oeps...... Ik wist dat ik moest editten toen ik nog de kans had........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
TerugvindVamperoticaInwrijfmomentje
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Oversight het volgende:
DOOR MIRAGE
Hier komt je ware aard weer boven !!
quote:Vamp, jij bent mijn getuige !
Vanmiddag zat hij óp de grond te kroelen met het beestje, hij had het helemaal naar zijn zin... en maar zeggen "kijk dan Es... zie zijn staartje eens.. net een propellor"
voel je hem al Vamp ?
Hij was dus net zo enthousiast en wakkerde het verliefde gevoel nog eens extra aan door innig met het dier te knuffelen.
quote:Thuis gekomen speelt hij opeens de "verstandige man", maar stiekem gooit hij er wel het zinnetje "doe maar wat JOU goed lijkt" er achteraan.....
quote:eigenlijk zinspeelt hij er dus gewoon op dat ík de knoop doorhak en het diertje, dat HIJ onuitgesproken net zo graag een plekje wil bieden als ik, ophaal.
Zodat mocht er ooit iets zijn hij niet verantwoordlijk is.
nee hoor, we lachen je toe....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
en mezelf nóg verder de nesten inwerken terwijl jullie me allemaal uitlachen...
Oversight wil het hondje juist wél, maar wil het niet hardop zeggen.... hij doet alsof hij twijveltmaar zegt wel "doe maar wat JIJ wil schat".. dat is gemeen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef UncleScorp het volgende:
Ik steun Oversight ...
Onlangs kwam er 'n vriend op bezoek met zijn nieuw hondje, en dat huppelde door de tuin enzo, was lief om aan te halen en o zo leuk.
We hebben vroeger een hond gehad en ze vroeg of het niet leuk zou zijn om terug een te hebben, maar ik heb het afgepraat. We hebben 2 kids die het ons al druk genoeg maken ...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
wow vamperotica ... een afwas van 4 min
Nope... van een hele week!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope... van een hele week!!!
En ik moet er nu toch echt eens aan beginnen....
Nou, ik ben er mee op gehoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef UncleScorp het volgende:
Hier heeft zij haar nieuwe keuken in gebruik, vooral de afwasmachine
Maar daarvoor werd ie wel dagelijks gedaan hoor, tenzij es in 't weekend. Ik vond dat niet zo erg eigenlijk om na het eten direct alles af te wassen.
100 %quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:55 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik ben er mee op gehouden
Oversight gebruikt ontzettend veel vaat.
Kopje koffie mee naar de wc.. daar laat hij het kopje achter.
Kopje koffie in de woonkamer.. kopje laat hij achter..
Je begrijpt het denk ik wel.
Het is een ontzettend lieve chaoot.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:59 schreef jogy het volgende:
Wanneer pas je je signature aan,Mirage? Die hond blijft toch wel.
uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze bijna altijd aan het afwassen isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef UncleScorp het volgende:
Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze bijna altijd aan het afwassen is![]()
Dat komt ze morgen ook doen!!! Maar dat is een andere afwas....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen dan
* vamperotica mompelt iets over afwasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:06 schreef Mirage het volgende:
pffff, ik weet gewoon niet waar ik met mezelf naartoe moet..
Oversight is naar zijn werk gegaan ruim een uur geleden.... kinderen slapen ergens anders... hond slaapt...kat slaapt...
ah, ze boent de klassen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef UncleScorp het volgende:
same here
vrouw is op lappen met de andere mama's "van aan 't school"
maar kids slapen wel hier ...
quote:
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou !!
snik.. nu heb ik het gevoel dat ik af móet wassen... Ow nee !!!!
We hebben vandaag Chinees gegeten
Dat punt vind ik bij het leven horen en het feit dat je júist een hond op leeftijd die niet snel een plekje zal vinden ( maar nog ontzettend kwiek is) een fijn thuis kan geven belangrijker wegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....
Hoewel... Oompje Scorp had wel een goed punt... Met de leeftijd en het hechten en de kids....
quote:
je kan de boel op zo veel manieren uitleggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef UncleScorp het volgende:
en zo niemand die reageert op mijn post hierwat boven over live8 en aliens en contact en nogvanalles ?![]()
same herequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef Mirage het volgende:
Ik neem info over buitenaards leven, voorspellingen, conspiracy etc zo veel mogelijk in mij op als kale info. Als het moment daar is en ik het nodig heb omdat ik inderdaad ergens tegenaan loop dan kan ik het terug vissen en heb ik er misschien iets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Mirage het volgende:
Kijk zelfs in het ouwehoer topic lul ik al tegen mijzelf.. monoloog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |