abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 19:04:41 #161
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28714011
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruiken
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_28714045
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef UncleFunk het volgende:
Ja, een supermailtje is het niet. Ik schrijf liever een zakelijke brief dan zo'n mailtje
Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.
pi_28714104
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:04 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat niet iedereen je mailtje kopieert en zelf gaat gebruiken
Niet zo erg Hebben tenminste nog wat FoK!kers er wat aan gehad
pi_28714121
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is ook best lastig om iets te schrijven. Ik houd het zelf meestal heel beknopt, omdat de kans dat je geen reactie krijgt, groot is. Dan is het zonde als je er veel bloed, zweet en tranen in geïnvesteerd hebt.
Dat doe ik dus ook niet, alleen bij profielen die ik heel erg leuk vind.
pi_28714235
Ik vind 'm ook wel meevallen, ik zou in ieder geval de tijd nemen om je profiel te bekijken en het niet direct in de prullenbak sodemieteren.

Hier een aantal voorbeelden van de berichten die ik zoal krijg. Als het not done is, dan lees ik het wel. Ik heb namen en dergelijke wel weggehaald. Mocht je een bericht van jezelf ertussen zien staan, wees niet beledigd maar weet dan dat het beter kan

Hallo
Hoe is het daar ??
Alles goed hoop ik !!
Je ziet er wel een intressant persoon uit !!
Dus vond ik het fijn je een mailtje te sturen.
En hopelijk hoor ik nog iets van je ??
Lieve groeten;
xxxxxx

elaas kan m'n warme mondje haar niets doen vragen.
Of kunnen m'n vingers haar nie zachtjes raken.
Des ondanks doe mijn woordjes toch maar vrezen
Ze hebben U namelijk stiekem en speels gebeten
Ciao Ciao

Hoi,
Kom net thuis van een bezellige verjaardag. Was een goede vriendin van me jarig.
Had eerder op de avond wat gegeten bij m'n moeder met m'n zusje en haar vriend. Had in eerste instantie niet veel zin om naar die verjaardag te gaan, maar was uiteindelijk toch heel gezellig.
Zie m'n moeder ook niet elke dag, maar kon haar nasischotel niet afslaan. Jij nog wat leuks gedaan vanavond?
Groetjes PJ

hi wil je met mij

He hallo daar had je pp gelezen en oke kwam eigenlijk door de foto oke oke is niet het belangrijkste maar ja zie als eerste toch, maar een x chatten, mailen lijk me wel wat , dus kijk maar ..
ja je lijk me een interresante vrouw

Woest aantrekkelijk......................
liefs,
xxxxxxx

..ben jij der nog..

hee
ik ben een hee en ik wil samen er met jou over nadenken.
groetjes pxxxx

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

pi_28714257
Dat gedicht.
pi_28714264
En de nasischotel van z'n moeder.
pi_28714314
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:11 schreef suikerzoet het volgende:

hi wil je met mij
quote:
hee
ik ben een hee en ik wil samen er met jou over nadenken.
groetjes pxxxx
quote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_28714340
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En de nasischotel van z'n moeder.
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveelt
pi_28714388
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef suikerzoet het volgende:
Ja, dat was z'n eerste bericht dat hij stuurde he. Ik ken die gozer niet eens. Je mag m'n inlogcode wel even lenen om mijn mailbox te lezen, als je je een keer verveelt
Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.
pi_28714485
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er niet rouwig om hoef te zijn dat ik niet zoveel post krijg. Al is het wel topentertainment.
Ah, jij bent 3 jaar jonger. In jouw categorie zijn ze nog niet zo wanhopig!
pi_28714510
ik heb nooit echt hele aparte mailtjes gehad, meestal vragen ze om wat meer over mezelf te vertellen of om me msn-adres
  maandag 11 juli 2005 @ 19:22:02 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28714515
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:11 schreef suikerzoet het volgende:
-knip-

Ik ben eens uitgescholden door een meisje omdat ik haar mailtje had gelezen en niet gelijk had gereageerd. (je kunt zien of een berichtje wel of niet gelezen is).

Best een leuke meid, daar niet van, maar ze was 15.
Vampire Romance O+
pi_28714530
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef MouseOver het volgende:
Had je kans gegrepen!
pi_28714570
quote:

[..]

