We houden deze, hier staan de linkjes in !quote:
Okay... zal ik een oproepje in feedback plaatsten dan om de andere te sluiten of doen we dat dan ook maar dubbel?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
We houden deze, hier staan de linkjes in !
Shoot !quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Mag ik er gelijk een vage gedachte van me tegenaan pleuren?
Graag..... daar leven we op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Parvus het volgende:
Mag ik er gelijk een vage gedachte van me tegenaan pleuren?
Graag gedaanquote:
oh..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar ... ik ... ben ... man ... 40 ... gehuwd ...
Het geweten........quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.
Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.
Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!
Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
Dan kun je toch wel lief zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar ... ik ... ben ... man ... 40 ... gehuwd ...
Even in de context van desbetreffende topic zien.quote:En dat is juist het lastige.
Er is zo veel informatie en er zijn zoveel mensen die weer een andere richting uitwijzen.
Er echt ín kijken kan je op dit moment toch niet.
Wie weet is het wel een "trucje" van de illuminatie dat deze informatie verspreid wordt over de Jesuits.
Wie weet waar de illuminatie (of wat voor groepering ook) zich op voorbereidt en ze dit voor van pas kan komen.
Misschien hééft de illuminatie/Jesuits niet eens "de macht", maar verspreiden ze zelf dit soort verhalen. Want is het niet zo dat als je niet de macht hebt, maar wel tig mensen laat gelóven dat je de macht hebt.. je als het puntje bij paaltje komt vanzélf de macht hebt doordat ánderen daar vanuit gaan ?
in dat geval verspreiden ze dus zelf alle informatie en houden ze het mysterieus juist om mensen te laten denken dat ze de macht hebben en op die manier de macht uiteindelijk ook krijgen. ( ervanuitgaande dat er iets is als de illuminatie)
Je kan de theoriën zo veel kanten op draaien... Er is zo veel (tegenstrijdige) informatie beschikbaar.... en echt iets wéten ? Dan zou je er midden in moeten zitten.
Persoonlijk denk ik dus dat iig ik er geen zinnig woord over kan zeggen.
Toch lees ik vaak wel dit soort posts. Gewoon om alles maar ergens opgeslagen te hebben tot de dag dat ik ergens tegen aan loop en het handig is als ik wat achtergrond/ basis kennis heb of iig weet waar ik wat kan vinden.
en nog stiller want ik ben weg. lees vanavond wel weer bij. Maak er iets interessants vanquote:
irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, via welke weg ga jij mij je gevoel over de droom geven ?
hier, mail of irc ?
fijne dag !quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
irc is wel okay. maar niet nu. Moet weg. Ben er vanavond wel na een uur of 9 denk ik.
haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Kreeg net weer binnen dat ze me helpen met alles en dat ik rustig aan moet doen
Zat ff buiten te genieten van de frisse lucht. Het zijn geen stemmen, het is iets anders. Een stem is hard, dit is zacht. En het stoort ook niet. Stoort helemaal niet zelfs. Het is geen storing maar een signaal wat ik soms opvang.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
haha... Bij mij flitste door mn hoofd toen ik je bovenstaande stukjes las...
best hyper...
ik vroeg me af waar dat vandaan kwam
T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet het nietWat flitste door je hoofd? Een signaal?
Ik voel me nu helder en licht en zuivere visie heb ik. Soms zie ik alles zuiver jahRuis heb ik soms in mijn hoofd. Dan zit er een ruis en storing ergens en dan is het contact ook niet mogelijk.
Ik ben vaker hyper omdat ik gewoon uit een depressie ben geklommen en dus heb ik vaak zin om te leven en dat laat ik graag blijken vakerquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T was meer een gevoel... Toen ik jouw posts las van ... na de film ... en ...Ik ga....
iets van ... Pffff die is hyper....
En toen las ik daarna t stukje dat je ze je helpen en dat je rustig aan moest doen....
Op zich best een grappige combi!
wat is void precies?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:42 schreef BaajGuardian het volgende:
bet is de void waar je mee in contact staat.
ik heb het ook.
Je post toch hier? Je staat in contact met menselijke wezensquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vrees dat ik met niemand in contact sta ...![]()
Zoiets wel ja.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat het leven stil staat? Dat je op de trein zit te wachten en de trein komt niet? Dat je in een kamer zit alleen maar toch open kan rondlopen.
Ik heb dat net weer gehad, dan sta ik stil en voel ik geen vooruitgang en dan moet ik zoeken en kijken hoe ik weer verder kan. Ik wil steeds verder en niet stil blijven staan. Af en toe lijkt er een slot op te zitten
Beetje duidelijk of niet?. Die trein heb ik dan van de film the matrix toevallig maar zo voelt het wel. Alsof je op de bus staat te wachten en er komt geen bus op zondag. Je kunt niet gaan lopen want het is oneindig ver waar je heen moet gaan. Of anders....er is geen doel. Er is een gesloten ruimte zonder uitgang. Die ruimte zit dan in mjin hoofd vaak. De wereld is er wel maar mijn hoofd is gesloten.
Het doel is weg op dat moment, en de rit die je brengt naar je einddoel is er niet.
Ik heb tijden gehad dat ik maanden aan het wachten was op de trein of bus en die kwam niet. Ik heb foto's liggen dat ik buiten zat en gewoon aan het wachten was en aan het wachten was. Aan het wachten op??? Op een doel....Op de versnelling. Op de flow.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Parvus het volgende:
Nou kijk, laatst lag ik wat te denken in bed tijdens 1 van mijn slapeloze nachten.
Ik dacht eraan dat je vaak in tekenfilms enzo ziet dat als iemand een keuze heeft, er op de schouders een engeltje en een duiveltje verschijnen.
De engel zegt wat je moet doen wat goed goed is, en het duiveltje zegt wat je moet doen wat fout is.
Nu werd je vroeger altijd door de kerk enzo verteld dat als je 'stoute' dingen deed in je leven je naar de hel zou gaan. In de brandende hel zou je dan verschrikkelijk leven.
Maar nu komt het.....:P
Als je dus naar het duiveltje op je schouder luistert, dus altijd de verkeerde dingen doet, zou dat duiveltje je toch geweldig vinden, want daar houdt hij immers van.
Dus dan zou hij je toch ook niet straffen in de hel, maar juist belonen? En dan zou de hel dus ook heerlijk zijn..?!
Hehe het slaat nergens op ik weet het, maar ik dacht er ineens aan
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:53 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vrees dat ik met niemand in contact sta ...![]()
Grens..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:03 schreef UncleScorp het volgende:
En waar ligt dan de grens tussen fantasie en werkelijkheid ?
ach.... word je tenminste in je lip gebeten......... sexy.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef Parvus het volgende:
Potver, ik heb mijn lip kapotgebeten, en dat prikt als ik paprikachips eet
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef vamperotica het volgende:
Oeps... Was bijna vergeten dat t de laatste schoolweek van de oudste twee monstertjes is!
En aangezien de oudste in de vakantie jarig is... Moet er natuurlijk getrakteerd worden!
Mevrouw wilde gewoon prikkertjes met een worsie, wat kaas en meer van dat spul, dus dat heb ik net in elkaar geprikt!
einde nutteloze info!![]()
Jaahhhh.... je bent gek......... slapen is lekker, man......quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaat snel met die koffieZometeen 2e pot zetten
Weet je wat het is, het wordt nog beter en beter allemaal. Ik ben pas net begonnen en ben benieuwd hoe het over een paar jaar eruit gaat zien allemaal. Ik kan me dus aan het systeem koppelen als ik wil maar dat zit pas in de beginfase van alles. Ik heb nog veel te leren en dat staat niet beschreven in de boeken. Net zoals Bill Gates zelf windows heeft gemaakt. Net zoal Dos uit het niets is ontstaan en nog meer. De techniek, tja, dat is iets dat nog gaat groeien en groeien. Hoe het met UFO's zit, ik denk dat ze meer en meer verschijnen en dat de mensen die eerst anderen voor gek verklaarden zelf zien dat het allemaal wel mogelijk is, nee dat het altijd bestaan heeft. Sommige mensen die niet in wonderen geloven zullen zien dat wonderen bestaan en dan heb ik het niet alleen over de 7 wereld wonderen, er zijn miljarden wonderen die nog zullen uitkomen.
Heb zin erinHeb allemaal plannen en ik heb het idee dat het met mijn manisch depressiviteit helemaal goed gaat komen. Van bovenaf zeggen ze dat ze me met alles helpen en ik zeg dan weer dat ik hen met alles help. Dat ze me altijd om hulp mogen vragen als ze het nodig hebben en dat ik probeer in te schatten welke hulp ze nodig hebben van mijn kant.
Ik ga me scherenHet voelt zo goed om een levensdoel te hebben. Laatste tijd sta ik fluitend op. Ik was dus om 01:30 wakker, ik lag om 18:30 te slapen op de bank terwijl lord of the rings opstond. Steeds wakker geworden en aan het brazelen. Mijn broer zei van, brazel niet en ga naar bed
20:00 naar bed gegaan, 01:30 muziek opgezet toen ik wakker werd en om 03:00 buiten gaan zitten en wederom UFO's gezien die ik in het verleden ook vaker gezien heb. Toen wist ik al dat het geen vliegtuigen waren.
Ik ben niet gekIk ben een....computer...nee...ik ben gek.
Nee hoor......... maar ik ben permanent een beetje... ehh.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?
goeiemorge btw
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
yea i'm nuts 2 !
