quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef vamperotica het volgende:[..]
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....
Hoewel... Oompje Scorp had wel een goed punt... Met de leeftijd en het hechten en de kids....
Dat punt vind ik bij het leven horen en het feit dat je júist een hond op leeftijd die niet snel een plekje zal vinden ( maar nog ontzettend kwiek is) een fijn thuis kan geven belangrijker wegen.
Het is meer dat ik nog niet weet hoe volgend jaar er uit zal zien.
Wat ga ik allemaal ondernemen. Genoeg tijd nog ?
(wat weer weg te redeneren is omdat ik zowieso meermaal daags thuis ben wat ik ook doe om de diertjes hier te verzorgen.. en of je nou met 1 of 2 honden wandeld... maakt ook gene bal uit )
Nemen we de dierenarts kosten ( waar je rekening mee moet houden als je een dier van 11 jaar in huis neemt) voor lief ? Persoonlijk heb ik altijd zo iets.. wat komt dat komt en wat nodig is is nodig, maar toch is dit wel iets waarvan ik vind goed over na te moeten denken.
dat zijn eigenlijk de punten waar ik mee zit te wegen.
En gewoon.. tsja.. het is hier al behoorlijk drukjes.
Mij kan het niet druk genoeg zijn, maar ja..stiekeme invloed van de indoctrinatie hè
![]()
Mensen begrijpen niet hoe je het in je hoofd haalt.
Al zal me hun mening aan mijn .... roesten.
Ik weet niet.
Waarschijnlijk is het nog meer omdat ik zo verliefd ben op het beestje.
Mijn verstand vraagt zich af of je alles dan nog wel in de juiste proporties ziet en alles wel goed bekijkt voor je je ergens instort.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill