebben'. Dat wil zeggen dat ze me gewoon niet opvallen.'t is eigenlijk allemaal neutraal. Fysieke klik is enigszins stuurbaar. Liefde maakt blind enzo.
Dat is wel zo, maar waarom zou ik op stap gaan met iemand die ik er niet leuk uit vind zien, terwijl er zoveel vrouwen zijn, en ik er genoeg wél classificeer als lekker ding?

En als ik iets niet aantrekkelijk vindt, is het wel niet opvallen. Vroeger was ik zelf redelijk onzeker, en toen ging ik toch vooral voor de onzekere types - dat vond ik toen leuk. Nu is eigenlijk het tegendeel waar. Ze moet toch écht wel tegen een stootje kunnen om het met mij uit te houden (maar dat is het dan ook wel waard). Dat hoor ik zelfs wel eens.

Maar jij gaat dus wel op stap met meiden die je er wat minder uit vindt zien, of niet bijzonder, met het idee van 'misschien klikt het wel heel goed, en dan vind ik het vanzelf een lekker ding'? (Als ik het zo goed formuleer dan, hè?)

Tja, daar zit wat in, maar mij niet gezien.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:44:01 #218
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28723358
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef Günther het volgende:
Het stoort me trouwens wel dat 9 vd 10 vrouwen een verhaaltje neerplempen over hoezeer ze toch niet op zoek zijn, maar dat ze wel graag willen dat je reageert want misschien ben je wel de prins op het witte paard...
[..]

Dat dus. Dan denk ik van tja, wat voor reactie verwacht je nou? "Hoi, Günther hier. Ik ben ook niet op zoek maar ik zag je foto per ongeluk toen ik relatieplanet met google verwarde en nu type ik dit bericht omdat ik niet op zoek ben, maar je weet maar nooit of je de ware liefde voor me bent...

Groetjes,

Günther.
Ziet ook belachelijk uit. Anyway, ik rij in een grote witte bus, misschien voldoet dat ook.
Vampire Romance O+
pi_28723610
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:

Maar jij gaat dus wel op stap met meiden die je er wat minder uit vindt zien, of niet bijzonder, met het idee van 'misschien klikt het wel heel goed, en dan vind ik het vanzelf een lekker ding'? (Als ik het zo goed formuleer dan, hè?)
Je begrijpt 't niet.

Ooit wel eens verliefd geworden op iemand die je al heel lang kende? Dat principe, maar dan anders.

Datingsites bevorderen de 'eerste indruk' cultuur. Ik loop lang genoeg op deze aardkloot rond om te weten dat eerste indrukken behoorlijk kunnen afwijken van langetermijn-indrukken.

Soms zijn ze knap correct. Soms.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:55:49 #220
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28723646
quote:
Op maandag 11 juli 2005 01:58 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Hahaha ja, leuk omschreven en inderdaad herkenbaar, zo'n levensgenieter!!

In zo'n profiel staat ook altijd de lengte, met een marge van 5 cm. bijvoorbeeld 1.60 - 1.65. Maar zelfs als ze 1.70 - 1.75 erin hebben staan, dan vind ik dat ze wel lef hebben hoor om mij een bericht te sturen! Want ik draag graag hakken
Hahaha. Nou ik pak ook nog wel eens de cowboylaarzen uit de kast
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28723755
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Je begrijpt 't niet.
Leuke formulering van je standpunt.
quote:
Ooit wel eens verliefd geworden op iemand die je al heel lang kende? Dat principe, maar dan anders.
Loze stelling... 'Maar dan anders'?
quote:
Datingsites bevorderen de 'eerste indruk' cultuur. Ik loop lang genoeg op deze aardkloot rond om te weten dat eerste indrukken behoorlijk kunnen afwijken van langetermijn-indrukken.

Soms zijn ze knap correct. Soms.
Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt. Als dat bij jou niet zo is moet je er misschien eens over nadenken hoe dat komt. Dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor, en daar kun je oo niet zomaar vanuit gaan zoals jij hier doet.
pi_28723799
Datingsites, ik heb ze nooit echt erg bruikbaar gevonden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28723833
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:00 schreef heiden6 het volgende:

Ik vertrouw heel veel op de eerste indruk omdat die meestal klopt ik alle data waaruit blijkt dat mijn eerste indruk misschien wel eens niet zou kloppen weggooi.
Yep. Ignorance *is* bliss.
quote:
Leuke formulering van je standpunt.
Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door joshus_cat op 12-07-2005 00:11:50 ]
pi_28723869
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Joh, pleur op. Ga ergens anders bijdehand lopen doen.
Anders doe je even een beetje normaal, rare snuiter. Eerst een beetje mij af lopen zeiken op zo'n domme manier, en dan nog beledigd zijn als ik het opmerk. Ga lekker in de zandbak spelen ofzo, met de andere kleuters.
pi_28723880
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Datingsites, ik heb ze nooit echt erg bruikbaar gevonden.
Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.
pi_28723933
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:07 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker begin ik ook te geloven dat ik toch misschien écht maar weer 'ns naar buiten moet gaan en ehm, hoe heet het ook alweer, moet praten met mensen.
Hogere bandbreedte. Betere foutcorrectie, enzo.
pi_28723967
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

breng me nu níet op ideeën
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:58:27 #228
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_28724933
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ha, denk je dat ik zulke gasten iets stuur? En als ze de tijd nemen om mijn profiel te lezen dan zouden ze eigenlijk heel goed moeten begrijpen dat ik niet op zulke berichten zit te wachten Het verdwijnt bij mij ook linea recta in de prullenbak. Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
waar staat dat profiel dan ? ben wel benieuwd wie op deze manier 'tussen de regels door leest'
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:21:28 #229
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725337
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef thabit het volgende:
Ik vind fotomodellen dus echt niet mooi. Ze zien er veel te "gemaakt" uit, onnatuurlijk gewoon. Iemand die op een zodanige wijze uit haar ogen kijkt dat er achter die ogen nog wat activiteit plaatsheeft vind ik vele malen mooier.
Ze zien er zo gemaakt uit, door het gebruik van zware makeup, lichtval en...Photoshop!
Ik denk dat zo onderhand veruit de meerderheid vanfotomodel foto's wel tenminste een paar layertjes in PS heeft toegevoegd gekregen, maar waarschijnlijk een hoop meer.

De clonestamp tool om oneffenheden, vetrolletjes en rimpels glad te strijken wordt zo onderhand nog een belangrijker gereedschap dan makeup.
Da's nou Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:24:25 #230
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725386
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

De betere computernerd humor
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:29:51 #231
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28725483
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef Stroomschok het volgende:
De clonestamp tool om oneffenheden, vetrolletjes en rimpels glad te strijken wordt zo onderhand nog een belangrijker gereedschap dan makeup.
Maar: het maakt het niet minder prettig om naar te kijken
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:40:45 #232
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725640
Ja maar je krijgt wel een fikse hartverzakking als je mensen als Britney Spears gewoon in paparazzi foto's ziet. Sommige mensen hebben zoveel retouching nodig, dat ze net zo goed de hele foto van scratch kunnen tekenen.
Fok! Fotoboek
pi_28725645
datingsites?
pi_28725743
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
datingsites?
wat gebruik jij dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:15 #235
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725821
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Nog beter is het als een van de twee gewoon z'n telefoon nummer geeft en na een hele nacht bellen, be je je moeder "Mam, ik ga trouwen!"

MSN heeft zo z'n voor en nadelen sommige mensen typen bijvoorbeeld niet zo snel, anderen hebben een naam van 20 karacters met hyperactieve smilies, terwijl ze constant netjes met twee woorden spreken.

Een webcam maakt het bijvoobeeld al weer een stuk leuker, emailen is minder opppervlakkig dan MSN vaak, en gewoon het risico nemen en gewoon iets afspreken (en dan niet perse met het zwaarbeladen woord 'date') kan echt weinig tegenop als het gezellig is.
Fok! Fotoboek
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:44 #236
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28725828
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
datingsites?
Uit het engels, zelfstandig naamwoord, meervoud.
Uitgesproken als [deetingsaits]: webpagina's die betrekking hebben op het ontmoeten van twee personen van (doorgaans) verschillend geslacht, tot poging een (eventueel sexuele) relatie te beginnen.

Probeer 'm bij scrabble op 3 x woordwaarde te krijgen. Ik denk dat je dan een goede kans maakt om te winnen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 12 juli 2005 @ 01:57:11 #237
94397 Stroomschok
File op het zandpad
pi_28725877
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:47 schreef Beach het volgende:

[..]

wat gebruik jij dan?
Gokje: pornosites en z'n linkerhand.

Kennelijk een beetje verdwaalt en postte hij zijn frustratie over de afwezigheid van vrouwelijk vleesch hiero.
Fok! Fotoboek
pi_28726456
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:47 schreef Beach het volgende:

[..]

wat gebruik jij dan?
Z'n sociale leven waarschijnlijk? Net als alle normale mensen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28728028
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 01:57 schreef Stroomschok het volgende:

[..]

Gokje: pornosites en z'n linkerhand.

Kennelijk een beetje verdwaalt en postte hij zijn frustratie over de afwezigheid van vrouwelijk vleesch hiero.
Dat lijkt me sterk, aangezien IS een vrouw is.
pi_28728480
Volgende week maandag heb ik mijn date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')