Jaaaaah.... heb ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
hebde nu al es naar mijn liedjes geluisterd madam ? [afbeelding]
Ik zag.... lurk, tussen de bedrijven door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:43 schreef UncleScorp het volgende:
tiesemans is ook goe bezig ... voor een dagelijks bijbelcitaatje : Einde Der Tijden
Wie doet de vocals dan?quote:
dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesprokenquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:49 schreef UncleScorp het volgende:
ik zou ertegenin willen gaan lullen maar dan ga ik het topic verpesten, dus maar niet ...
Nee, dat laat ik aan Mirage over. Onze eigen afbraakexpert.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
vocals deed vriend van vroeger
ok thx for the opinion
afbreken mag ook hoor
Owww, Scorp.... jouw poezie (einde der tijden).....quote:
voor vrouwen wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
fietsen is lekker !
quote:
ik zit met me voeten in de grondquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?
goeiemorge btw
de enige echte fok! profeet is er weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesproken
Jaaahh.... die stang op een herenfiets..... hoe komen ze erbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik meen toch echt dat het een vent was die de vorm van het zadel bedacht heeft en de stang die geplaatst wordt op de herenfiets.
Sue him
Fine.... I agree with you......Maar aan de andere kant: hij is ook jouw mening toegedaan. Zou het zelfs hetzelfde kunnen formuleren. Kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de enige echte fok! profeet is er weer
ik vind het prima als mensen een eigen mening hebben maar vind mensen die constant citeren...irritant en kortzichtig om ff cru te zeggen zou ze het liefst wat zinnigs in hun kop willen duwen
Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?
Ben blij dat de mijne bijna nooit wilde tracteren
en hey!!! Niets is ooit nutteloos.
Goeie week om jarig te zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9
andere monstertjes zijn 7 en 1
Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeie week om jarig te zijn![]()
Mijn pup wordt 12 op 11 augustus en ik 34 op de 5de
Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!![]()
haha... Rond die tijd is toch iedereen op vakantie!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.
Kunnen we het bijna samen gaan vieren op de Groene heuvelsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef Parvus het volgende:
en ik 3 augustushet komt steeds dichterbij!
Maken we er een truth meet vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Parvus het volgende:
Haha wow! goed idee hoor, mits het weer dat toelaat.
Haaiquote:
Na het haarding vanochtend........ veel aan de foon geweest over schilderwerk. Zou het dan toch nog gaan lopen??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
was aan het werk. was gelukkig vroeger geworden dan normaal.
wat heb jij allemaal gedaan behalve fokken?
En???? Viel het mee of viel het tegen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef vamperotica het volgende:
pfff... Net terug van rapportjes ophalen van de monstertjes... Was ik weer een s bijna vergeten!![]()
2 Goeie rapportjes .....quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En???? Viel het mee of viel het tegen?
groep 6 en groep 3 of 4?
Ah les femmes ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:02 schreef nokwanda het volgende:
doorgaans heb ik de gewoonte om 3 dingen tegelijk te doen.
Enjoy!!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 Goeie rapportjes .....
alle twee over de een naar groep 6 de ander naar groep 5
quote:
oeh goed hoor !quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 Goeie rapportjes .....
alle twee over de een naar groep 6 de ander naar groep 5
Ja erg is dat heh?!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh goed hoor !
Spannend weer een groep verder.
Ik heb nu al de zenuwen over mijn zoontje.
Hij gaat volgend jaar naar groep 3 en in groep 3 mag je je kind niet meer naar de klas brengen !!!
Groep 3 zit "boven" dus ik zal hem nu bij de voordeur een knuffel kunnen geven en wordt mijn hele kleine ventje in die hele grote chaotische drukte doro allemaal grote kindjes de school in gevoerd... de trap op gedrukt.. naar zijn lokaal.......![]()
...........terwijl mams helemaal alleen en eenzaam buiten blijft staan kijken hoe die hele grote deur voor haar neus gesloten wordt....
Goed zo !quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
heb nu ook het idee dat ik met kinderen te maken heb elders
trouwens mirage dat tarot deck dat je voorstelde dat bij mij zou passen.
ik heb bij amazon.com een oudere versie er van gekocht.
[afbeelding]
dat was een erg korte reactie die op tig manieren te interpreteren is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
hm
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
H&M de shop waar vrouwen lekker kunnen winkelen en voor de man niks fatsoenlijks te vinden is?
Haa.... groep 3.... Dat was de eerste keer dat ik een briefje op tafel vond. Ik was even naar de kruidenier op de hoek gegaan. Toen ik terugkwam lag er een briefje in een hanenpoten handschrift: mam, ik ben bij die en die spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh goed hoor !
Spannend weer een groep verder.
Ik heb nu al de zenuwen over mijn zoontje.
Hij gaat volgend jaar naar groep 3 en in groep 3 mag je je kind niet meer naar de klas brengen !!!