Ik ben eens uitgescholden door een meisje omdat ik haar mailtje had gelezen en niet gelijk had gereageerd. (je kunt zien of een berichtje wel of niet gelezen is).

dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vond
pi_28714584
quote:
15.
Hahaha oh wat erg!!
  maandag 11 juli 2005 @ 19:25:22 #177
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28714614
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Had je kans gegrepen!
neuh

Trouwens, wat ik wel grappig vind aan meisjes van die leeftijd die op jongens van midden 20 vallen is dat ze roepen dat jongens van hun eigen leeftijd erg kinderachtig zijn en zij zelf erg volwassen. Vervolgens maken ze zichzelf onsterfelijk belachelijk door ontzettend kinderachtig te reageren.
Vampire Romance O+
pi_28714620
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Sylvana het volgende:
dat is wel erg triest zeg. Ik heb 2 weken geleden een paar berichtjes gestuurd naar mensen en sommigen daarvan hebben het nu ook nog niet gelezen, dus daar hoef ik weinig van te verwachten ben ik bang voor, terwijl ik hun het leukst vond
Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.
pi_28714670
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heb ik ook een aantal keer gehad. Telkens mensen die al een maand ofzo niet online waren geweest. Gratis accounts neem ik aan dan.
ja, dat denk ik ook ja, maar toch jammer, want de meesten kwamen uit Deventer, en die wilde ik dus juist zo graag leren kennen
pi_28714755
Deventer, daar heb ik lang geleden een keer een date gehad.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:30:23 #181
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28714790
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef thabit het volgende:
Deventer, daar heb ik lang geleden een keer een date gehad.
Deventer, daar ben ik ontmaagd
Vampire Romance O+
  maandag 11 juli 2005 @ 19:30:41 #182
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28714800
... vliegtuigtechnisch dan
Vampire Romance O+
pi_28714848
Er gebeurt zo te zien heel wat in Deventer. Zou je op het eerste gezicht niet zeggen.
pi_28720446
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef thabit het volgende:
Er gebeurt zo te zien heel wat in Deventer. Zou je op het eerste gezicht niet zeggen.
Of het is zo saai dat men zich nergens anders meer mee bezighoudt, dan het aangaan van de date en de daad.

Ik zie zonet een vrij lang bericht van een leuke meid waarmee ik al twee berichtjes heb gewisseld. Of het er nog een keer van gaat komen dat ik haar lekkere lasagne kom proeven.

Hopelijk voor haar vindt ze het niet erg dat ik tot eind augustus vrijwel geen tijd heb vanwege vakanties en dergelijke.

Als ik trouwens zo'n mailtje zou krijgen als die voorbeelden hierboven, zou ik het direct weggooien of misschien heel kort beantwoorden. Maar dat gebeurt me eigenlijk nooit. Dat komt denk ik omdat ik zelf nooit mensen met zo'n uitstraling in hun profiel of op hun foto nooit wat stuur, en mijn profiel zo'n simpele ziel waarschijnlijk ook niet aanspreekt. En het is nou juist de bedoeling dat het mensen wel aanspreekt, dat iemand het leuk vindt klinken. Op vage profielen reageer ik ook nooit, het moet van tevoren toch wel vrij duidelijk zijn dat je ongeveer op een lijn zit, anders ga ik er geen tijd in steken.

Verder vindt ik dit:
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een heel goed punt. Eerst een paar regeltjes, en als je dan een leuke reactie terugkrijgt zie je wel weer verder. Ik heb zo'n grafhekel aan koetjes en kalfjes dat ik vragen over werk of studie al helemaal iets vindt voor als je elkaar al een paar keer gezien hebt.

Zo gaat het bij mij meestal. Ik heb wel vaker een paar keer met meiden afgesproken, en daarna pas eens gevraagd waar ze nou precies vandaan kwam, wat ze nu studeerde of wat voor werk ze deed, hoe oud ze precies was etc. Ik zie dat als details in onderlinge relaties. Als er iets interessants is om over te praten waarbij het relevant is, dan heb ik het er ook wel over, maar ik krijg toch al heel gauw het gevoel dat het gaat lijken op een sollicitatie. Het gaat mij meer om de klik. *klik*

Het valt mij wel op dat veel mensen dat maar raar vinden. Hoe denkt men daar hier over? Willen jullie direct alles weten, of zie je gewoon wel hoe dat gaat?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28720570
Ik zie wel hoe 't loopt. Maar als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het aan de vraag "alles goed". En dan gelijk de eerste keer. Alsof het diegene iets kan schelen
pi_28721527
ik vind het wel belangrijk om een paar dingen te weten, zoals leeftijd, studie/werk, (hoeft echt niet helemaal precies uitgelegd te worden) hobbies en woonplaats, maar ik hoef echt niet gelijk zijn hele levensverhaal te kennen ofzo
pi_28721618
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het wel belangrijk om een paar dingen te weten, zoals leeftijd, studie/werk, (hoeft echt niet helemaal precies uitgelegd te worden) hobbies en woonplaats, maar ik hoef echt niet gelijk zijn hele levensverhaal te kennen ofzo
Dat je na een uur half slapend om de tafel hangt, al horende 'dus die nieuwe man van m'n moeder mocht ik eigenlijk net zo min als de vrouw van mn vader'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28721658
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat je na een uur half slapend om de tafel hangt, al horende 'dus die nieuwe man van m'n moeder mocht ik eigenlijk net zo min als de vrouw van mn vader'.
Inderdaad, daar zit ik dus echt niet op te wachten
pi_28721704
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Als ik trouwens zo'n mailtje zou krijgen als die voorbeelden hierboven, zou ik het direct weggooien of misschien heel kort beantwoorden. Maar dat gebeurt me eigenlijk nooit. Dat komt denk ik omdat ik zelf nooit mensen met zo'n uitstraling in hun profiel of op hun foto nooit wat stuur, en mijn profiel zo'n simpele ziel waarschijnlijk ook niet aanspreekt.
Ha, denk je dat ik zulke gasten iets stuur? En als ze de tijd nemen om mijn profiel te lezen dan zouden ze eigenlijk heel goed moeten begrijpen dat ik niet op zulke berichten zit te wachten Het verdwijnt bij mij ook linea recta in de prullenbak. Ze klikken gewoon, zien een foto, denken "yum vrouwmens" en sturen een bericht. Sommige dingen zijn toch zo eenvoudig he!
pi_28721905
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Waar ik een hekel aan heb is aan zo'n geforceerd kruisverhoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28721969
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar ik een hekel aan heb is aan zo'n geforceerd kruisverhoor.
dat doe ik ook niet hoor, maar meestal kom je vanzelf wel op die onderwerpen

Een kruisverhoor is idd niet echt leuk, maar als je gewoon gezellig aan het chatten bent dan kom je meestal al wel veel te weten
pi_28722045
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat doe ik ook niet hoor, maar meestal kom je vanzelf wel op die onderwerpen

Een kruisverhoor is idd niet echt leuk, maar als je gewoon gezellig aan het chatten bent dan kom je meestal al wel veel te weten
Niet iedereen beheerst dat. Bij sommige mensen wordt het al snel een soort van kruisverhoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28722082
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet iedereen beheerst dat. Bij sommige mensen wordt het al snel een soort van kruisverhoor.
tja, daar kan ik dus echt niet tegen, om dan de hele tijd " en jij?" te moeten vragen enzo
pi_28722146
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, daar kan ik dus echt niet tegen, om dan de hele tijd " en jij?" te moeten vragen enzo
Ja, dan vind ik ook bloedirritant. Net zoals van die mensen die uit zichzelf niets vertellen, waar je alles uit moet trekken. Al is het ook weer irritant als ze echt alles over zichzelf gaan vertellen en je er nauwelijks tussenkomt. Eigenlijk is het nooit goed.
pi_28722195
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, dan vind ik ook bloedirritant. Net zoals van die mensen die uit zichzelf niets vertellen, waar je alles uit moet trekken. Al is het ook weer irritant als ze echt alles over zichzelf gaan vertellen en je er nauwelijks tussenkomt. Eigenlijk is het nooit goed.
ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
pi_28722209
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]
Het gaat mij meer om de klik. *klik*

Het valt mij wel op dat veel mensen dat maar raar vinden. Hoe denkt men daar hier over? Willen jullie direct alles weten, of zie je gewoon wel hoe dat gaat?
*klik* kan best lastig zijn. Je moet allebei toenaderbaar genoeg zijn, in een ongedwongen sfeer zijn, en dan precies die onderwerpen aan zien te snijden dat 't lekker loopt, en dat je dat klik-gevoel krijgt.

Wat ook lastig is dat je een mindset-klik en een lekker ding-klik hebt, en die twee kunnen soms behoorlijk uit sync lopen. 't is ontzettend irritant om te ontdekken dat je met iemand wel de mindset-klik hebt, maar dat je je tegelijkertijd realizeert dat 't niet werkt omdat, tsja, ze roept geen 'w00000t' gevoelens bij je op.

En dan kom je d'r een jaar later tegen, waarna als ze weg is er een gat in je buro zit je met je hoofd tegen de muur loopt te beuken.
pi_28722311
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja idd, het beste is gewoon als de ander interesse in jou toont en dat jezelf ook interesse in die ander toont en dat het gesprek van 2 kanten komt, maar dat het geen kruisverhoor is
Klopt inderdaad.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:10:24 #198
110113 Günther
You tease me
pi_28722372
Ik kreeg een reactie! !

Weliswaar dat ze me verder onder wilde kotsen, maar toch wilde ze nog even zeggen dat ze moest lachen toen ik zei dat ze me even moest bijpraten over de laatste 12 jaar gtst omdat ik ook zo'n fan ben.

Groetjes,

Günther.

p.s. Verder is het hopeloos qua reactie. .

Groetjes,

Günther.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:11:21 #199
110113 Günther
You tease me
pi_28722408
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef Sylvana het volgende:

Deventer.
Da's aardig in de buurt. Maar dat terzijde.

Groetjes,

Günther.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_28722499
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef Günther het volgende:

[..]

Da's aardig in de buurt. Maar dat terzijde.

Groetjes,

Günther.
waar woon jij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')