Groep 3 zit "boven" dus ik zal hem nu bij de voordeur een knuffel kunnen geven en wordt mijn hele kleine ventje in die hele grote chaotische drukte doro allemaal grote kindjes de school in gevoerd... de trap op gedrukt.. naar zijn lokaal.......![]()
...........terwijl mams helemaal alleen en eenzaam buiten blijft staan kijken hoe die hele grote deur voor haar neus gesloten wordt....
Jaaahhh. leuk voor mij ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:20 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
H&M is inderdaad leuk om te shoppen, ook voor de kids.
je moet er wel snel bij zijn als de nieuwe collectie binnen is.
De leuke dingen zijn zo weer weg.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef UncleScorp het volgende:
hm wil zeggen dat ik een plausibel antwoord krijg maar het niet geloof
Haha.. Ja dat gaat leuk worden!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haa.... groep 3.... Dat was de eerste keer dat ik een briefje op tafel vond. Ik was even naar de kruidenier op de hoek gegaan. Toen ik terugkwam lag er een briefje in een hanenpoten handschrift: mam, ik ben bij die en die spelen.
Dochter van een kennis ging briefjes schrijven met haar mening over haar moeder als ze iets niet mocht.
Ik wens u veel plezier
Dat is ie wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:30 schreef Enyalius het volgende:
ik ga jullie allen verlaten. heb geen behoefte in de puberale leidinggevende hier. ik dacht zelfs dat iteejer de meest redelijk was maar dus niet.
tot nooit meer te ziens
Goed zo !quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
Soit
Ik kap ermee
Tijd voor mijn huwelijksplichten![]()
tot morge
en hopelijk koelt iedereen af en blijft Enyalius
Watte???quote:
Nee hoor, je zit helemaal goed !quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Watte???
Yvonne heeft toch grote kinderen of heb ik dat nou fout?
nog meer mee eensquote:Dan heb je het recht verworven om door mensen die nauwelijks ouder zijn met dezelfde egards behandeld te worden als je kinderen zouden moeten doen.
[/quote/
eens
[quote]
Afrikaans respect. Discussie is mogelijk maar met alle respect. Ook als je je op je tenen getrapt voelt.
en juist een dergelijke opmerking van iemand die je met respect behandeld neemt zo'n heertje nóg meer ter harte !quote:Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn kop halen om te weigeren om een boodschap te doen voor iemand van bijvoorbeeld mijn moeders leeftijd . Laat staan schelden.
Voorbeeldje uit mijn dagelijkse praktijk.
Overkwam me laatst. Oudere man... even oud als mijn pa.
Is alcoholist en diabetes. Vraagt mij een fles jonge voor hem te gaan halen. En hij weet heel goed hoe ik erover denk.
Ik haal die fles. Maar wel met de mededeling dat ik van hem houd als mijn papa en dat ik hem gezondheid toewens. En hij snapt precies wat ik bedoel dan.
quote:En mijn zoon bijvoorbeeld......... zit best wel eens op het randje. Maar zal nooit en nooit een ouder nee zeggen voor eenzelfde situatie als ik hier beschrijf. Of mij uitschelden of zo.
En zo wel..... dan ben ik ook vrij rigoureus in de Afrikaanse aanpak. (Heb ooit in afrika gezien dat ie door een dame met een bos twijgen achterna gezeten werd.)
Dat zijn sowieso dingen waar ik veel waarde aan hecht...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Watte???
Yvonne heeft toch grote kinderen of heb ik dat nou fout?
Dan heb je het recht verworven om door mensen die nauwelijks ouder zijn met dezelfde egards behandeld te worden als je kinderen zouden moeten doen.
Afrikaans respect. Discussie is mogelijk maar met alle respect. Ook als je je op je tenen getrapt voelt.
Ik zou het bijvoorbeeld niet in mijn kop halen om te weigeren om een boodschap te doen voor iemand van bijvoorbeeld mijn moeders leeftijd . Laat staan schelden.
Voorbeeldje uit mijn dagelijkse praktijk.
Overkwam me laatst. Oudere man... even oud als mijn pa.
Is alcoholist en diabetes. Vraagt mij een fles jonge voor hem te gaan halen. En hij weet heel goed hoe ik erover denk.
Ik haal die fles. Maar wel met de mededeling dat ik van hem houd als mijn papa en dat ik hem gezondheid toewens. En hij snapt precies wat ik bedoel dan.
En mijn zoon bijvoorbeeld......... zit best wel eens op het randje. Maar zal nooit en nooit een ouder nee zeggen voor eenzelfde situatie als ik hier beschrijf. Of mij uitschelden of zo.
En zo wel..... dan ben ik ook vrij rigoureus in de Afrikaanse aanpak. (Heb ooit in afrika gezien dat ie door een dame met een bos twijgen achterna gezeten werd.)
Jaaaaaaa !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Onhandig bezig met boodschapjes uit het mandje wat op de grond stond op de band te leggen...
Dochterlief vroeg of ze even kon helpen, nadat mevrouw van de schrik dat ze aangesproken werd bekomen was brak er een dankbare glimlach door en hoorde ik haar zeggen dat door dit gebaar haar hele dag weer goed gemaakt was......
En in feedback ook een keer geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit helemaal goed !
Ik moest lachen omdat ik meende dat je het over beide had en Iteejer heeft vandaag al eerder een opmerking over zijn leeftijd gehad van UncleScorp.
O yeah.... go BabyVampquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso dingen waar ik veel waarde aan hecht...
net als even voor iemand de deur open houden...
Goede dag zeggen als je ergens binnenkomt of weggaat...
meneren en Mevrouwen.. En U natuurlijk...
Voorbeeldje tijdens t boodschappen doen van de week....
Voor ons in de rij bij de kassa stond een mevrouw op leeftijd zal ik maar zeggen...
Onhandig bezig met boodschapjes uit het mandje wat op de grond stond op de band te leggen...
Dochterlief vroeg of ze even kon helpen, nadat mevrouw van de schrik dat ze aangesproken werd bekomen was brak er een dankbare glimlach door en hoorde ik haar zeggen dat door dit gebaar haar hele dag weer goed gemaakt was......
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Dat is gezond.. vermoeiend maar gezond.
Eerst overal tegen aan schoppen en er het fijne van willen weten, even lekker twisten en dansen zodat hij overal een beetje van geproefd heeft en dan lekker in zijn eigen vel huppen en weten wie hij is.
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Dat is gezond.. vermoeiend maar gezond.
Eerst overal tegen aan schoppen en er het fijne van willen weten, even lekker twisten en dansen zodat hij overal een beetje van geproefd heeft en dan lekker in zijn eigen vel huppen en weten wie hij is.
jah !quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....
Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....
schopje -----> OUDquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.
In deze tijden ook heel cruciaal om te bepalen wat wanneer en tegen wie.
I mean...... als er een smeerlap aan hem wilt zitten moet ie weer wel voldoende vertrouwen hebben om te zeggen: flikker op smeerlap!!!
Maar dat moet ie natuurlijk niet zeggen als iemand hem wat al te hartelijk begroet (en dat gebeurt nog wel eens met de Afrikaanse dames.... zijn altijd overenthousiast tegen hem omdat ie zo lekker bashfull kan reageren). uiteindelijk wilt ie ook nieman pijn doen.
Wat OUD???quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
schopje -----> OUD
Ja, dat is idd erg moeilijk...
Ze hoeven ook niet zomar alles te pikken van iemand, alleen maar omdat diegene ouder is....
Eigenlijk heb je wel gelijk ja!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat OUD???Bij mij is alles geintegreerd en ergens is the truth in there, here,where ever. Never mind.
Ja, ik ga mn bedje idd maar eens opzoeken!quote:
Ben er ooit geweest maar heb em niet gezien. Behalve op de souvenirs die overal verkocht werden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!quote:
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!Wordt vast een leuke dag..
![]()
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Ja, ik hoorde zoiets!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Wat een enthousiasme........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast wel
Vast een schotse verzekeringsmaatschappij....... ivm enige gewenning aan weird requests.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Boos weggegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe is het afgelopen met Enyalius ?
Dan begint voor mij t weekeindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme........ [afbeelding]
werk je full time?quote:
Hai Baaj,quote:
Och arme meid....... nog steeds ziek?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hai Baaj,
Baaj is tof,
Baaj is een figuurlijke nachtbraker,
Mirage is een letterlijke nachtbraker.
Trusten voor nu.
Ik heb bananen gegeten !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och arme meid....... nog steeds ziek?
Je gaat morgen toch niet solse gat voschijten, he!
En Baaj.... Trusten
geschilde appel. Even laten staat. Beetje bruin laten worden en dan kaneel erover. Helpt ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb bananen gegeten !
Ik heb gisteravond rijst gegeten !
Ik ga vanmiddag slapen..... nog meer slapen.. en nog meer slapen !
een virusje/bacterie zal denk ik wel niet langer dan een dag of 3 de boel op stelten zetten denk ik ?
nou jaaaa zeg...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
pfff den baas laat hier alle planten vernieuwen ... nu ben ik mijn plant op mijn bureau kwijt![]()
en twas zo'n mooie varen die half over mijn scherm hig ...
het jungle-gevoel is weg![]()
Ja, was ook niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik aan kids begon...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werk je full time?
Lijkt me best lastig met 3 kids die nog zo jong zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:55 schreef vamperotica het volgende:
Ohw.... DOEN....
Nee!!!
Ja!!!!
Liehief....
Gaan we weer......
Uhm.... Jahaa... Hier mag ook niemand in de buurt komen met beestjes... Oud of jong, dat maakt niets uit..quote:
quote:
quote:* Mirage roept Oversight.. kíjk vamp vind dat wij het moeten doen !!
Jazeker wordt dat gewaardeerd... Maar soms heeeeel soms hebben we een vent nodig die ons tegen houdt.......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
dagelijks...
Op m'n stoel,
Onder het kleedje in de badkamer....
Op mijn plekje in bed...
[..]
![]()
Ik óók !
3 x daags minimaal....
Maar daar hoor je me ook niet over klagen......
Ik moet ze uitlaten met weer en wind,
óók als ik hoofdpijn heb......
............
................
......................
...Damn...........
iets zegt me dat ik hier spijt van ga krijgen......
Maar ik hou van je........
Doe maar wat je goed lijkt, máár denk aan het budget.
Ik stel me kwetsbaar op....
Vrouwen waarderen dat....
zeg jij er eens wat van !quote:
Gemeen zijn ze, die mannen!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Oversight het volgende:
DOOR MIRAGE
Hier komt je ware aard weer boven !!
Vamp, jij bent mijn getuige !
Vanmiddag zat hij óp de grond te kroelen met het beestje, hij had het helemaal naar zijn zin... en maar zeggen "kijk dan Es... zie zijn staartje eens.. net een propellor"
voel je hem al Vamp ?
Hij was dus net zo enthousiast en wakkerde het verliefde gevoel nog eens extra aan door innig met het dier te knuffelen.
Thuis gekomen speelt hij opeens de "verstandige man", maar stiekem gooit hij er wel het zinnetje "doe maar wat JOU goed lijkt" er achteraan.....
eigenlijk zinspeelt hij er dus gewoon op dat ík de knoop doorhak en het diertje, dat HIJ onuitgesproken net zo graag een plekje wil bieden als ik, ophaal.
Zodat mocht er ooit iets zijn hij niet verantwoordlijk is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker wordt dat gewaardeerd... Maar soms heeeeel soms hebben we een vent nodig die ons tegen houdt.......
Dit zal ik natuurlijk altijd ontkennen....
1 man, 1 peuter, 1 kleuter, 1 hond, 1 katje, 1 jonge baardagaam, 1 schildpad, een bak slakken...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef Mirage het volgende:
zeg jij er eens wat van !
oeps...... Ik wist dat ik moest editten toen ik nog de kans had........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
TerugvindVamperoticaInwrijfmomentje
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Oversight het volgende:
DOOR MIRAGE
Hier komt je ware aard weer boven !!
quote:Vamp, jij bent mijn getuige !
Vanmiddag zat hij óp de grond te kroelen met het beestje, hij had het helemaal naar zijn zin... en maar zeggen "kijk dan Es... zie zijn staartje eens.. net een propellor"
voel je hem al Vamp ?
Hij was dus net zo enthousiast en wakkerde het verliefde gevoel nog eens extra aan door innig met het dier te knuffelen.
quote:Thuis gekomen speelt hij opeens de "verstandige man", maar stiekem gooit hij er wel het zinnetje "doe maar wat JOU goed lijkt" er achteraan.....
quote:eigenlijk zinspeelt hij er dus gewoon op dat ík de knoop doorhak en het diertje, dat HIJ onuitgesproken net zo graag een plekje wil bieden als ik, ophaal.
Zodat mocht er ooit iets zijn hij niet verantwoordlijk is.
nee hoor, we lachen je toe....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
en mezelf nóg verder de nesten inwerken terwijl jullie me allemaal uitlachen...
Oversight wil het hondje juist wél, maar wil het niet hardop zeggen.... hij doet alsof hij twijveltmaar zegt wel "doe maar wat JIJ wil schat".. dat is gemeen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef UncleScorp het volgende:
Ik steun Oversight ...
Onlangs kwam er 'n vriend op bezoek met zijn nieuw hondje, en dat huppelde door de tuin enzo, was lief om aan te halen en o zo leuk.
We hebben vroeger een hond gehad en ze vroeg of het niet leuk zou zijn om terug een te hebben, maar ik heb het afgepraat. We hebben 2 kids die het ons al druk genoeg maken ...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
wow vamperotica ... een afwas van 4 min
Nope... van een hele week!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope... van een hele week!!!
En ik moet er nu toch echt eens aan beginnen....
Nou, ik ben er mee op gehoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef UncleScorp het volgende:
Hier heeft zij haar nieuwe keuken in gebruik, vooral de afwasmachine
Maar daarvoor werd ie wel dagelijks gedaan hoor, tenzij es in 't weekend. Ik vond dat niet zo erg eigenlijk om na het eten direct alles af te wassen.
100 %quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:55 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik ben er mee op gehouden
Oversight gebruikt ontzettend veel vaat.
Kopje koffie mee naar de wc.. daar laat hij het kopje achter.
Kopje koffie in de woonkamer.. kopje laat hij achter..
Je begrijpt het denk ik wel.
Het is een ontzettend lieve chaoot.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:59 schreef jogy het volgende:
Wanneer pas je je signature aan,Mirage? Die hond blijft toch wel.
uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze bijna altijd aan het afwassen isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze bijna altijd aan het afwassen is![]()
Dat komt ze morgen ook doen!!! Maar dat is een andere afwas....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen dan
* vamperotica mompelt iets over afwasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:06 schreef Mirage het volgende:
pffff, ik weet gewoon niet waar ik met mezelf naartoe moet..
Oversight is naar zijn werk gegaan ruim een uur geleden.... kinderen slapen ergens anders... hond slaapt...kat slaapt...
ah, ze boent de klassen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef UncleScorp het volgende:
same here
vrouw is op lappen met de andere mama's "van aan 't school"
maar kids slapen wel hier ...
quote:
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou !!
snik.. nu heb ik het gevoel dat ik af móet wassen... Ow nee !!!!
We hebben vandaag Chinees gegeten
Dat punt vind ik bij het leven horen en het feit dat je júist een hond op leeftijd die niet snel een plekje zal vinden ( maar nog ontzettend kwiek is) een fijn thuis kan geven belangrijker wegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....
Hoewel... Oompje Scorp had wel een goed punt... Met de leeftijd en het hechten en de kids....
quote:
je kan de boel op zo veel manieren uitleggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef UncleScorp het volgende:
en zo niemand die reageert op mijn post hierwat boven over live8 en aliens en contact en nogvanalles ?![]()
same herequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef Mirage het volgende:
Ik neem info over buitenaards leven, voorspellingen, conspiracy etc zo veel mogelijk in mij op als kale info. Als het moment daar is en ik het nodig heb omdat ik inderdaad ergens tegenaan loop dan kan ik het terug vissen en heb ik er misschien iets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Mirage het volgende:
Kijk zelfs in het ouwehoer topic lul ik al tegen mijzelf.. monoloog....
Ben inmiddels zo ontzettend moe dat ik bijna ook tegen mezelf zou gaan lulllen. We zullen het er maar op houden, Mirage, dat het komt omdat je een paar nachten niet veel hebt geslapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:51 schreef Mirage het volgende:
Nee. geen monoloog.. als het een monoloog zou zijn zou er geen probleem zijn... dit is een schíjnbare monoloog.. maar dat is het dus niet !
zie je wel.. ik kan ook vaag zijn
Mijn beste vriendin liep hier ooit eens de keueken in..... na een tijdje hoorde ik uit de keuken een raar geluid komen en de uitroep: Aaaaaaaaach, wat lieeeeeef!!!!! Nieuw leven...... in de pan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin liep hier ooit eens de keueken in..... na een tijdje hoorde ik uit de keuken een raar geluid komen en de uitroep: Aaaaaaaaach, wat lieeeeeef!!!!! Nieuw leven...... in de pan.![]()
Hey.... iemand wakker nu???? Jeezzzzz. Ik dacht dat ik de enige mafkees was.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey.... iemand wakker nu???? Jeezzzzz. Ik dacht dat ik de enige mafkees was.
ff herquoten , zodat jullie het dus wel ff gaan zien he , want het is tof mind you.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je , jullie moete echt even een filmpje zien , die is zo tof , en nog een goeie les ook :d
http://www.newgrounds.com/portal/view/241664
en klik dan op Watch This Movie
met een koptelephone op is het nog het tofst :d
Hij heeft gewoon geen tijd meer voor het forum en andere reacties op zijn posts, alles volgt elkaar in een te snel tempo op ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef BaajGuardian het volgende:
btw @ scorp , ik heb goro een mail gestuurd te vragen wat er nu met dat forum is , :/
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
er moet iemand werken om Mirage te kunnen laten slapen.....
Ach liefje........ als je ooit het gevoel hebt dat je moet afwassen dan zeg het maar hoor..... dan mail ik je mijn adres wel evenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou !!
snik.. nu heb ik het gevoel dat ik af móet wassen... Ow nee !!!!
We hebben vandaag Chinees gegeten
Ik ook ik ook!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach liefje........ als je ooit het gevoel hebt dat je moet afwassen dan zeg het maar hoor..... dan mail ik je mijn adres wel even![]()
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?quote:
Uhm... Nouhou... jawel hoor....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?![]()
aaaaahhhhh.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Nouhou... jawel hoor....
Maar ik bedoelde eigenlijk mn adres geven....
Hier kan de afwasmachine de lading echt niet dekken....... we zijn maar met weinigen maar ik snap echt niet hoe ik aan zo ontzettend veel zooi kom iedere keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb vanmorgen de afwasmachine geleegd terwijl vrouwtje roes uitsliep
Ben al blij dat ik een "Truus" heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Ja dat wel ...
zij heeft hier ook al staan vloeken dat ze er niet alles inkrijgt
"we zouden er eigenlijk 2 moeten hebben"
weet wel dat ze vaak even snel naar msn loopt, of fok uiteraard en de afwas dan vrij traag gaat!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet wel dat ze vaak even snel naar msn loopt, of fok uiteraard en de afwas dan vrij traag gaat!
solly vamp![]()
sorryquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lama....... klinkt als mijn huishoudelijke evenknie.
(maar wat bedoelen jullie nou met solly?)
quote:
Melige bui?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:02 schreef Parvus het volgende:
Waarom hebben de Beatles samen nooit gekart?
Paul Mc Cartney!
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef BaajGuardian het volgende:
hebben jullie nu wel of nit dat FIRE IS FUN filmpje gezien?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb vanmorgen de afwasmachine geleegd terwijl vrouwtje roes uitsliep
quote:Op zondag 10 juli 2005 07:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag word het geen echte rustdag.
North Sea Jazz festivalquote:Op zondag 10 juli 2005 07:49 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen everyone.
Wat is NSJ, ma-jojo (hoe kom je aan die nick)?
Ahhh... okayquote:Op zondag 10 juli 2005 07:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
North Sea Jazz festival
Liefkozend naampje voor mij van vrienden
Oh, da's wel stoer!!quote:Op zondag 10 juli 2005 08:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ahhh... okay....... De grap is namelijk dat mijn zoon door veel vrienden en ook in Afrika vaak Jojo wordt genoemd. En ik dan dus ma-Jojo ben.
En nee........Kan helaas niet naar het NSJ
Moet voor volgende vrijdag 2 doeken van 1,5 bij 1,5 af hebben. Materiaalkosten zo goedkoop mogelijk. Ben de doeken nu aan het prepareren en wat erop moet zit in mijn kop.quote:
quote:
Wil je een keer iets laten zien?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rust is wedergekeerd. Ik ben gewoon aan het hobbyén. Zolang het maar met plezier gaat. Ik wil relaxed zijn. Maar dat lukt wel.
Ben nu aan het tekenen met photoshop dus, grappig hoe dingen ontstaan zonder dat je bewust iets wilt makenIk teken wel met gedachtes erbij maar die gedachtes zijn elders. Ik wil dus beter leren tekenen, wat ik nu teken is voor beginners. Maar goed, je moet ergens beginnen.
Doek geprepareerd... dus ik kon beginnen.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet voor volgende vrijdag 2 doeken van 1,5 bij 1,5 af hebben. Materiaalkosten zo goedkoop mogelijk. Ben de doeken nu aan het prepareren en wat erop moet zit in mijn kop.
Maar het prepareren vind ik een rotklus. Vooral ook omdat ik het op de muur moet ophangen. En de muur is van steen en niet glad. Ik heb ook niet een groot stuk board meer liggen om erachter te plaatsen. Moet ik nog halen. Lastig dus. Maar goed.... we roeien met de riemen die we hebben en het komt wel af.
Yepquote:
Ik heb helaas geen digitale camera. Maar dat zal mijn opdrachtgever wel hebben. Als het klaar is en hangt waar het moet hangen dan post ik wel een keer pics.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zal het op een website zetten, een tijd terug had ik ook wat gemaakt maar toen was ik niet secuur genoeg. Eerst een goed teken-tablet die op de mm kan, deze schiet vaak door en dan krijg ik geen goed resultaat.
Heb net trouwens 2 uur liggen slapen, was nodig ook. 04:30 opstaan is niet goed.
Verder gaat het wel weer, zometeen nog eens kijken wat ik verder doe vandaag. Zolang ik maar positief ingesteld ben.
Ben ook benieuwd naar wat jij produceerd met tekenen en schilderen
Okeyquote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen digitale camera. Maar dat zal mijn opdrachtgever wel hebben. Als het klaar is en hangt waar het moet hangen dan post ik wel een keer pics.
Van alles. Maar ik moet bekennen dat ik mezelf een mindere schilder vind. Ik ben een goede tekenaar. Dus ook met verf teken ik. De laatste jaren vooral Ndebele stijl. Specifiek voor een bepaalde stam in Zuid Afrika. ooit geleerd van een paar oudere dames van die stam. Voor die tijd was ik zelf ook al wel bezig met gerelateerde zaken. Maar portretten en mensen doe ik ook nog steeds graag. Dus ik integreer ook wel verschillende stijlen. Moet ook wel want dat ben ik. Product van een aantal verschillende culturen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Ben benieuwd
Wat voor soort dingen maak je? Modern of klassiek of eigen stijl? Of hoe noem je dat?
Ik maak maar watHoewel ik wil leren om bepaalde technieken te gebruiken.
Ow.....quote:
Denk dan terug aan de afgelopen leuke dagen. Nagenieten. En kijk vooruit naar het thuiskomen, straks.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
Maandag is de eerste shitdag na een paar leuke dagen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |